اقتصاد

تحلیلگران بیت کوین به ماه نوامبر نگاه می کنند، زیرا اقدامات قیمتی به نظر می رسد چرخه های گذشته را منعکس کند

تحلیلگران بیت کوین به ماه نوامبر نگاه می کنند، زیرا اقدامات قیمتی به نظر می رسد چرخه های گذشته را منعکس کند

اقدامات جانبی قیمت بیت کوین (BTC) می تواند به گفته ناظران بازار، اگر رفتار مشابه چرخه‌های قبلی منتهی به نصف شدن را داشته باشد، در اوایل نوامبر به صعودی تبدیل می‌شود.

در 10 اکتبر، مایلز دویچر، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، نموداری از CryptoCon را ذکر کرد و اشاره کرد که الگوهای اخیر بیت کوین مشابه نمونه هایی است که در چرخه های قبلی مشاهده شده است.

“این یک اقدام معمولی قیمت جانبی است که از سه ماهه دوم تا چهارم در سال های قبل از نصف شدن اتفاق می افتد.”

او افزود که 21 نوامبر از لحاظ تاریخی نقطه محوری کلیدی برای شروع روند صعودی قیمت بیت کوین بوده است.

به عنوان مثال، پس از شش ماه معاملات جانبی در اواسط سال 2015، قیمت بیت کوین شروع به افزایش کرد. زمین در حدود نوامبر به همین ترتیب، در سال 2019، بازارها بیشتر طول سال را قبل از شروع به کار در اواخر سال ثابت سپری کردند.

عملکرد قیمت بیت کوین پس از هر نصف شدن. منبع: مایلز دویچر در X

مگس، معامله‌گر و تحلیلگر فنی رمزارز خودخوانده، مشاهدات مشابهی انجام داد و اشاره کرد که بیت کوین در حال حاضر 60 درصد پایین‌تر از تاریخ خود است. تقریباً 200 روز قبل از نصف شدن برنامه ریزی شده، مشابه سال های 2015 و 2019.

Galaxy Trading اضافه کرد که چرخه مشابهی ممکن است در حدود 10 تا 15 نوامبر شاهد سقوط بیت کوین یا پایین آمدن آن باشد.

نصف کردن بیت کوین حدود شش چند ماه دیگر و بسته به اینکه به کدام تایمر شمارش معکوس مراجعه کنید، در اواخر آوریل یا اوایل ماه مه رخ خواهد داد.

مرتبط: قیمت بیت کوین قبل از نصف شدن سال 2024 به 100 هزار دلار نخواهد رسید

در همین حال، مارکوس تیلن، رئیس تحقیقات شرکت خدمات مالی ارز دیجیتال Matrixport، در گزارشی در 9 اکتبر گفت که قیمت بیت کوین ممکن است تا سال 2024 افزایش یابد، اما به دلایل مختلف.

“در حال حاضر، به نظر می رسد مهم ترین عامل اقتصاد کلان بازتابی از وضعیت سال 2019 باشد، زمانی که رزرو افزایش نرخ بهره را متوقف کرد و منجر به افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین شد.”

افزایش نرخ بهره رزرو و قیمت BTC . منبع: Matrixport

با این وجود، اکثر تحلیلگران و ناظران در کل توافق دارند که بازار صعودی بزرگ بعدی در سالی که پس از نصف شدن بیت کوین اتفاق می افتد، خواهد آمد.

این مقاله را به عنوان NFT جمع آوری کنید تا این لحظه در تاریخ حفظ شود و حمایت خود را نشان دهید برای روزنامه نگاری مستقل در فضای رمزنگاری

مجله: Wolf Of All Streets نگران جهانی است که بیت کوین به 1 دلار می رسد. M: تالار شعله

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا