حاشیه

اطلاعیه مهم اداره کل ارشاد گیلان پیرامون وقایع اخیر

اطلاعیه مهم اداره کل ارشاد گیلان پیرامون وقایع اخیر

اطلاعیه مهم اداره کل ارشاد گیلان پیرامون وقایع اخیر

به گزارش همشهری آنلاین در این اطلاعیه که عصر روز شنبه منتشر شده آمده است: از ابتدای فعالیت دولت انقلابی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره بر مدار اصول ارزش‌های اسلامی و انقلابی که میثاق بین خود و مردم شریف و نجیب ایران بوده حرکت کرده است. یکی از این اصول اصلی، فساد ستیزی از هر نوعی و در هر سطحی است.

در ادامه خطاب به مردم گیلان آمده است: اخیراً بلافاصله پس از ایجاد شائبه‌ خطای مدیر سابق این مجموعه با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ویژه وزیر در استان حاضر و تمام ابعاد این موضوع با حضور دستگاه‌های امنیتی و قضایی با دقت بررسی شد.

در این مطلب تصریح شد: برای ایجاد فضای مناسب برای تحقیقات بیشتر و انجام بی‌خلل خدمات و فعالیت‌های مستمر فرهنگی، هنری، سرپرست جدیدی برای اداره کل تعیین شد.

در ادامه این اطلاعیه خطاب به اهالی استان به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه تاکید شده است: همه بدانند که رویه دولت انقلابی آن است که حتی شائبه‌ فساد را هم بر نمی‌تابد و با یقین به اینکه یگانه دستگاه مرجع برای قضاوت نهایی و عادلانه قوه قضاییه است، بدون هیچ گونه پیش داوری و تخریب حیثیت و آبروی افراد، پرونده موضوع را که حاوی ابهامات بسیار است، برای بررسی‌های بیشتر و رسیدگی‌های دقیق به دستگاه قضا ارجاع داده تا با اجرای عدل و انصاف، حقیقت را کشف و قضاوت نهایی را اتخاذ نماید.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: اجازه نمی‌دهیم شبکه‌های معاند و خارج‌نشین، خناسان و بدخواهان مردم ایران این موضوع شائبه‌دار را دستمایه تضعیف جبهه فرهنگی پرافتخار انقلاب اسلامی کنند.

منبع:همشهری آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا