اخبار روز

آیین تقدیر از خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ در مازندران

آیین تقدیر از خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ در مازندران

آیین تقدیر از خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ در مازندران

به گزارش خبرنگار خالق، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری فرمانده دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر عصر سه شنبه در آئین تجلیل از خانواده‌ها و کارکنان اعزامی به ناوگروه ۸۶ ضمن خیرمقدم به مهمانان افزود: دریادلان با ایثار و اقتدار، توانمندی ایرانیان را با عزت به رخ جهانیان کشاندند.

وی با عنوان اینکه دانشگاه دریایی مهد پرورش افسران در همه حوزه‌ها است، افزود: دانشجویان در عرصه‌های مختلف در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و جای جای آب‌های اقیانوس منطقه مأموریت همکاران ما به شمار می‌رود.

وی با اظهار اینکه مأموریت ارزشمند برای اولین بار در تاریخ ایران زمین به دست جوانان برومند فارغ التحصیل دانشگاه رقم خورد، افزود: هشت ماه ایثار و از خودگذشتگی یادآور ازخودگذشتگی سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر است.

دریدار شفقت با تقدیر از خانواده‌های همکاران خود در ناوگروه ۸۶ افزود: خانواده‌ها سهم بزرگی را در کسب افتخار ناوگروه دارند زیرا شرایط مناسبی برای همکاران ایجاد کردند تا هشت ماه از سال در محیط متلاطم دریاها و اقیانوس‌ها افتخار آفرینی کنند.

فرمانده دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی نوشهر با بیان اینکه این مأموریت خطیر با ناوشکن تمام ایرانی به ثمر رسیده است، گفت: این مأموریت اقتدار و عزت ایران اسلامی را به نمایش گذاشته است.

به گزارش خالق، در این مراسم قرار است از ۲۰ دریانورد مازندرانی حاضر در ناوگروه ۸۶ تقدیر شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا