درهم برهم

آیا Popeye the Sailor خویشاوندی دارد؟

آیا Popeye the Sailor خویشاوندی دارد؟

آیا Popeye the Sailor خویشاوندی دارد؟

تنها خویشاوندان واقعی پوپی برادرزاده‌های او هستند، پسرانی شبیه به هم به نام‌های پیپی، پوپی، پیپی و پوپی. آنها برای اولین بار در سال 1940 در کارتون ظاهر شدند، اگرچه در آن قسمت آنها به عنوان فرزندان پوپای در یک سکانس رویایی ظاهر شدند. آنها در سال 1942 دوباره ظاهر شدند و به وضوح به عنوان برادرزاده مرد ملوان معرفی شدند. برخی از کارتون‌ها تنها دو یا سه برادرزاده را نشان می‌دهند، بدون هیچ توضیحی در مورد این اختلاف.

 

در یک کمیک استریپ در سال 1933، پوپی نوزادی را از طریق پست دریافت کرد که او را به فرزند خواندگی پذیرفت و نام سوئی پیا را گذاشت — اگرچه اغلب در مورد اینکه آیا این نوزاد با دوست دختر پوپی، اولیو اویل، نسبت دارد، سردرگمی وجود دارد. این جفت گویا در اولین کارتون کوتاه پوپای، ماکس فلیشر در سال 1936 به نام “سوئی نخود کوچک” ظاهر شد، که در آن پوپای اعلام می کند: “هیچ اگر وجود دارد یا شاید / من هرگز بچه دار نخواهم شد! / من پاپی مرد ملوان هستم!”< /p>

 

اطلاعات بیشتر در مورد زندگی و زمانه مرد دریانورد Popeye:

  • در کارتون “Popeye in Goonland” (1938)، پوپای به ما می گوید که از زمان تولد، 40 سال قبل، پاپی خود را ندیده است.
  • پوپای سگی جادویی دارد که او را یوجین جیپ می نامد، اما به نظر می رسد که سگ شکاری در یک جهان موازی وجود دارد. او به سؤالات با تعظیم پاسخ می دهد – یک بار برای بله و دو بار برای نه – و فقط گل ارکیده مصرف می کند.
  • بهترین دوست پوپای، جی. ولینگتون ویمپی عاشق همبرگر است که برای اولین بار در یکی از مسابقات بوکس پاپی به عنوان داور ظاهر شد.

 

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا