سلامت

آیا می توانید پیری را در مسیر آن متوقف کنید؟

آیا می توانید پیری را در مسیر آن متوقف کنید؟

آیا می توانید پیری را در مسیر آن متوقف کنید؟

پیری یک بیماری التهابی و کاهش ایمنی است. درمان‌های ضد پیری بر کمک به عملکرد موثر سلول‌ها متمرکز هستند. هدف افزایش سلامت و تندرستی بدن، کاهش التهاب و افزایش ایمنی است. در اینجا ما می توانیم کمک کنیم!

با افزایش سن چه اتفاقی برای بدن ما می افتد

همه ما اثرات پیری را به نوعی احساس کرده ایم. ممکن است کمرمان بیشتر درد بگیرد، یا نتوانیم به راحتی از قبل روی زمین برویم و از زمین خارج شویم. ما می دانیم که بدن ما با افزایش سن تغییر می کند، اما دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

سلول‌ها بلوک‌های اساسی ساختمان بافت‌ها هستند، Medline Plus توضیح می‌دهد. همه سلول ها زمانی که ما شروع به رشد می کنیم تغییر می کنند. آنها بزرگتر می شوند و مانند گذشته تقسیم و ضرب نمی شوند. علاوه بر این، رنگدانه ها و مواد چرب در داخل سلول افزایش می یابد. در این مرحله، بسیاری از سلول ها شروع به از دست دادن توانایی خود برای عملکرد می کنند یا به درستی کار نمی کنند. به دلیل تمام تغییرات سلولی و بافتی، اندام های ما نیز با افزایش سن تغییر می کنند. اندام های مسن به آرامی عملکرد خود را کاهش می دهند.

هیچ پاسخ واحدی برای توضیح همه تغییراتی که با افزایش سن با آن مواجه می شویم وجود ندارد. پیری فرآیند پیچیده ای است که به دلیل تأثیرات یک عمر، همه افراد را به شیوه ای متفاوت تحت تأثیر قرار می دهد. MedlinePlus همچنین اشاره می‌کند که مواردی که دقیقاً بر نحوه پیری ما تأثیر می‌گذارند عبارتند از: 

  • ژنتیک
  • محیط زیست
  • فرهنگ
  • رژیم غذایی
  • ورزش
  • فعالیت ها و سرگرمی ها
  • بیماری های گذشته
  • و بیشتر

ضد پیری چیست؟

پیری با کاهش کارایی سلول همراه است. سلول‌های جوان از انرژی و مواد مغذی موثرتر از زمانی که پیر هستند استفاده می‌کنند. با افزایش سن، استفاده از انرژی توسط سلول ها ناکارآمد می شود. یک سلول پیر دچار تغییرات اپی ژنتیکی می شود، به این معنی که بیان ژنتیکی عملکردهای مختلف سلول تغییر می کند. پیری همچنین با پیر شدن سلول ها همراه است و اتوفاژی سلولی تحت تأثیر قرار می گیرد.

خوشبختانه، کارهایی وجود دارد که می توانیم برای مبارزه با پیری انجام دهیم. درمان‌های ضد پیری برای تمرکز بر کمک به عملکرد موثرتر سلول‌ها ساخته شده‌اند. هدف از درمان‌های ضد پیری افزایش سلامت و تندرستی جسمانی، کاهش التهاب و افزایش ایمنی است که همه اینها با افزایش سن به کمک بیشتری نیاز دارند.

پیر شدن نباید چیز بدی باشد. در اینجا در Interventional Pain Associates، ما درمان‌های ضد پیری را ارائه می‌دهیم تا به حفظ عملکرد سلول‌های شما در سنین بالا کمک کنیم.

چه کار دیگری می توانم برای مبارزه با پیری انجام دهم؟

چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید آنها را در برنامه روزانه خود بگنجانید تا به شما کمک کند علائم اولیه افزایش سن را شکست دهید. اگر به دنبال جوان ماندن هستید، این 5 نکته طبیعی ضد پیری را از  وارد کنید HuffPost:

  1. از چای سفید و چای سبز بیشتر استفاده کنید. هر دوی این چای ها سرشار از آنتی اکسیدانی به نام EGCG هستند که به جلوگیری از چین و چروک و افزایش گردش سلولی کمک می کند (که با پیری مبارزه می کند!) می توانید این دمنوش ها را بنوشید، آن ها را به ماسک های صورت اضافه کنید یا بیشتر. گزینه ها بی پایان هستند.
  2. زنجبیل بیشتری اضافه کنید. آنها پیشنهاد می کنند زنجبیل و عسل رنده شده را با آب داغ مخلوط کنید. زنجبیل مملو از جینجرول است، یک آنتی اکسیدان که به محافظت در برابر تجزیه کلاژن کمک می کند.
  3. یک اسکراب شکر و لیمو برای دستان خود درست کنید. دست‌های ما اغلب یکی از اولین قسمت‌هایی از بدن ما هستند که علائم پیری را نشان می‌دهند، زیرا می‌توانند به سرعت خاصیت ارتجاعی و پری خود را از دست بدهند. شکر و آب لیمو را با هم مخلوط کنید تا یک اسکراب لایه بردار برای دست ها ایجاد کنید. شکر به پاک کردن پوست مرده کمک می کند و آب لیمو حاوی آلفا هیدروکسی اسید است که در بسیاری از درمان های ضد پیری یافت می شود.
  4. از آبمیوه نونی استفاده کنید. آب نونی هزاران سال است که وجود داشته و به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و ضد پیری آن عالی است. می تواند به نرم شدن ظاهر پای کلاغی، خطوط ریز و چین و چروک کمک کند.
  5. عصاره هسته انگور را امتحان کنید. عصاره هسته انگور می تواند سطح آنتی اکسیدان ها را در خون افزایش دهد و از کلاژن و الاستین در پوست شما نیز محافظت کند!

درمان ضد پیری را با همکاران درد مداخله‌ای امروز دریافت کنید

اگر برای مبارزه با پیری آماده هستید، امروز با دکتر سلیمی و  همیاران درد مداخله‌ای تماس بگیرید. ما درمان های ضد پیری داریم که به شما کمک می کند احساس جوانی و انرژی کنید. دیگر منتظر نمانید – همین الان تماس بگیرید!

ما کمردرد، گردن درد، زانو درد، میگرن، سردرد و موارد دیگر را درمان می‌کنیم. برای رزرو قرار ملاقات امروز خود در آستین، تگزاس با ما تماس بگیرید.

توجه در صورتی که در مطلب کلمه ای یا حروفی بکار رفته و باعث آزرده خاطر شما شده به ما اطلاع بدید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا