تعبیر خواب

تعبیر خواب آنتن

خواب دیدن آنتن یکی از نادرترین رویاها محسوب می شود. در کتاب های رویایی، آنتن نماد رشته ای از رویاها است و معنای ثابتی ندارد. در این کتاب رویایی ما همه آنتن ها را به طور یکسان مشاهده می کنیم، بنابراین هیچ تفاوتی در معنای آنتن های تلویزیون، آنتن های رادیو یا ماهواره و غیره وجود ندارد. اگر اخیراً با نوعی آنتن در تماس بوده اید یا آن را تنظیم کرده اید، این خواب ها را نباید تعبیر کرد.

دیدن آنتن روی پشت بام
دیدن آنتن روی پشت بام به این معنی است که خبرهای خوبی خواهید شنید. این امکان وجود دارد که مهمان داشته باشید و آنها به شما توصیه ای کنند که مربوط به کار باشد. اگر اخیراً رابطه با شریک زندگی تان سخت بوده است، آنها متوجه خواهند شد که اشتباه کرده اند، بنابراین سعی می کنند آن را جبران کنند. شما درک بیشتری نسبت به یکدیگر خواهید داشت، بنابراین رابطه شما قوی تر از همیشه خواهد بود. اگر مجرد هستید، احتمالاً چیزی در مورد شخصی که برای مدت طولانی به او علاقه دارید خواهید شنید. شما آنها را در یک مهمانی ملاقات خواهید کرد و از آن زمان تاکنون در تماس خواهید بود

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

قرار دادن آنتن روی پشت بام
دیدن آنتن در خواب به این معنی است که از مشکلات خود خلاص خواهید شد. مدتی است که برخورد با شرایط سخت را به تعویق انداخته اید. هل دادن اشیا به زیر فرش باعث سوء تفاهم های بیشتری می شود، بنابراین متوجه خواهید شد که ابتدا باید با مشکلاتی دست و پنجه نرم کنید که همه چیز از آنها شروع شده است. در آن سفر راه‌های سختی وجود خواهد داشت، اما آنها بسیار آسان‌تر از به تعویق انداختن مداوم مشکلات و رویارویی با دیگران و خودتان خواهند بود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

رویای عدم دریافت سیگنال با آنتن
این خواب نشان می دهد که شما درک درستی از افراد اطراف خود ندارید. روحیه شما بد است و اغلب با افراد نزدیک خود بحث و جدل دارید. چیزهای کوچک می توانند خون شما را به جوش بیاورند و شما واقعاً بد خلق هستید. اگر بچه دارید، ممکن است به جای اینکه به آنها توجه کنید و مشکلات را با کلمات حل کنید، شما را به خاطر عصبانی شدن از آنها سرزنش می کنند.

برای خاموش کردن آنتن
خواب دیدن خاموش کردن آنتن نشان دهنده ارتباط بد با شریک زندگی یا افراد اطرافتان است. این امکان وجود دارد که احساس کنید برای مدت طولانی هیچکس شما را درک نمی کند. مردم اغلب شما را قضاوت می کنند. همه اینها شما را سنگین و خسته می کند. با وجود اینکه معمولاً عادت دارید که حق با شما باشد و اعتماد همکاران و خانواده خود را داشته باشید، اما در شرایطی هستید که سفره ها به هم ریخته است. به اعمال خود فکر کنید و بدانید که اگر بسیاری از مردم به شما می گویند اشتباه می کنید، مشکل شما هستید نه آنها.

دیدن سقوط آنتن از پشت بام
دیدن سقوط آنتن از پشت بام به این معنی است که احساس می کنید در مقایسه با مشکلاتی که بر شما سنگینی می کند درمانده و ضعیف هستید. احتمالاً پس از چند شکست متوالی، اراده مبارزه را از دست داده اید، بنابراین اجازه داده اید همه چیز به طور طبیعی جریان یابد. مهم نیست که چقدر این بهترین کار به نظر می رسد، به زودی متوجه خواهید شد که اشتباه می کنید، بنابراین باید سریع عمل کنید.

شاید خوشتان بیاید :تعبیر خواب تشویق

پایین آوردن آنتن
خواب دیدن پایین آوردن آنتن از پشت بام به این معنی است که شما از یک عزیز ناامید خواهید شد. ممکن است شریک زندگی تان از شما فاصله گرفته باشد، اما نمی توانید بفهمید که چرا اینطور است. شما نمی توانید به آنها نزدیک شوید، بنابراین به عشق و وفاداری آنها شک کرده اید. بدترین حالت این است که آنها از صحبت کردن با شما اجتناب کنند، که شما را بیشتر ناامید می کند.

این خواب همچنین می تواند به دوست یا یکی از اعضای خانواده اشاره کند که به سادگی ارتباط خود را با شما قطع کرده است. احتمالاً نمی توانید متوجه آن شوید، اما این احتمال وجود دارد که آنها احساس کنند به آنها خیانت شده است.

دیدن افراد دیگری که آنتن را پایین می‌آورند
خواب دیدن اینکه دیگران آنتن را از پشت بام پایین می‌آورند به این معنی است که در دوره بعدی با مشکلاتی روبرو خواهید شد. این احتمال وجود دارد که در محل کار با مشکل مواجه شوید که افراد بیشتری را درگیر خود کند. شما از طرف های مختلف مورد حمله قرار خواهید گرفت، بنابراین مطمئن نیستید که چگونه واکنش نشان دهید. احساس خواهید کرد که همه علیه شما توطئه کرده اند.

برای دیدن آنتن شکسته
آنتن شکسته نماد تلاش ناموفق برای رهایی از گذشته است. این امکان وجود دارد که برخی از رویدادهای گذشته هنوز به شما آسیب برساند، اما شما نمی دانید چگونه جلوی آن را بگیرید. اگر نمی توانید آن را از بین ببرید، به پیامدهای مثبتی که با خود به همراه داشته است فکر کنید. احتمالاً از این واقعیت آگاه نیستید که از همه چیز چیزی یاد گرفته اید یا اینکه تجربه بد شما را از نظر ذهنی قوی تر کرده است. گذشته را در گذشته رها کنید و به چیزهای مثبتی بپردازید که اکنون اتفاق می افتد یا در آینده اتفاق می افتد.

شاید خوشتان بیاید :تعبیر خواب زلزله

خواب دیدن یک آنتن در اثر طوفان به این معنی است که خبر بدی خواهید شنید که به شما آسیب می رساند. با این حال، شما قادر خواهید بود بر آن موقعیت غلبه کنید بدون اینکه بعد از آن زخم های عمیقی باقی بمانید.

تعمیر آنتن در خواب دیدن
تعمیر آنتن نشان دهنده نیاز شما به تعمیر چیزی در زندگی است. این امکان وجود دارد که رابطه شما با یکی از دوستان، اعضای خانواده یا شریک زندگی خوب نباشد. سعی کنید ارتباط را اصلاح کنید و به آن شخص نشان دهید که به او اهمیت می دهید.

آنتن دادن دیدن
آنتن دادن در خواب به این معنی است که یک دوراهی، گفتن یک راز به یک عزیز یا نه، شما را عذاب می دهد. احتمالاً چیزی در مورد شریک زندگی آنها فهمیده اید که اصلاً خوشایند نیست. از یک طرف می خواهید یک دوست واقعی باشید، اما از طرف دیگر می ترسید تا آخر عمر به آنها صدمه بزنید. از خود بپرسید که آیا دخالت در آن آشفتگی هوشمندانه است و آیا باید دوستی خود را فدای حقیقت کنید.

هدیه گرفتن آنتن
دریافت آنتن به عنوان هدیه در خواب به این معنی است که شخصی سعی دارد به اشتباهاتی که در کار خود مرتکب می شوید اشاره کند. همکار یا همکار شما متوجه شده است که شما کار اشتباهی انجام می دهید، اما آنها می خواهند در توضیح آن با ظرافت رفتار کنند. در ابتدا قادر به درک کنایه های آنها نخواهید بود و آنها را نقدی بدخواهانه خواهید دید. با این حال، پس از اینکه مدتی را صرف فکر کردن در مورد آن کردید، احتمالاً متوجه خواهید شد که واقعاً برخی از کارها را به صورت آماتوری انجام داده اید.خرید آنتن
خواب خرید آنتن به این معنی است که به زودی خبرهای خوبی خواهید شنید که می تواند زندگی شما را به کلی تغییر دهد. برای تغییرات مثبت آماده باشید، زیرا زمان آن فرا رسیده که به جای نگرانی در مورد آینده خود، استراحت کنید و از اخبار خوب لذت ببرید.

شاید خوشتان بیاید :تعبیر خواب هواپیما

آنتن فروشی
اگر در خواب آنتن می فروشید، بیانگر آن است که یکی از عزیزان ارتباط خود را با شما قطع می کند. احتمالاً می‌توانید شاهد آمدن آن باشید، اما نمی‌توانید باور کنید که آنها به طور کامل با شما تماس نخواهند گرفت. اگر همچنان به آنها اهمیت می دهید، سعی کنید ارتباطات را تجدید کنید و زمان بیشتری را به آنها اختصاص دهید. اگر این کار را نکنید، ممکن است یک دوست صمیمی را از دست بدهید.

دیدن چندین آنتن
در خواب دیدن چندین آنتن به این معنی است که شما فردی بسیار ارتباطی هستید و دوست دارید با افراد جدیدی آشنا شوید که چگونه این ویژگی را با شما به اشتراک بگذارند. این امکان وجود دارد که آرزوی شما در دوره بعدی محقق شود. با این حال، مراقب باشید و فکر نکنید که هرکسی که ملاقات می کنید، فرد خوبی است.

دیدن آنتن در خواب دزدیدن
آنتن از مغازه یا فروشگاه در خواب بیانگر این است که یک حرکت بی پروا شما را در خطر یا مشکل قرار می دهد. لازم است در دوره بعد تصمیمات عاقلانه بگیرید و به وعده هایی که افرادی که هرگز به قول خود عمل نکرده اند باور نکنید.

اگر خواب ببینید که از پشت بام شخصی آنتن می‌دزدید، نمادی از مشکلات ارتباطی با افرادی است که شما را احاطه کرده‌اند. ممکن است با اعضای خانواده یا همکاران خود بحث کنید.

خواب دیدن شخصی که آنتن شما را می دزدد
اگر خواب شخصی را ببینید که آنتن شما را می دزدد، بیانگر این است که شخصی که سال ها از او بت کرده اید، شما را ناامید خواهد کرد. احتمالاً متوجه ایرادات آنها نشده اید، اما باور دارید که هر کاری که انجام می دهند و می گویند درست است. با این حال، یک موقعیت باعث می شود چشمان خود را باز کنید.

دیدن اینکه دیگران در حال نصب آنتن در خواب هستند
مشاهده اینکه شخص دیگری در حال نصب آنتن در خواب شماست به این معنی است که باید به افرادی که دانش و تجربه بیشتری نسبت به شما دارند اجازه انجام پروژه ها را بدهید. این امر به ویژه در مورد بازسازی خانه یا آپارتمان صدق می کند. به عنوان مثال، اگر هرگز در حمام خود کاشی نصب نکرده اید، لازم نیست باور کنید که می توانید آن را انجام دهید، بلکه از افرادی که از این کار امرار معاش می کنند کمک بگیرید.

خواب دیدن اینکه دیگران آنتن را خاموش می کنند
وقتی خواب می بینید که شخص دیگری آنتن را خاموش می کند، به این معنی است که برای حل یک مشکل به کمک نیاز دارید. ممکن است مجبور شوید به شهر یا ایالت دیگری نقل مکان کنید و از دوستانتان بخواهید که به شما کمک کنند. احتمال دیگر این است که در محل کار با مشکلاتی روبرو شوید و مجبور شوید از همکاران خود بخواهید وارد عمل شوند.

شاید خوشتان بیاید :تعبیر خواب گل

دیدن اینکه دیگران در حال تعمیر آنتن
در خواب هستند هنگامی که شخص دیگری را در حال تعمیر آنتن می بینید، به این معنی است که از این فرصت برای یادگیری چیزهای جدید در مورد یک شغل یا رشته خاص پشیمان خواهید شد. احتمالاً اراده ای برای اختصاص وقت خود به آن نداشتید، اما این دانش اکنون برای شما مفید بوده است.

دیدن رعد و برق به آنتن
اگر در خواب ببینید که رعد به آنتن می زند، نماد مخارج است. ممکن است ماشین یا یکی از لوازم خانگی شما خراب شود و باید برای تعمیر یا جایگزینی آن پول سرمایه گذاری کنید. با توجه به اینکه برنامه ریزی نکرده اید، باید منتظر پرداخت حقوق بعدی باشید تا آن هزینه را پوشش دهید.

اگر در خواب
ببینید که باد شدید آنتن را خراب می کند، به این معنی است که ممکن است بخشی از پس انداز خود را به کسی بدهید که بیشتر از شما به آن نیاز دارد.

این رویاها معمولاً با احساس ترس، اندوه، افسردگی، هیجان، امید و شادی همراه است. اگر اخیراً با یک آنتن در تماس بوده اید یا با کسی در مورد آن صحبت کرده اید، این خواب نباید تعبیر شود. اگر در مورد آن خوانده باشید یا در تلویزیون تماشا کرده باشید، باید همین قانون اعمال شود. مغز شما احتمالا فقط در حال پردازش اطلاعاتی است که از دنیای واقعی دریافت کرده است.

تعریف آنتن

آنتن وسیله ای است که برای دریافت و ارسال امواج رادیویی استفاده می شود.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا