درهم برهم

آیا می توانید خطای منطقی در تصویر را پیدا کنید؟

آیا می توانید خطای منطقی در تصویر را پیدا کنید؟

خطای منطقی را در تصویر پیدا کنید: فقط افراد بسیار باهوش می توانند خطای تصویر مرد و سگ را تشخیص دهند. آیا شما یکی از آنها هستید؟ اکنون چالش را امتحان کنید.

Resimdeki mantık hatasını

مغز ما هسته ای را تشکیل می دهد که در آن همه عملکردهای بدن تنظیم می شوند. بنابراین، پازل، بازی فکری، توهمات نوری و غیره. بسیار مهم است که مغز را با انجام وظایف چالش برانگیز مانند: بیایید ببینیم آیا می توانید خطای منطقی را در این تصویر پیدا کنید؟

می‌توانیم بگوییم که این معادل ذهنی تمرین در باشگاه، یا یک شکل خوب ورزش برای مغز است. یکی از این نوع فعالیت‌های شناور در اینترنت، یافتن اشتباه در تصویر با استفاده از تفکر منطقی است.

این نوع چالش، قشر بینایی را تحریک می‌کند و نیمکره راست و چپ مغز را فعال می‌کند و خلاقیت را افزایش می‌دهد و بهبود می‌بخشد. تفکر منطقی و تحلیلی نتیجه یک مغز تیزتر با مهارت های عالی حل مسئله است. آیا آماده هستید که مغز خود را تیز کنید؟
پس بیایید شروع کنیم.

آیا می توانید خطای منطقی تصویر را پیدا کنید؟

تصویر اشتراک‌گذاری شده در بالا صحنه‌ای در فضای باز را به تصویر می‌کشد که در آن مردی در حال حمل هیزم با سگ خانگی‌اش در حال بازگشت به کلبه‌شان دیده می‌شود. مشکلی در تصویر وجود دارد و وظیفه شما این است که در عرض 6 ثانیه اشتباه را در تصویر پیدا کنید.

تصویر را با دقت تماشا کنید و ببینید آیا می توانید خطا را در مدت زمان تعیین شده پیدا کنید. افراد بسیار دقیق می توانند سریعتر از دیگران متوجه اشتباه در تصویر شوند.

دوباره روی تصویر تمرکز کنید و این بار ببینید که آیا می توانید خطا را تشخیص دهید. کلید حل چنین چالش هایی توجه و دقت در جزئیات است. از مهارت های تفکر منطقی خود استفاده کنید و ببینید آیا می توانید اشتباه را در تصویر تشخیص دهید. آیا موفق به یافتن خطای پنهان در تصویر شده اید؟

پاسخ پازل هوش:

زمان تمام شده است. چند نفر از شما می توانید اشتباه را در تصویر پیدا کنید؟ به کسانی که خطا را پیدا کردند تبریک می گویم. شما مهارت های منطقی و تحلیلی عالی دارید. کسانی که هنوز نمی توانند معما را حل کنند، می توانند اکنون متوقف شوند و به دنبال راه حل زیر باشند.

cevap

اشتباهی که در تصویر وجود دارد این است که اثر پنجه سگ به وضوح در برف قابل مشاهده است، اما مرد هیچ ردپایی در برف ندارد، که غیرعادی است.


ما را دنبال کنید: فیس بوک، توییتر ، اینستاگرام، < a href="https://news.google.com/publications/CAAqBwgKMKKxogkw1P6XAg" target="_blank" rel="noopener nofollow" data-wpel-link="external">اخبار Google

اولین حیوانی که در تصویر ویژگی های شخصیتی شما است در مورد شما چه می گوید؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا