سریال و انمیشن

آموزش نحوه اتصال اینستاگرام به فیسبوک

آموزش نحوه اتصال اینستاگرام به فیسبوک

آموزش نحوه اتصال اینستاگرام به فیسبوک

اتصال اینستاگرام به فیسبوک مزایای زیادی دارد، از جمله این که مدیریت دایرکت‌های شما را آسان تر می‌کند. در ادامه این مطلب آموزش وصل شدن فیسبوک به پیج اینستا را توضیح داده ایم.

فیس‌بوک از زمان ارائه اینستاگرام در سال ۲۰۱۲، قابلیت‌های بین برنامه‌ای را برای کسب‌وکارها و سازمان‌ها ساده‌سازی کرده است. این روزها، مدیریت دو شبکه اجتماعی برای ادمین‌ها آسان شده است. در ادامه این مطلب وصل شدن فیسبوک به صفحه اینستا را می‌آموزید و مزایای اتصال مسنجر فیسبوک به اینستاگرام را خواهید دید. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب:

آموزش اتصال اینستاگرام به فیسبوک

شما یک اکانت اینستاگرام و یک صفحه فیس بوک دارید، اما آنها به هم متصل نشده اند. بیایید درستش کنیم! برای شروع، مطمئن شوید که مدیر صفحه فیسبوکی هستید که می‌خواهید به آن متصل شوید. و اگر هنوز این کار را نکرده اید، اکانت اینستاگرام خود را به یک حساب تجاری اینستاگرام تبدیل کنید. سپس این مراحل وصل شدن به پیج اینستاگرام از طریق فیسبوک را دنبال کنید:

از فیس بوک:

  • 1. وارد فیس بوک شوید و در منوی سمت چپ روی Pages کلیک کنید.
  • 2. صفحه فیس بوک خود را انتخاب کنید، سپس روی تنظیمات کلیک کنید.

اشتراک پست اینستاگرام در فیسبوک

  • 3. Linked Accounts را در ستون سمت چپ انتخاب کنید.
  • 4. Instagram را انتخاب کنید، سپس حساب خود را متصل کنید.

از اینستاگرام:

  • 1. وارد اینستاگرام شوید و به پروفایل خود بروید.
  • 2. روی Edit Profile ضربه بزنید.
  • 3. در بخش Public Business/Profile Information، Page را انتخاب کنید.

وصل شدن فیسبوک به صفحه اینستا

  • 4. صفحه فیسبوکی را که می‌خواهید به آن متصل شوید، انتخاب کنید. اگر هنوز یکی را ندارید، روی Create a new page Facebook ضربه بزنید.
همچنین بخوانید :

فواید اتصال اینستا به فیسبوک

هنگامی که حساب اینستاگرام خود را به یک صفحه فیس بوک پیوند می دهید، مزایای زیادی به دست می‌آورید. در ادامه فواید اشتراک پست اینستاگرام در فیسبوک را می‌خوانید.

جلب اعتماد مشتری

اتصال اینستاگرام به فیسبوک

اهمیت ارائه یک تجربه آنلاین مبتنی بر اعتماد برای مشتریان را نادیده نگیرید. با اتصال حساب‌های خود، فالوورهای شما می‌توانند اطمینان داشته باشند که با یک کسب و کار قابل اطمینان سر و کار دارند، و شما می‌توانید تعاملات زیادی را با آن‌ها ارائه دهید.

زمان‌بندی پست‌ها در پلتفرم‌ها

اگر برنامه شلوغی دارید یا چندین حساب دارید، از مزایای زمان‌بندی پست‌ها بهره خواهید برد. برای برنامه‌ریزی پست‌ها برای اینستاگرام و فیسبوک، باید حساب‌های خود را متصل کنید.

پاسخ دهی سریعتر به پیام‌ها

وقتی حساب‌های اینستاگرام و فیسبوک خود را متصل می‌کنید، می‌توانید پیام‌های خود را در یک مکان مدیریت کنید. این امر پاسخگویی را بسیار آسان‌تر می‌کند و به شما امکان می‌دهد به ابزارهای صندوق ورودی بیشتری، از برچسب‌های مشتری گرفته تا فیلترهای پیام، دسترسی داشته باشید.

insight دقیق تر

فواید اتصال اینستا به فیسبوک

با اتصال هر دو پلتفرم، می‌توانید بینندگان پست، عملکرد پست و موارد دیگر را مقایسه کنید. ببینید کدام پست‌ها موفق تر هستند، بیشتر دیده شده اند و ببینید که سرمایه‌گذاری در تبلیغات در کجاها منطقی‌تر است.

تبلیغات بهتر

در برخی مناطق، برای اجرای تبلیغات باید یک صفحه فیس بوک را به اینستاگرام متصل کنید. حتی اگر اتصال اینستاگرام به فیسبوک لازم نباشد، اتصال حساب‌ها به شما امکان می‌دهد تبلیغات را در هر دو پلتفرم اجرا کنید و هزینه آن‌ها را یکجا پرداخت کنید.

ایجاد یک فروشگاه اینستاگرام

اگر علاقه مند به فروش محصولات یا خدمات در اینستاگرام هستید، برای راه اندازی یک فروشگاه به یک صفحه فیس بوک مرتبط نیاز دارید. با اتصال حساب‌ها، می‌توانید اطلاعات کسب‌وکار را همگام‌سازی کنید و از ویژگی‌های مختلف استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

نحوه تغییر صفحه فیس بوک لینک شده به اینستاگرام

آیا نیاز به تغییر صفحه فیس بوک مرتبط با حساب اینستاگرام خود دارید؟ در ادامه نحوه قطع اتصال اینستاگرام به فیسبوک را آموزش داده ایم.

  • 1. وارد فیس بوک شوید و در منوی سمت چپ روی Pages کلیک کنید.
  • 2. از صفحه فیس بوک خود، به تنظیمات بروید.
  • 3. در ستون سمت چپ، روی Instagram کلیک کنید.

بازگرداندن اینستاگرام از طریق فیسبوک

  • 4. به پایین اسکرول کنید و در زیر Disconnect Instagram، روی Disconnect کلیک کنید.

اکنون که حساب‌های فیسبوک و اینستاگرام خود را قطع کرده اید، با استفاده از آموزشی که در بالا قرار داده ایم، مجددا صفحه فیسبوک خود را به اینستاگرام متصل کنید.

سخن پایانی

وصل شدن فیسبوک به پیج اینستا مزایای بسیاری از بازگرداندن اینستاگرام از طریق فیسبوک دارد که می‌توانید به سادگی از آن‌ها بهره ببرید. اگر سوال یا نظری دارید، در قسمت نظرات این پست، با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا