اخبار روزاقتصاد

بازیگران بد و “طوفان های مسدود” – توسعه دهنده بیت کوین خواستار راه اندازی مجدد شبکه آزمایشی است

بازیگران بد و “طوفان های مسدود” – توسعه دهنده بیت کوین خواستار راه اندازی مجدد شبکه آزمایشی است

معروف‌ترین شبکه آزمایشی بیت‌کوین به دلیل «طوفان‌های بلوک» و پروژه‌هایی که می‌توانند برای بیت‌کوین شبکه آزمایشی (TBTC) از کاربران شارژ کنند، نیاز مبرمی به راه‌اندازی مجدد دارد. جیمسون لوپ، یکی از بنیانگذاران شرکت نگهبانی بیت کوین Casa، می گوید.

در تاریخ 4 مه مقاله با عنوان “شبکه آزمایشی بیت کوین غمگین”، لوپ استدلال کرد که شبکه آزمایشی بیت کوین – TBTC – به دلیل “طوفان های بلوک” در حال انجام، که به دلیل یک اجماع منحصر به فرد ایجاد می شود، باید تا حدی بازنشانی شود. مکانیزم روی شبکه آزمایشی

در حالی که شبکه اصلی بیت کوین به طور متوسط ​​144 بلاک در روز تولید می کند، شبکه آزمایشی – که مشمول “قوانین اجماع کمی متفاوت” است – گهگاه بیش از 10000 بلاک را در یک روز تولید می کند.

d8a8d8a7d8b2db8cdaafd8b1d8a7d986 d8a8d8af d988 d8b7d988d981d8a7d986 d987d8a7db8c d985d8b3d8afd988d8af d8aad988d8b3d8b9 6638503ab6986

شبکه آزمایشی بیت کوین بیش از 10000 بلاک تولید کرده است. در چند نوبت در یک روز منبع: جیمسون لوپ

لوپ توضیح داد که در نتیجه این “طوفان های بلوکی”، شبکه در ارتفاع بلوک فعلی 2,811,000 قرار می گیرد که معادل همان نقطه شبکه اصلی بیت کوین است. در سال 2061 خواهد بود.

لوپ خاطرنشان کرد که به دلیل افزایش گسترده ارتفاع بلوک شبکه آزمایشی، پاداش استخراج کنندگان شبکه آزمایشی به نزدیک به صفر کاهش یافته است و این شبکه عملاً برای توسعه دهندگانی که به دنبال توکن های جدید هستند غیرقابل استفاده است.

مرتبط: شخصی در جکوزی گند می زند — بیت کوین داران پس از غم و اندوه شبکه آزمایشی خشمگین هستند

علاوه بر این، لوپ گفت که بیت‌کوین که اکنون کمیاب است، توسط پروژه‌های خاصی که به دنبال استفاده از کمبود توکن هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او گفت: «غیرعادی نیست که افراد بدخواه ساده لوحانه مردم را شکار کنند و بیت کوین آزمایشی را با نرخ مبادله بیت کوین به آنها بفروشند.

او به نمونه‌ای اخیر از شبکه لایه ۲ مبتنی بر بیت‌کوین به نام SatoshiVM اشاره کرد که از TBTC برای توزیع airdrops بین دارندگانش استفاده می‌کرد به عنوان نمونه‌ای از پروژه‌ای که ارزش مصنوعی در شبکه آزمایشی ایجاد می‌کرد. برای اهداف خودش

او چندین پروژه از جمله یک DEX به نام MotoSwap و یک شرکت کارگزاری به نام Buy Tesnet را برای فروش توکن‌های شبکه تست به کاربران فراخواند.

«تنها دلیلی که من از یک تنظیم مجدد testnet به این دلیل است که testnet قرار است برای توسعه دهندگان رایگان باشد. به غیر از این، همه باید آزاد باشند که از تست نت برای هر هدف توسعه ای که می خواهند استفاده کنند.”

“برای هر کیف پولی که از تست نت پشتیبانی می کند مهم است که یک سلب مسئولیت جسورانه در صفحه اصلی داشته باشد که سکه های تست نت هیچ ارزشی ندارند. !» لوپ اضافه کرد.

در نهایت، لوپ به این نتیجه رسید که تنها راه برای اطمینان از اینکه یک شبکه آزمایشی ارزشی ندارد، «القای فرهنگ بازنشانی منظم» است و به توسعه دهندگان و کاربران بیت کوین توصیه کرد که زیرساخت خود را به «testnet4» منتقل کنند. در ماه های آینده

مجله: 68٪ از Runes در قرمز هستند — آیا آنها واقعاً یک ارتقاء برای بیت کوین هستند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا