سریال و انمیشن

معرفی سریال خواهش میکنم خانواده ام شو چینی

معرفی سریال خواهش میکنم خانواده ام شو چینی

معرفی سریال خواهش میکنم خانواده ام شو چینی

در این مقاله با بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال خواهش میکنم خانواده ام شو (Please Be My Family) از جدیدترین سریال های چینی در سال 2023 با مجله ویکی با شما هستیم.

سریال Please Be My Family 2023 در ژانر درام  و عاشقانه توسط لی جی کارگردانی شده است. سریال لطفا خانواده من باشید چینی در 30 قسمت 30 دقیقه ای ساخته شده است و از جدیدترین سریال های درام چینی محسوب می شود. این سریال از 25 می 2023 از شبکه Mango TV در دسترس بینندگان است.

داستان سریال چینی خواهش میکنم خانواده ام شو

سریال خواهش میکنم خانواده ام شو چینی / بازیگران سریال لطفا خانواده من باشید داستان سریال Please Be My Family درباره مادری است که بخاطر تامین هزینه های عمل تومور مغزی دخترش ژوان ژوان مجبور به قبول مدیریت پروژه ای از یک شرکت بزرگ شده است و در این کار با مدیرعامل شرکت به مشکل می خورد.

چی سی لی باید پروژه برنامه ریزی شرکت مائولین را تضمین کند تا بتواند هزینه های جراحی دخترش را پوشش دهد. در این زمان، او بی وقفه رئیس مائولین، سونگ هائو یو را دنبال می کند. زمانی که سونگ هائو یو به پسرش چن چنگ کمک می‌کند تا یک هدیه تولد انتخاب کند، متوجه می‌شود که کی سی لی سنجاق سینه‌ای به تن دارد که چن چنگ دارد.

به دنبال سرنخ سنجاق سینه، سونگ هائو یو به تدریج رابطه بین ژوان ژوان و چن چنگ را می فهمد. سونگ هائو یو برای اینکه خانواده ای کامل برای دو فرزند فراهم کند، از کی سی لی خواستگاری می کند و هر دوی آن ها با آینده ای مبهم دست به ازدواج می زنند.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگان سریال چینی زیبایی سرسختی

بازیگران سریال خواهش میکنم خانواده ام شو

در ادامه با معرفی اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال خواهش میکنم خانواده ام شو همراه ما باشید.

جیدا چنگ (Jade Cheng) بازیگر سریال خواهش میکنم خانواده ام شو در نقش کی سی لی

سریال چینی خواهش میکنم خانواده ام شو / سریال لطفا خانواده من باش

ژنگ کیو هونگ که قبلا با نام جیدا چنگ ، یک خواننده و بازیگر چینی است که در جی یانگ، استان گوانگدونگ متولد شده است. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه صنعتی گوانگدونگ در رشته آموزش پیش دبستانی، برای معلم پیش دبستانی کارآموز شد. از سال 2014، او زیر نظر دراگون تی وی بوده است.

ژنگ در سال 2011 با شرکت در مسابقه “دختران شاد” تلویزیون ماهواره ای هونان وارد صحنه موسیقی چین شد و مقام دوم را در منطقه آواز گوانگژو و 37 برتر کشور را به دست آورد. او اولین تک آهنگ خود را در سال 2012 به نام “The Seaside to the East” منتشر کرد. در سال 2014، او در مسابقه “صدای رویای چینی فصل 2” تلویزیون دراگون شرکت کرد و در فینال ملی رتبه ششم را کسب کرد.

ژنگ در سال 2015 زمانی که در نقش اصلی زن برای سریال “Full House in a Happy Town” محصول مشترک چین و کره جنوبی شرکت کرد، وارد بازیگری شد. او یکی از بازیگران سریال چینی خواهش میکنم خانواده ام شو در نقش کی سی لی است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چرخه عشق چینی

زی بینبین (Xie Binbin) بازیگر سریال سریال لطفا خانواده من باش در نقش سونگ هائو یو

هنرپیشه های سریال چینی خواهش میکنم خانواده ام شو / سریال Please Be My Family

Xie Bin Bin از هنرپیشه های سریال چینی خواهش میکنم خانواده ام شو با نام Xie Cheng Xun بازیگر، خواننده و مجری چینی متولد شده است. از مهمترین آثار او که در آکادمی فیلم پکن تحصیل کرده است می توان به «سفر به آواز و جنگ» و «عشق در طول هزاره» اشاره کرد. او همچنین به دلیل همراهی با گروه دختران کره جنوبی Miss A’s Fei پس از جفت شدن آنها در برنامه چینی Variety “I Am Legend” شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: سریال چینی ضربان قلب | بررسی و معرفی بازیگران سریال قلبم از تپش افتاد

شنگ هوی زی (Sheng Hui Zi) از بازیگران سریال سریال Please Be My Family در نقش لی ژین

سریال خواهش میکنم خانواده ام شو چینی / بازیگران سریال لطفا خانواده من باشید

شنگ هوی زی متولد هنان یکی از بازیگران سریال خواهش میکنم خانواده ام شو چینی است. قبل از شروع کار، او آموزش مدل گرافیکی را در مدرسه نمونه حرفه ای پکن دیده بود تا آداب معاشرت را بیاموزد و خلق و خوی خود را پرورش دهد. در این دوره، شنگ هویزی نیز در مسابقه مدل دختر زیبا شرکت کرد و عنوان ده دختر زیبا را از آن خود کرد.

او در سال 2016 با رتبه ششم در رشته بازیگری در آکادمی فیلم پکن پذیرفته شد. او در حال حاضر تحت قرارداد مانگو ویدیو است. او به طور رسمی در سال 2018 وارد شو بیز شد و در سریال عاشقانه فانتزی “عشق بهتر از مرگ” بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال بازگشت از لبه پرتگاه چینی

ژو یوانبینگ (Zhu Yuanbing) بازیگر خواهش میکنم خانواده ام شو چینی در نقش هائو جان

سریال خواهش می کنم خانواده ام شو / سریال لطفا خانواده من باش

ژو یوانبینگ از هنرپیشه های سریال لطفا خانواده من باشید  در 11 ژانویه 1995 در شانگهای چین به دنیا آمد. او خواننده، بازیگر و مجری پاپ چینی است. در ژوئیه 2010، او در برنامه Road To Asia، Day Up Day Up بین المللی استعدادیابی چین-ژاپن در فینال تلویزیون هونان شرکت کرد و به عضویت برادران تیان تیان درآمد و فرصت آموزش در ژاپن و تشکیل گروه جوانان RTA را به دست آورد. در سال 2012، گروه او RTA اولین آلبوم خود را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال تحریک چینی (Provoke)

یانگ ژوئر (Yang Xue Er) از بازیگران سریال چینی خواهش میکنم خانواده ام شو در نقش ژین

سریال خواهش میکنم خانواده ام شو قسمت اخر / سریال لطفا خانواده من باشید

Yang Xue’er ، متولد 29 ژوئیه 1994، در شهر Huaibei، استان آنهوی، یکی از هنرپیشه سریال خواهش میکنم خانواده ام شو چینی است. در سال 2014، یانگ ژوئر در اولین سریال خود Shui Dou Bie Re Wo بازی کرد. در سال 2016، او همچنین در سریال پردیس عملیات عشق بازی کرد. او همچنین در آثار Devastating Beauty، Na Pian Hua Na Pian Hai، No Regrets بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال بی وقفه | بررسی داستان و بیوگرافی بازیگران سریال بی وقفه

جین چونگ (Jin Chong) بازیگر سریال چینی Please Be My Family در نقش کین تیان

سریال چینی لطفا خانواده من باشید / سریال چینی Please Be My Family

جین چونگ از بازیگران سریال لطفا خانواده من باشید متولد 14 ژانویه 1992، در نانتانگ، جیانگ سو، چین، خواننده پاپ و بازیگر چینی است. در سال 2017، او در برنامه استعدادیابی تلویزیون Mango “Super Boy 2017” شرکت کرد و در منطقه هاربین در بین 10 نفر برتر به پایان رسید. آثار اصلی او عبارتند از: زمان مناسب، فرد مناسب، لطفا خانواده من باشید و غیره.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ژائو لوسی | نمایش‌های تلویزیونی با حضور ژائو لوسی

سخن پایانی؛ سریال Please Be My Family چینی

در ایرم کقاله به بررسی سریال خواهش میکنم خانواده ام شو پرداختیم. نظر شما درباره بازیگران سریال سریال Please Be My Family چیست؟ بازی کدام بازیگر از این سریال را پسندید؟ نظرات خودتان را درباره سریال چینی خواهش میکنم خانواده ام شو با ما در میان بگذارید.

به این مقاله امتیاز دهید!

منبع:ویکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا