معماری

10 بهترین ایده دکور اتاق بازی برای طراحی اتاق بازی شما

10 بهترین ایده دکور اتاق بازی برای طراحی اتاق بازی شما

این روزها، چه کسی دوست ندارد مجسمه های بتمن یا مرد آهنی را جمع آوری کند؟ چرا آن نسخه ویژه شمشیر بازی تاج و تخت را نمی خواهید؟ چه کسی می تواند در برابر کلکسیون های یودا یا دارث ویدر از جنگ ستارگان مقاومت کند؟ نردوانای شلدون و لئونارد را به خاطر دارید؟

برای قدردانی از کلکسیون‌ها و مجسمه‌های نفیس، نیازی نیست که یک گیک باشید. درست است، این موارد ممکن است همیشه با طراحی داخلی خانه شما نمایه نشوند. اگرچه شمشیر Excalibur ممکن است به عنوان یک وسیله دکوری در اتاق نشیمن شما جا شود، بقیه ممکن است کمی نامناسب به نظر برسند.

اتاق بازی گوشه ای عالی از خانه شما برای نگهداری کلکسیون هایتان است. نه تنها یک بخش ایمن و مطمئن برای نمایش اقلام شما با شکوه فراهم می کند، بلکه به زیبایی دکوراسیون اتاق بازی می افزاید.

درباره آن فکر کنید… یک کلاه ایمنی اصلی Stormtrooper که به دیوار آویزان شده است، زمانی که از سطح بازی مورد علاقه خود عبور می کنید سر تکان دادن دلگرم کننده یودا، یا دارث ویدر که در گوشه ای نشسته و شما را زیر نظر دارد.

آیا این احساس به شما نمی دهد که در فیلم هستید؟
یا فرض کنید کلاه ایمنی امضا شده مرد آهنی یا دست های هالک شما روی قفسه نشسته اند تا به شما یادآوری کنند که می توانید از این دنیای معمولی فراتر رفته و نوع بشر را نجات دهید. زمانی که مشغول بازی در Xbox خود هستید.

شاید شما شمشیر Azeroth یا مجموعه جواهراتی از اسلحه خانه را جمع آوری کرده باشید، شاید حتی مجموعه ای از مدل های اسپرت مورد علاقه خود را انتخاب کرده باشید. این مجموعه ها الهام بخش، انگیزشی و مهمتر از همه، غرور و شادی شما هستند. چرا آنها را با افتخار در اتاق بازی انحصاری خود نمایش نمی دهید.

اگر فضای بازی کوچکی دارید، همچنان می‌توانید این اشیاء قیمتی نسخه محدود را در خانه خود بگنجانید. یک فضای کوچک برای بازی و سرگرمی به این معنی است که منطقه بازی شما بخشی از دکوراسیون کلی خانه است.

ممکن است برخی از موارد انحصاری را در کانال های آنلاین مانند آمازون، eBay و غیره یا در فروشگاه کتاب های مصور یا فروشگاه بازی مورد علاقه خود خریداری کرده باشید. شما به راحتی می توانید از این فرصت برای پراکنده کردن مجموعه های خود در قفسه های اتاق نشیمن خود استفاده کنید، شاید تعدادی از آنها را در دفتر خانه خود قرار دهید تا همکاران و مشتریان خود را تحت تاثیر قرار داده و شگفت زده کنید.

این قطعات نفیس می توانند شروع کننده مکالمه یا یخ شکن عالی باشند. همه دوست دارند به آنها نگاه کنند و آنها را تحسین کنند. می توانید یک نقطه کانونی در ایده های دکوراسیون اتاق خود ایجاد کنید تا آنها را با شجاعت نشان دهید.

همچنین بخوانید – 10 بهترین ایده طراحی خانه کوچک

games collectibles

با احترام به تصویر: facebook.com

در آنجا، می بینید… همانطور که گفتیم، اتاق بازی فقط یک غار انسان نیست. این بخشی جدایی ناپذیر از خانه است که برای همه است، چه مرد، چه زن و چه کودک. این مکانی است که در آن با عزیزان خود ارتباط برقرار می کنید و از اوقات ارزشمندی با آنها لذت می برید.

این روزها، صنعت بازی های ویدئویی و سرگرمی در حال افزایش است. چه کسی می‌داند، شاید با این مواجهه درونی، فرزند شما می‌تواند به مولتی میلیونر تکنولوژیک بعدی تبدیل شود، همه اینها به این دلیل است که شما برای تشویق او در یک منطقه بازی سرمایه‌گذاری کرده‌اید.

به منظور کمک به شما در ادغام بیشتر ایده های طراحی در یک اتاق بازی چند منظوره یا یک منطقه بازی در اتاق نشیمن خود، می توانید از Foyr Neo برای یک رندر سه بعدی از آنچه می تواند به نظر برسد. قبل از شروع به اجرای ایده های طراحی می توانید چیدمان و مبلمان اتاق بازی را انتخاب کنید. به این ترتیب، دقیقاً می‌دانید که به چه چیزی نیاز دارید و چگونه کل فرآیند را طی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا