معماری

8 بهترین ایده خلاقانه طراحی تراس برای تراس منزل شما

8 بهترین ایده خلاقانه طراحی تراس برای تراس منزل شما

اعتبار تصویر: pinterest.com

اکثر افرادی که در محله‌های مجلل نیویورک زندگی می‌کنند معمولاً منظره‌ای باورنکردنی از خط افق منهتن دارند. این بدان معنا نیست که دیگران باید دلسرد شوند.

برای تماشای منظره آپارتمان، ویلا، شهرک یا خانه چندطبقه خود کمی وقت بگذارید. آیا دیدگاه شما عالی است؟

سپس آن را در ایده های طراحی تراس خود بگنجانید. می‌توانید یک میز قهوه‌خوری و چند صندلی در کنار دیوارهای تراس اضافه کنید تا منظره زیبایی از محیط اطراف خود داشته باشید. حتی می‌توانید یک سر میز ناهارخوری را به نرده فشار دهید و کناره‌های آزاد آن را با صندلی‌های ناهارخوری احاطه کنید تا یک فضای ناهارخوری برای موقعیت‌های خاص ایجاد کنید.

اگر، از طرف دیگر، دید شما تا حدودی با ناخوشایندی خدشه دار شده است، از قسمت مرکزی تراس استفاده کنید و در عین حال تعدادی گیاه بلند، شاید چند صفحه چوبی و غیره اضافه کنید تا از خود و مهمانانتان در برابر منظره وحشتناک بیرون محافظت کنید. در حالی که از آرامش لذت می برید.

همچنین بخوانید – 14 بهترین ایده طراحی داخلی اتاق نشیمن

terrace design with tall plans and wooden screen

اعتبار تصویر: homebnc.com

نمی‌توانید با فضای سبز اشتباه کنید، چه در داخل خانه، چه در حیاط خلوت، یک بالکن کوچک یا در تراس پشت بام.

اگر به باغبانی علاقه دارید، در اینجا فرصتی برای شما فراهم شده است که همه چیز را وارد کنید. می توانید یک باغ گیاهی زیبا ایجاد کنید، چند گلدان تهیه کنید و میوه ها و درختچه های سبزیجات، حتی درختان را بکارید، یا از ساکولنت ها و باغ های صخره ای برای زیباسازی منطقه و همچنین استفاده کنید. هوای اطراف ساختمان خود را تصفیه کنید.

همچنین می‌توانید از ایده‌های طراحی پاسیو استفاده کنید و از گیاهان داخلی مانند سرخس، گیاهان پول، بوته‌های گل رز، درختان لیمو و غیره استفاده کنید. این باغ شماست، می‌توانید هر کاری که دوست دارید انجام دهید.

اگر ابزاری برای پرورش کوهنوردان دارید، یک آلاچیق کوچک روی پشت بام بسازید و خیزران را القا کنید تا رنگ و سرزندگی به منطقه ببخشید. تراس پشت بام مانند یک پاسیو در فضای باز و یک باغ در یک فضای باز است. از ایده های متعدد طراحی منظره به نفع خود استفاده کنید و یک صندلی در فضای سبز برای ارتباط با طبیعت ایجاد کنید.

همچنین بخوانید – 10 بهترین ایده باغ خانه

8 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d8a7db8cd8afd987 d8aed984d8a7d982d8a7d986d987 d8b7d8b1d8a7d8addb8c d8aad8b1d8a7d8b3 d8a8d8b1d8a7db8c d8aad8b1 653f6fdc06e32

اعتبار تصویر: architecturaldigest.com

اکنون، فقط به این دلیل که تراس پشت بام یک فضای بیرونی است به این معنی نیست که باید طرح رنگ را نادیده بگیرید. البته، بافت‌ها، الگوها، پارچه‌ها و متریال‌های معمول طراحی داخلی به فضای بیرونی شما ترجمه نمی‌شود. با این وجود، هنوز هم می‌توانید ملیله‌های زیبا، سایبان‌های رنگارنگ، ملحفه‌های رومیزی و غیره را بگنجانید.

می‌توانید یک تخت خواب یا یک کاناپه با بالش‌های پرتابی رنگارنگ نصب کنید. دیوار تراس وجود دارد که می توانید آن را با یک پالت رنگی پر جنب و جوش رنگ کنید، شاید حتی نقاشی دیواری را انتخاب کنید یا به سراغ گرافیتی بروید. همچنین گیاهان را برای طراحی باغ خود با دقت انتخاب کنید. در حالت ایده‌آل، گلدان‌های رنگارنگ گلدار، درختان میوه، درختچه‌ها و غیره می‌توانند به طراحی تراس شما رنگ‌هایی بیافزایند.

اگر می‌توانید چند تیر و سقف را در طول تراس خود نصب کنید، می‌توانید آن را به یک پاسیو در فضای باز تبدیل کنید. چند گلدان گل آویزان کنید، یک قسمت نشیمن با صندلی هایی با رنگ های مغناطیسی ایجاد کنید و از تمام ایده های دکوراسیون خانه خود برای زیباتر کردن مکان استفاده کنید.

همچنین بخوانید – 50 ایده عالی طراحی پاسیو

terrace design with pops of colorful couch

اعتبار تصویر: roofdeckandgarden.com

یک مشکل رایج در طراحی و تزیین تراس پشت بام این است که ایده‌های طراحی خانه معمولی شما کار نمی‌کند.

تراس پشت بام را می توان به راحتی به آشپزخانه در فضای باز، فضای زندگی در فضای باز، منطقه مهمانی در فضای باز، هر آنچه که می خواهید تبدیل کرد. این در صورتی است که بتوانید مبلمان مناسب فضای باز را برای همراهی با آن انتخاب کنید.

به عنوان مثال، یک بعد از ظهر یکشنبه را در نظر بگیرید که دوستان، خانواده یا همکاران شما برای یک مهمانی خانگی به آنجا می آیند. اما اوه نه! استریو شما کار نمی‌کند یا نمی‌توانید چیزبرگر کبابی را در آشپزخانه‌ای که تهویه مناسبی ندارد بپزید.

نترس. کافی است مهمانی را به طبقه بالا به محل زندگی منحصر به فرد خود در پشت بام ببرید و از کباب پز استفاده کنید، موسیقی را بدون مزاحمت برای همسایگان خود پخش کنید، یا به سادگی یک گفتگوی پر جنب و جوش را در فضای باز آغاز کنید.

در حالت ایده‌آل، مبلمان تراس تقریباً مشابه حیاط است، بنابراین برای نگهداری وسایل خود، مقداری مبلمان چوبی برای قسمت نشیمن با چند میز کناری تهیه کنید. شما همچنین می توانید خلاق باشید و چند تکه مبلمان حصیری بسازید که طراحی پاسیو را در نظر داشته باشید. آنها به راحتی با طراحی تراس پشت بام شما ترکیب می شوند.

می‌توانید یک فضای نشیمن دنج در اطراف یک میز قهوه‌خوری ایجاد کنید یا اگر احساس جسورانه دارید، روی یک آتش‌دان کوچک سرمایه‌گذاری کنید. خیلی خوب است که در یک شب سرد که دلتان نمی‌خواهد به داخل خانه بروید، خودتان را نان تست کنید.

همچنین بخوانید – 50 ایده شگفت‌انگیز برای تزئین ایوان جلو

outdoor furniture for terrace design

اعتبار تصویر: penndutchstructures.com

نورپردازی یک عامل مهم در هر شکلی از طراحی خانه است، چه در داخل خانه و چه در فضای باز.

صرف نظر از اینکه یک تراس بزرگ یا کوچک دارید، صرف نظر از اینکه منطقه را به مرکز مهمانی تبدیل می کنید یا نه، مهم است که این فضای بیرونی. انتخاب های اولیه، البته، لامپ های بالای سر، دیوارکوب ها، و فانوس های آویزان برای ایجاد حال و هوا در برخی مواقع هستند.

این همه خوب و خوب است، اما چند چراغ ریسمانی در امتداد دیوار، حتی ممکن است در امتداد تیرهای عمودی آلاچیق تراس شما پوشیده شده باشد، چطور. یا، اگر می‌خواهید حالتی رمانتیک را برای شب ملاقات ایجاد کنید، چرا شمع‌های چای را در امتداد حصار یا روی میز ناهار خوری در فضای باز در نظر نگیرید.

تراس روی پشت بام به خودی خود یک حالت است. گزینه های نورپردازی خود را به حداقل محدود نکنید. می توانید این مکان را با سیم کشی در امتداد سقف یا ملیله در بالا به یک دیسکو در فضای باز تبدیل کنید تا یک توپ دیسکو را بچسبانید. همچنین می‌توانید برای برجسته کردن گرافیتی و آرت دکو، نورپردازی برجسته اضافه کنید.

اما بیشتر از همه، ما چراغ‌های رشته‌ای را ترجیح می‌دهیم زیرا برای هر موقعیتی مناسب هستند و فضای تراس را شبیه قلعه السا می‌کنند.

به – روانشناسی رنگها در طراحی داخلی

نیز مراجعه کنید

بله، این فقط برای یک ایده استخر روباز یا پاسیو نیست.

می توانید یک عرشه پشت بام برای طراحی تراس مدرن بسازید و چند صندلی، چترهای بزرگ، حتی یک قسمت نشیمن در اطراف یک میز قهوه با چند کوسن یا مبلمان حصیری ترتیب دهید. کاملاً نفس گیر به نظر می رسد، ناگفته نماند، ظرافت زیبایی شناختی را به این فضای بیرونی باورنکردنی اضافه می کند.

همچنین بخوانید – بهترین ایده‌های دکوراسیون منزل

اگر فضای کافی دارید، نصب آبنما مانند فواره، آبشار کوچک و غیره را در نظر بگیرید تا تراس پشت بام خود را زنده کنید. وقتی صحبت از عنصر آب شد، به مرغان کوچولو لطف کنید و همچنین در حمام پرندگان قرار دهید. زمانی که فراموش کردید آن را پر کنید پر از آب باران می شود. اما به ما اعتماد کنید، موجودات کوچک شما را برکت خواهند داد.

همچنین می‌توانید از راه دیگری بروید و یک عنصر آتش، یا ایده‌های منحصربه‌فرد باغ، یا حتی یک حوضچه DIY Koi برای فاکتور Wow اضافه کنید.

اگر تراس کوچکی دارید، از طرف دیگر، حمام پرندگان همچنان خوب به نظر می‌رسد، اما یک عنصر آب یا عنصر آتش ممکن است آن را کمی دور کند. با این حال، گودال آتش را در نظر بگیرید. این یک صحنه عالی در فضای باز با تقلید از آتش کمپ ایجاد می کند که چیزی کم از شگفت انگیز نیست!

اعتبار تصویر: Pinterest.com

شاید باید قبلاً به این موضوع اشاره می‌کردیم، اما اگر می‌خواهید برای تزئین تراس پشت بام خود سرمایه‌گذاری کنید، باید به فکر نصب سقف روی پشت بام باشید. از نظر فنی، اکنون زمین است، بنابراین…

به هر حال، یک سایبان در در ورودی عالی است، اما به این فکر کنید که چگونه می‌توانید از مبلمان و دکوراسیون فضای باز خود محافظت کنید. تیرهای چوبی در اطراف محیط آویزان ملیله‌های طراح را در اطراف تسهیل می‌کنند، اما در باران‌های شدید یا بارش برف خیس می‌شوند. ترکیب ایده‌های دکوراسیون مینیمالیستی در اطراف تراس هنوز هم انتخاب خوبی است، اما اگر طرفدار ایده‌های گسترده طراحی خانه هستید، نه چندان.

این یک ایده است: یک برزنت در بیرون نصب کنید، سپس ملیله را در داخل آویزان کنید.

یک راه دیگر برای ساخت سقف بر روی تراس این است که در واقع یک سقف بسازید و فضا را به طراحی پاسیو پشت بام تبدیل کنید.

اگر همه چیز شکست خورد، می‌توانید از سیستم سقف‌سازی تقسیم‌بندی شده استفاده کنید. فقط روی قسمتی از تراس سقفی بسازید و تمام مبلمان را در زیر آن قرار دهید. سپس بقیه فضای بیرون را باز بگذارید.

همچنین بخوانید – رنگ‌های بوهمی

آیا اکنون می‌بینید که یک تراس پشت بام چقدر می‌تواند کاربردی باشد، نه اینکه بگوییم شادی‌بخش است؟

شما یک استخر سرپوشیده می خواهید، به دنبال آن بروید. می‌خواهید ایده‌های طراحی پاسیو را در یک آپارتمان بگنجانید، در اینجا شانس شماست. با همسایگان خود درگیر شوید، یک مهمانی عالی روی پشت بام برگزار کنید، هر چه باشد. با طراحی باورنکردنی تراس در جای خود، نمی توانید اشتباه کنید.

اگر در مورد بهترین تم برای تراس پشت بام خود مطمئن نیستید یا نمی‌توانید ایده‌های طراحی این فضای زیبا در فضای باز را بپذیرید، ممکن است برنامه Foyr Neo؟

می‌توانید گزینه‌های محوطه‌سازی را انتخاب کنید و مبلمان مختلف در فضای باز، طرح‌های آلاچیق برای پشت بام، ایجاد یک منطقه ناهار خوری در فضای باز، چه چیزی را امتحان کنید. هر چیزی و همه چیز تا زمانی پیش می رود که شما را خوشحال کند.

بنابراین، ادامه دهید و بهترین تراس ممکن را روی پشت بام طراحی کنید تا همسایگان و مهمانان خود را متحیر کنید، در حالی که همیشه فضایی مشخص برای استراحت پس از یک روز سخت دارید. به ما اعتماد کنید، شما آن را دوست خواهید داشت!

همچنین ببینید – بهترین ایده‌های طراحی اتاق غذاخوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا