معماری

15 بهترین ایده طراحی حمام کوچک برای شیک کردن حمام شما

15 بهترین ایده طراحی حمام کوچک برای شیک کردن حمام شما

یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از متراژ محدود هر اتاق، احیای فضای عمودی و گوشه‌ها است.

در یک حمام کوچک، واضح است که فضای زیادی برای چیدمان قفسه‌های حوله، سینک‌های بزرگ، کابینت‌های کف برای لوازم بهداشتی، قفسه‌های کف، و غیره ندارید. این بدان معنا نیست که شما به آن چیزها نیاز ندارید. بنابراین چگونه آنها را در حمام کوچک خود جای دهید بدون اینکه به یکپارچگی آن لطمه ای وارد شود؟

شما از فضای دیوار، سقف و گوشه ها، فضاهایی که معمولاً نادیده گرفته می شوند، به نفع خود استفاده می کنید.

بیایید با گوشه ها شروع کنیم. شما نمی توانید از گوشه پشت در استفاده کنید، اما اگر درب منزل شما تا حدودی نوآورانه است، می توانید کاری در مورد آن انجام دهید. ما در عرض یک دقیقه به درهای نوآورانه خواهیم رسید. ابتدا باید گوشه ها را بپوشانیم.

بنابراین، از گوشه روبروی درب شروع کنید. اگر یک کابین دوش یا وان حمام نصب کرده‌اید، می‌توانید قفسه‌های باز را در این گوشه برای نیازهای فوری خود مانند صابون، شامپو، لوفا و غیره نصب کنید. پیشانی سینک.

بعد، سقف را داریم. می توانید سبدهای کوچکی را برای نگهداری لوازم سبک آویزان کنید یا حتی از آنها برای زیبایی حمام کوچک خود استفاده کنید. گیاهان آویزان، سبدهای پر از دکورهای مصنوعی حمام، پات پوری و غیره را در نظر بگیرید. اگر بیش از حد خلاق هستید، قفسه‌های آویز کشویی را طراحی کنید که مکانیسم کمی دارند. می‌توانید از این قفسه‌ها یا سبدها پایین بیایید تا شمع‌های معطر، آب‌نبات‌ها و سایر وسایل آرامش‌بخش خود را نگه دارید تا خیس بخورید.

در آخر، به فضای عمودی فکر کنید. فضای دیواری فراوانی وجود دارد که عملاً به هدر می رود زیرا نمی توانید از آن برای نگهداری وسایل استفاده کنید، یا به شما می گویند. در واقع، شما می توانید کارهای زیادی با فضای عمودی انجام دهید.

به عنوان مثال، می‌توانید یک واحد ذخیره‌سازی در فضای بالای سر ایجاد کنید، اما مطمئن شوید که به اندازه کافی بالا باشد تا افراد سر خود را روی آن نبرند. همه وسایل غیرضروری خود را مانند لوازم تمیز کردن اضافی، لوازم آرایش، تجهیزات برای بازسازی، یا سازه های سفارشی که هنوز نصب نکرده اید، در آنجا ذخیره کنید.

در حقیقت، شما می توانید هر چیزی را که دوست دارید ذخیره کنید. از یک نردبان یا یک چهارپایه کوچک برای دسترسی به این فضا استفاده کنید و هر آنچه را که می خواهید به دست آورید. نکته ای که در اینجا باید به خاطر داشت این است که مکان های ذخیره سازی عمودی به طرز نامناسبی قرار گرفته اند. بنابراین، از بین بردن آنها آسان نیست. برای پوشاندن آن، یک ملیله زیبا یا چند پرده سفید آویزان کنید. نه تنها شلوغی ها را پنهان می کند، بلکه جذابیت زیبایی شناسی شیک به فضای کوچک حمام شما می بخشد.

Utilize small bathroom vertical spaces

اعتبار تصویر: walmart.com

“>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا