اخبار روز

انقلاب اسلامی ایران را از زندان ظلمت آزاد کرد

انقلاب اسلامی ایران را از زندان ظلمت آزاد کرد

 مجتبی میرحسینی در دیدار با مدیرکل و معاونین زندان‌های سیستان و بلوچستان به همراه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان بیان کرد: انقلاب اسلامی ما زمانی شکل گرفت که مردم در زندان استعمارگران و ظالمان به سر می‌بردند، زندانی که اندیشه‌های مردم را هدف قرار داده و منافع ملی را در غل‌وزنجیر کرده بود، در آن زندان حتی شاه مملکت قدرت تصمیم‌گیری نداشت و تنها مستشاران آمریکایی در این کشور آزاد و مردم ما زندانی بودند.
 
وی افزود: امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی بود که ایران را از این زندان ظلمت آزاد کردند و امروز مردم صاحب کشور هستند و برای خود تصمیم می‌گیرند. 
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رهبری و انسان‌های فداکار را دو عامل مهم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز مأموریت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران تربیت انسان‌های فدا کاراست، چه از طریق مستقیم که با ترویج عالمانه فرهنگ ایثار و شهادت و چه از طریق غیرمستقیم نظارت بر عملکرد دستگاه‌هایی همچون آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها و تمامی دستگاه‌های فرهنگی که ایفای نقش می‌کنند اعمال می‌شود.
 
وی گفت: اگر بنیاد شهید افضل نهادهای جمهوری اسلامی شده به این دلیل است که مأموریت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران حفظ انقلاب اسلامی است و پاسدار خون‌های مطهر شهیدانی است که شجره طیبه انقلاب را آبیاری کردند.
 

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا