سریال و انمیشن

بهترین راه‌های حذف پیام در واتساپ

بهترین راه‌های حذف پیام در واتساپ

چگونه پیام های واتساپ را حذف کنیم؟ این سوالی است که تقریبا هر کاربری که با این پیام رسان کار می‌کند با آن مواجه شده است. برای آشنایی با نحوه حذف پیام واتساپ نیازی به انجام کار خاصی نخواهید داشت و در این زمینه تصمیم داریم در ۳ مرحله نحوه انجام آن را به شما آموزش دهیم.

همچنین بخوانید :

بعد از آن که حذف پیام در تلگرام بدون اطلاع کاربر فعال گردید، بسیاری از کاربران واتساپ به دنبال این موضوع بودند تا بدانند آیا پاک کردن پیام های واتساپ با این شرایط امکان پذیر است؟ امروزه این پیامرسان جهانی در نزد ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است و اگر تصمیم دارید که بدانید چگونه پیام های WhatsApp را حذف کنیم؟ کافیست که تا پایان این مطلب آموزشی با پلازا همراه باشید؛ زیرا قصد داریم به ۳ روش کاربردی در این زمینه اشاره داشته باشیم.

فهرست مطالب

حذف پیام واتساپ

با توجه به نکات فوق اگر کسی از شما سوال پرسید که چگونه پیام های واتساپ را حذف کنیم؟ دیگر با ابهام مواجه نخواهید بود زیرا می‌دانید که انجام چنین کاری امکان پذیر است و در ادامه تصمیم داریم روش انجام آن را به شما آموزش دهیم. ناگفته نماند که با پایان یافتن بخش پاک کردن پیام های واتساپ به بخش دیگری تحت عنوان حذف پیام های قدیمی واتساپ نیز اشاره خواهیم داشت که بی‌تردید این مبحث نیز ممکن است برای کاربران مفید واقع شود.

همچنین بخوانید :

پاک کردن پیام های واتساپ قبل از اتمام مهلت ۲ روزه

واتساپ این امکان را به‌شما می‌دهد تا هر پیامی را تا ۲ روز پس از ارسال برای سایرین، حذف کنید. ناگفته نماند که آموزش زیر برای تمامی پلتفرم‌ها نظیر اندروید و آیفون و حتی رایانه های شخصی قابل اجرا بوده است و در این زمینه محدودیتی نخواهید داشت.

برای شروع وارد پیام رسان واتساپ خود شوید. سپس در ادامه وارد سربرگ چت‌ها یا همان Chat شوید. در ادامه گفتگویی که می‌خواهید پیام را از آن حذف کنید، پیدا و سپس وارد آن شوید. اکنون به دنبال پیامی باشید که قصد حذف کردنش را دارید. در ادامه انگشت خود را برای دو الی سه ثانیه روی پیام موردنظر نگه‌دارید. سپس برایتان آیکون سطل آشغال در بالای برنامه نمایان خواهد شد که باید روی آن ضربه بزنید.

پاک کردن پیام های واتساپ

اگر می‌خواهید پیام مربوط برای شما و شخص مقابل حذف شود باید گزینه Delete for Everyone را لمس کنید ولی اگر می‌خواهید پیام فقط برای خودتان حذف شود باید روی گزینه Delete for Me ضربه بزنید.

پاک کردن پیام های واتساپ

در صورتی که آیتم‌های فوق برایتان متفاوت بوده است باید برنامه واتساپ خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

حذف پیام های قدیمی واتساپ در اندروید

اما اگر مهلت ۲ روزه گذشته و می‌خواهید پیام‌های قدیمی‌تر را حذف کنید، باید روش متفاوتی را در پیش بگیرید. دقت داشته باشید که این موضوع نسبت به آیتم فوق کمی متفاوت بوده است پس پیشنهاد می‌شود مراحل ذکر شده را به دقت انجام دهید تا در هنگام حذف پیام واتساپ برایتان مشکلی پیش نیاید.

برای شروع وارد پیامرسان واتساپ در گوشی اندروید خود شوید. در ادامه تمامی اتصالاتی که سبب دسترسی شما به اینترنت می‌شوند را غیرفعال کنید. در این زمینه وای فای و اتصال اینترنت سیمکارت را باید خاموش و سپس حالت هواپیما را فعال کنید. حالا از تنظیمات گوشی، به قسمت Apps بروید و واتساپ را انتخاب کنید. اکنون روی توقف اجباری یا همان Force Stop ضربه بزنید تا تمام عملیات‌های واتساپ متوقف شود.

بهترین راه‌های حذف پیام در واتساپ

اکنون بروزرسانی خودکار ساعت و تاریخ یعنی Automatic Date & Time را غیرفعال و ساعت و تاریخ گوشی را روی یک تاریخ قبل از ساعت و تاریخ ارسال پیامی که می‌خواهید حذف کنید، قرار دهید. برای اینکار مسیر Settings > General Management > Date & time را دنبال نمایید. اینکار برای آن است تا واتساپ نتواند بخش زمانی و تاریخ دستگاه را بررسی کند و برای حذف پیام‌های قدیمی محدودیتی برای شما اعمال نکند. پیشتر در مطلبی جداگانه به نحوه تنظیم دستی ساعت گوشی پرداخته بودیم. با مراجعه به این مطلب می‌توانید با نحوه انجام این کار در گوشی‌های مختلف آشنا شوید.

بهترین راه‌های حذف پیام در واتساپ

حال وارد واتساپ شوید و پیغامی که قصد حذف کردنش را دارید پیدا و سپس انگشت خود را برای ثانیه‌هایی روی آن نگه‌دارید. سپس روی گزینه Delete for Everyone را لمس کنید. اما اگر می‌خواهید پیام برای خودتان حذف شود گزینه Delete for Me را لمس نمایید. اکنون دوباره بخش بروزرسانی خودکار ساعت و تاریخ یعنی Automatic Date & Time را فعال و حالت هواپیما را نیز غیر فعال کنید.

حذف پیام های قدیمی واتساپ در آیفون

روش حذف پیام‌های قدیمی در گوشی اندروید نسبت به آیفون کمی متفاوت بوده است به همین دلیل این بخش را به صورت جداگانه برایتان آماده سازی نمودیم.

  • برای شروع وارد پیامرسان واتساپ در گوشی آیفون خود شوید.
  • اتصال وای فای یا دیتا را غیرفعال کنید.
  • حالا انگشتتان را از پایین صفحه به بالا بکشید و واتساپ را از فهرست برنامه‌های در حال اجرا، ببندید.
  • سپس بخش بروزرسانی خودکار تاریخ و ساعت را نیز غیرفعال نمایید. برای اینکار مسیر Settings > General > Date & Time را دنبال کنید. حالا ساعت و تاریخ گوشی را به یک ساعت و تاریخ قبل از ارسال پیام، تنظیم کنید.
  • وارد واتساپ شوید و پیامی که قصد حذف کردنش را دارید پیدا و آن را حذف کنید.

حذف پیام واتساپ

  • دسترسی اینترنت را برقرار نمایید و تنظیم خودکار تاریخ و ساعت را هم مجددا فعال کنید.
  • شاهد حذف شدن پیام در گوشی آیفون خواهید بود.

بازیابی پیام های حذف شده واتساپ

اگر به دنبال آن هستید تا بدانید که آیا بازیابی پیام های حذف شده از پیام رسان واتساپ امکان پذیر است یا خیر، باید بدانید که در مقاله‌ای مفید به این موضوع اشاره کرده‌ایم. برای اینکه بدانید بازیابی پیام های حذف شده واتساپ امکان پذیر است می‌توانید با سایت پلازا همراه باشید. اما در این زمینه پیشنهاد می‌شود حتما نگاهی به موضوعات حاشیه‌ای که در مقاله به آنها اشاره شده است داشته باشید تا بتوانید به طور کامل از طریق این آموزش به خواسته‌های خود برسید.

سخن پایانی

حال متوجه شدید که پاک کردن پیام های واتساپ نیز امکان پذیر است. در طول این مقاله به ۳ روش در خصوص حذف پیام واتساپ اشاره شد که شما عزیزان می‌توانید بسته به نیاز و شرایط خود از آنها استفاده نمایید. اگر در خصوص اینکه چگونه پیام های واتساپ را حذف کنیم با سوال یا مشکلی مواجه شدید کافیست که در بخش نظرات با ما همراه باشید و مشکلات یا نظرات خود در این خصوص را برایمان ارسال کنید. بی‌تردید نظرات و نقدهای شما در این زمینه به تکمیل شدن مقاله از زوایای مختلف کمک خواهد نمود.

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا