اخبار روز

کارشناس داوری: پنالتی پرسپولیس و اخراج بازیکن استقلال خوزستان درست بودند

کارشناس داوری: پنالتی پرسپولیس و اخراج بازیکن استقلال خوزستان درست بودند

 نوذر رود نیل کارشناس داوری درباره قضاوت کوپال ناظمی در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان اظهار کرد: گل‌های زده شده  و اخطار‌های داده شده در این بازی کاملا درست بودند.   اخراج بازیکن استقلال خوزستان در دقیقه ۵۶ درست بود. اینکه بازیکن بگوید که من لیز خوردم دلیل نمی‌شود. شما لیز خوردید، اما پای بازیکن حریف هم داغان کردید نمی‌شود که خطا گرفته نشود. به نظرم کوپال ناظمی به درستی بازیکن استقلال خوزستان را اخراج کرد.

او افزود: اعلام پنالتی در دقیقه ۷۴  به نفع پرسپولیس درست بود. همچنین کمک داور به درستی آفساید آل کثیر را گرفت و گلش را مردود اعلام کرد.

رود نیل درباره اینکه در ۲ صحنه بازیکنان استقلال خوزستان در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شدند و اعتقاد به پنالنی داشتند، گفت: پنالتی نبود. دقیقه ۸۲، خطایی بر روی ارونوف صورت نگرفت و تصمیم داور درست بود.

کارشناس داوری درباره  وقت‌های اضافه نیمه دوم بازی گفت: بله، تیم پرسپولیس در دقیقه ۹۰+۷، ۲ تعویض داشت و باید  به وقت‌های اضافه، افزوده می‌شد.

او درباره اخراج یکی از مربیان تیم استقلال خوزستان گفت: من نمی‌دانم چه کار کرد که اخراج شد.

رود نیل بیان کرد: در دقیقه ۳۰ از زاویه‌ای که من دیدم توپ ارونوف از زمین مسابقه خارج شده بود، اما به طور کلی معلوم نبود این توپ از خط خارج شده بود یا نه!

کارشناس داوری گفت: در مجموع تیم داوری قضاوت خوبی داشت.

خبرنگار: مریم طایفه 

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا