اخبار روز

دزفول دیار مقاومت ایران اسلامی است

دزفول دیار مقاومت ایران اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرامپور گفت: دزفول شهر زنان و مردان دلیری است که ضمن ایستادگی در برابر موشکباران، پشتیبان جبهه های نبرد بودند.

او می‌گوید: علمای بزرگ دزفول با وجود کهولت سن، ولایتمدارانه بر عهد خود با امام راحل ایستادند و با ماندن در شهر، موجب دل گرمی رزمندگان و مردم شدند و این حماسه های بزرگ رقم خورد.

بهرامپور گفت: رزمندگان دزفول نسبت به نگارش خاطرات خود از دوران جهاد و ایثار و نقش دزفول در آن دوران اهتمام جدی تری داشته باشند.

این مقام مسئول سردار رادان را حماسه ساز میدان های دشوار دانست و گفت: فرماندهی کل انتظامی در راستای دفاع از ارزش های دینی آبروی خود را به کف دست گرفت و مردانه وارد میدان شد و ما از این سردار رشید و کارکنان نیروی انتظامی سپاسگذاریم.

او ادامه داد: با وجود اینکه دزفول در دوران دفاع مقدس، جمعیت چندانی نداشت،‌ به تنهایی سه گردان عملیاتی و یک تیپ رزمی داشت که بعدها آن تیپ به لشکر ۷ حضرت ولیعصر(عج) تبدیل شد و افتخارات بزرگی در عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس رقم زد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن بداند ایران اسلامی، امروز از هر زمان دیگری قوی تر است اظهار کرد: آیت الله رییسی به اسوه ای ماندگار و به برکت شهادتش امروز به ابرقدرتی جریان ساز تبدیل شد.

بهرامپور با بیان اینکه مفتخر هستیم که انتخاب مردم ایران نیز توسط خداوند نیز انتخاب و برگزیده شد گفت: آیت الله رییسی در تاریخ ماندگار شد و به برکت شهادت وی، هزاران رییسی تربیت خواهد شد.

منبع: ایرنا

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا