اقتصاد

سیلور می‌گوید: قیمت بیت‌کوین کاهش می‌یابد، اما هرگز نمی‌توانید بیت‌کوین زیادی داشته باشید

سیلور می‌گوید: قیمت بیت‌کوین کاهش می‌یابد، اما هرگز نمی‌توانید بیت‌کوین زیادی داشته باشید

این هفته قیمت بیت کوین (BTC) وارد شد یک تار مو از علامت 36000 دلار، قبل از اینکه به طور ناگهانی مسیر را تغییر دهید و به 34250 دلار اصلاح کنید. پس از حدود 30 درصد رشد در ماه گذشته، طبیعی است که قیمت کاهش یابد زیرا برخی از معامله گران سود می برند و فعالان بازار ارزیابی می کنند که آیا کاتالیزورهای رالی معتبر هستند یا خیر.

علی‌رغم اقدام قیمت روزانه، که با کاهش 4.67 درصدی مواجه شد، تعدادی از تحلیلگران همچنان نسبت به بیت کوین مثبت هستند، و برخی انتظار دارند یک «فشار گاما” وجود دارد.

Permabulls مانند مدیر عامل MicroStrategy، Michael Saylor به نظر می رسد که از اقدام قیمت اره مویی ناراحت نشده اند، و در 1 نوامبر، MicroStrategy از خرید 155 بیت کوین به قیمت 5.3 میلیون دلار در اکتبر خبر داد.

وقتی در مصاحبه ای با CNBC Squawk در میزبان خیابان سارا آیزن، از Saylor در مورد نصف شدن بیت کوین در آینده پرسیده شد گفت:

“اکثر فروشندگان طبیعی بیت کوین در بازار در حال حاضر ماینرهای بیت کوین هستند و برای تامین هزینه های برق خود مجبور به فروش هستند. هزینه های سرمایه ای و بازنشستگی بدهی خود را. این حدود یک میلیارد دلار در ماه ارزش فروش در بازار است. پروتکل مجبور می کند از آوریل آینده یا اواخر آوریل به نصف کاهش یابد.

با توجه به تأثیر نصف شدن بر فروش و تقاضا، سیلر گفت:

«پس شما 12 میلیارد دلار فروش طبیعی در سال به 6 میلیارد دلار فروش طبیعی در سال تبدیل خواهد شد. همزمان با مواردی مانند ETF های بیت کوین نقطه ای، تقاضا برای بیت کوین را افزایش می دهد. بنابراین به همین دلیل است که همه ما در 12 ماه آینده نسبتاً صعودی هستیم. تقاضا در حال افزایش است و عرضه رو به کاهش است و این در تاریخ وال استریت بی سابقه است.

اکنون «نقطه ورود بسیار ایده آل» برای بیت کوین است

تا به امروز، قیمت بیت کوین 114 درصد افزایش یافته است، 30 درصد آن در ماه گذشته اضافه شده است. علیرغم این دستاوردها، قیمت تقریباً 50 درصد از بالاترین حد خود باقی مانده است و افراد عادی احتمالاً قبل از در نظر گرفتن عملکرد BTC در سال 2023، خاطراتی از انفجار FTX و دیگر رسوایی های رمزنگاری را در ذهن خود دارند. هنگامی که از وی پرسیده شد که آیا او معتقد است که چاه منافع سرمایه گذاران نهادی توسط “کاربردهای بد و تاریک این ارز دیجیتال و افرادی مانند سام بنکمن-فرید، سیلر گفت،

“من فکر می کنم که بدهی ها یا کابوی‌های اولیه کریپتو، توکن‌های کریپتو که اوراق بهادار ثبت‌نشده هستند، نگهبانان غیرقابل اعتماد کریپتو، برای اینکه صنعت به سطح بعدی برود، ما باید به نظارت بزرگسالان مهاجرت کنیم.»

مرتبط: قیمت بیت کوین 3.5 درصد کاهش می یابد زیرا مشتقات بیت کوین “بیش از حد گرم” باعث ایجاد اضطراب می شوند

در رابطه با شرایط فعلی سرمایه گذاری، سیلر پیشنهاد کرد که “اگر شما یک افق زمانی 12 ماهه تا 48 ماهه دارد، این یک نقطه ورود بسیار ایده آل به دارایی است.”

“زمانی که بانک های وال استریت و متولیان مسئول بیت کوین را مدیریت می کنند و صنعت چشمانش را از بین می برد.” من فکر می‌کنم از میان تمام نشانه‌های کوچک درخشانی که ارزش سهامداران را منحرف کرده و تخریب کرده‌اند، صنعت به سطح بعدی می‌رود و ما ۱۰ برابر از اینجا می‌رویم.»

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا