فناوری

اسپیکر Beats Pill اپل به زودی باز خواهد گشت، در وب سایت NCC تایوان مشاهده شد

اسپیکر Beats Pill اپل به زودی باز خواهد گشت، در وب سایت NCC تایوان مشاهده شد

اسپیکر جدید Apple Beats Pill به زودی راه اندازی می شود

  • کمی پس از اسپیکر جدید Beats Pill از FCC ایالات متحده گذشت، دستگاه در حال حاضر در NCC مشاهده شده است که نشان می دهد یک راه اندازی قریب الوقوع. این همان اسپیکر است که دارای شماره مدل A3211 است که در FCC مشاهده شده است. این فهرست‌های گواهی تایید می‌کنند که دستگاه در حال کار است، و برای راه‌اندازی آن توسط برند لازم است.
  • از طریق فهرست NCC، نگاه خوبی به طراحی بلندگوی Beats Pill می‌کنیم. این مدل همان طراحی قرص‌شکل مدل‌های قبلی را دارد و علامت تجاری «بیتس» در جلو قابل مشاهده است.
  • تمام پانل جلویی با بلندگو پوشیده شده است در حالی که کنترل‌ها در بالا قرار دارند. پورت USB Type-C نیز در پشت اسپیکر بلوتوث قابل مشاهده است. فهرست NCC تأیید می‌کند که بلندگو برای شارژ کردن یک کابل USB Type-C به Type-C ارائه می‌کند.
  • یک سوراخ بند نیز در کناره بلندگوی Beats Pill وجود دارد.

شایعه‌ها در مورد بلندگوی جدید احتمالی Beats Pill زمانی آغاز شد که ستاره بسکتبال لبرون جیمز و راننده F1 دانیل ریکاردو با بلندگوی Beats مشاهده شدند. اندکی بعد، لکه در فایل‌های iOS 17.5 RC (Release Candidate) با گزینه‌های طراحی و رنگ در اینجا نشان داده شده است. اسپیکر جدید Beats Pill در رنگ‌های مشکی، طلایی و قرمز عرضه خواهد شد. همچنین تأیید شده است که دارای چهار دکمه فیزیکی است.

با مشاهده‌ها و گواهی‌های متعدد، تأیید می‌کند که اپل واقعاً در حال برنامه‌ریزی برای بازگرداندن محصول محبوب است. اپل هنوز اسپیکر بلوتوث جدید را معرفی نکرده است، اما باید به زودی معرفی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا