فناوری

ساعت هوشمند itel Unicorn که همچنین یک آویز است که در هند راه اندازی شده است: قیمت، ویژگی ها

ساعت هوشمند itel Unicorn که همچنین یک آویز است که در هند راه اندازی شده است: قیمت، ویژگی ها

itel Unicorn قیمت در هند، در دسترس بودن

itel Unicorn تازه اعلام شده ساعت هوشمند آویز 2899 روپیه برای مصرف کنندگان هندی قیمت دارد و می توان آن را در رنگ های Champagne Gold و Dark Chrome استفاده کرد. پیش‌بینی می‌شود این دستگاه پوشیدنی به زودی از طریق وب‌سایت رسمی و تجارت الکترونیک itel در دسترس قرار گیرد. پلتفرم‌ها.

ویژگی‌های itel Unicorn

دستگاه پوشیدنی itel Unicorn دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED همیشه روشن با حداکثر روشنایی 500 نیت و بیش از 200 صفحه ساعت است. برای سفارشی سازی این دستگاه پوشیدنی همچنین دارای پشتیبانی از تماس بلوتوث است.

ساعت هوشمند آویز جدید این شرکت دارای اتصال بلوتوث نسخه 5.3 است و با دستیار صوتی هوش مصنوعی همراه است. ادعا می شود که دستگاه با یک بار شارژ تا 7 روز عمر باتری و حداکثر 15 روز در حالت آماده به کار ارائه می دهد.

علاوه بر این، itel Unicorn می تواند ضربان قلب شما را کنترل کند. اکسیژن خون (SpO2)، الگوی خواب، استرس و موارد دیگر. همچنین بیش از 110 حالت ورزشی را با هدف حفظ تناسب اندام و سلامت کاربران خود ارائه می دهد.

به شکل دایره است و بدنه ای فلزی را به رخ می کشد. یک زنجیر طلایی رنگ به آویز وصل شده است. این دستگاه پوشیدنی دارای یک دستگیره کوچک در کناره است که راهی را برای تعامل با ساعت هوشمند آویز نشان می دهد. شایان ذکر است که جعبه دارای یک بند چرمی نیز می باشد.

این دستگاه همچنین دارای ویژگی هایی مانند حالت مزاحم نشوید، کرونومتر، کنترل موسیقی و دوربین، Find My Phone، چراغ قوه داخلی و اعلان های آب و هوا می باشد. . دارای استاندارد IP68 است که نشان می دهد تا عمق 1.5 متری در برابر آب تا نیم ساعت مقاوم است و همچنین در برابر گرد و غبار محافظت می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا