فناوری

Realme GT 6T روشن‌ترین نمایشگر، گوریلا گلس Victus 2 را ارائه می‌کند: مشخصات قبل از عرضه در هند فاش شد

Realme GT 6T روشن‌ترین نمایشگر، گوریلا گلس Victus 2 را ارائه می‌کند: مشخصات قبل از عرضه در هند فاش شد

روشن‌ترین نمایشگر Realme GT 6T معرفی شد

Realme GT 6T روشنایی 6000 nit را تأیید کرد بالاترین سطح روی گوشی های هوشمند این به احتمال زیاد مانند Realme GT Neo 6 در چین خواهد بود که حداکثر روشنایی حداکثر 6000 نیت را برای محتوای HDR ارائه می دهد. این به معنای مشاهده عالی در هنگام قرار گرفتن تلفن در معرض نور شدید خورشید است. به زودی در بررسی دقیق خود از مورد استفاده واقعی آن مطلع خواهیم شد.

علاوه بر صفحه نمایش فوق العاده روشن، Realme GT 6T همچنین دارای پنل 8T LTPO با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. همچنین دارای لایه محافظ Corning Gorilla Glass Victus 2 در بالای آن خواهد بود.

Realme GT 6T همچنین به عنوان اولین گوشی هوشمند Snapdragon 7+ Gen 3 SoC در هند معرفی شده است. این گوشی هوشمند دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی خواهد بود. این شرکت ادعا می کند که می تواند تنها در 10 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود و این باید برای یک روز شما کافی باشد. Realme GT 6T به سیستم خنک کننده 9 لایه VC دوگانه برای دفع گرما مجهز خواهد شد.

درمورد بقیه مشخصات Realme GT 6T، انتظار می‌رود:

  • نمایشگر: انتظار می‌رود Realme GT 6T دارای ویژگی باشد. یک صفحه نمایش 6.78 اینچی 1.5K AMOLED.
  • نرم افزار: به احتمال زیاد دارای پوسته سفارشی Realme UI 5.0 مبتنی بر Android 14 است.
  • دوربین ها: انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX882 با OIS و دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی در پشت باشد. دوربین اصلی همان دوربین Realme 12 Pro+ و Vivo T3. ممکن است دارای دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی Sony IMX615 باشد که در Nothing Phone (2a) نیز دیده می شود. /a>.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا