فناوری

ویژگی های هدفون OPPO Enco Air 4 Pro رسما معرفی شد

ویژگی های هدفون OPPO Enco Air 4 Pro رسما معرفی شد

OPPO در حال برنامه ریزی برای معرفی ایربادهای OPPO Enco Air 4 Pro در کنار سری OPPO Reno 12 در چین در 23 مه. با این حال، قبل از عرضه رسمی، این شرکت تمام ویژگی‌های کلیدی و گزینه‌های رنگی هدفون‌های آینده را اعلام کرده است.

OPPO Enco Air 4 Pro دارای درایورهای دینامیک 12.4 میلی متری، حذف نویز عمیق 49 دسی بل، بلوتوث نسخه 5.4 برای اتصال تا 44 ساعت زمان پخش و موارد دیگر. به ویژگی‌های کلیدی و سایر جزئیات OPPO Enco Air 4 Pro نگاهی بیندازید.

OPPO Enco Air 4 Pro ویژگی های کلیدی نشان داده شد

طبق شرکت، هدفون های OPPO Enco Air 4 Pro TWS دارای درایورهای دیافراگم با روکش تیتانیوم 12.4 میلی متری هستند. این درایورها یک ناحیه ارتعاشی بزرگتر همراه با ضربات عمیق تر ارائه می دهند. در همین حال، دیافراگم با روکش تیتانیوم عملکرد سه گانه واضح تری ارائه می دهد.

از نظر حذف نویز، هدفون های TWS تا 49 دسی بل حذف نویز عمیق دارند که می تواند صدای ناخواسته را تا حداکثر کاهش دهد. 45 دسی بل همچنین دارای باند فوق گسترده 4000 هرتز به همراه حذف هوشمند پویا نویز است. حذف نویز پویا هوشمند با استفاده از میکروفون برای ضبط صداهای محیط و تولید امواج مخالف نویز ورودی کار می کند.

OPPO Enco Air 4 Pro دارای پخش صدای Hi-Res همراه با پشتیبانی از کدک صوتی LHDC 5.0 و بلوتوث 5.4 برای اتصال است. علاوه بر این، هدفون‌ها جفت شدن تک لمسی را ارائه می‌کنند و دارای حالت تأخیر 47 میلی‌ثانیه برای بازی هستند.

این شرکت اشاره کرد که هدفون‌های OPPO ممکن است تا 44 ساعت با کیس شارژ و تا 12 ساعت در یک دستگاه تکی دوام بیاورند. شارژ. همچنین تنها با 10 دقیقه شارژ سریع، 4 ساعت استفاده اضافی را فراهم می کند. این بسیار بهتر از نسل قبلی خود است زیرا گفته می شود Enco 3 Pro 30 ساعت عمر باتری را با جعبه شارژ ارائه می دهد.

OPPO Enco Air 4 Pro قبل از سفارش، جزئیات رنگ

  • ایربادهای OPPO Enco Air 4 Pro برای پیش‌سفارش در TM Mall، JD.com و OPPO Mall در چین موجود است.
  • <این هدفون‌ها را می‌توان در رنگ‌های Night Shadow Grey و Morning White پیش‌سفارش کرد و از 23 مه در دسترس خواهند بود.

  • اگرچه طبق گزارش‌ها، OPPO Enco Air 4 Pro تأیید نشده است. ممکن است با قیمت 300 یوان، که تقریباً 3465 روپیه است، عرضه شود.
  • انتظار می‌رود این هدفون‌های OPPO پس از عرضه در چین راه اندازی در کشورهای دیگر از جمله هند، مالزی و موارد دیگر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا