فناوری

رایگان New Elden Ring DLSS 3.5 Mod عملکرد را برای کاربران NVIDIA RTX GPU بهبود می بخشد

رایگان New Elden Ring DLSS 3.5 Mod عملکرد را برای کاربران NVIDIA RTX GPU بهبود می بخشد

کاربران NVIDIA RTX GPU متحد می شوند – یک موددر یک مد جدید Elden Ring DLSS 3.5 رایگان منتشر کرده است که عملکرد را بهبود می بخشد.

ایجاد شده توسط modder ‘huutaii’، “DLSS Super مود Resolution” برای Elden Ring پشتیبانی از NVIDIA DLSS Super Resolution/NVIDIA Deep Learning Anti-Aliasing را اضافه می کند (با تشکر DsoGaming). اگرچه این مود رایگان است، اما با Mod DLSS3 پولی محبوب PureDark زیرا فاقد نسل فریم است. با این حال، این یک مود چشمگیر است که کاربران NVIDIA RTX GPU مطمئنا از آن استقبال خواهند کرد.

سال گذشته، FromSoftware پشتیبانی از ردیابی اشعه را به Elden Ring اضافه کرد، و اگرچه جلوه‌های بصری بهبود یافته بود، این کار قیمتی داشت. اینجا است آنچه سال گذشته درباره به‌روزرسانی RayTracing نوشتیم:

به طور کلی، به‌روزرسانی Elden Ring آنطور که در گزارش‌های اولیه ذکر شد ناامیدکننده نیست، اما همچنین عالی نیست. علاوه بر این، در مقایسه با سایه‌زن فضای صفحه‌نمایش RTGI که ​​افراد کمی پس از راه‌اندازی بازی از طریق ReShade آن را تزریق می‌کنند، پیشرفت چندانی ندارد.

بزرگترین ناامیدی، به دلیل عدم وجود هر گونه افزودنی ارتقاء دهنده در این پچ است. دلیلی وجود دارد که NVIDIA کارت‌های گرافیک GeForce RTX را با هسته‌های RT و Tensor ایجاد کرده است، هسته‌های دومی برای بازگرداندن حداقل بخشی از کاهش عملکرد ذاتی ردیابی پرتو با بازسازی هوشمندانه تصویر هوش مصنوعی (DLSS) اختصاص داده شده‌اند.

کسانی که علاقه دارند این مد رایگان را امتحان کنند می‌توانند دانلود کنند آن را از Nexusmods اینجا. مثل همیشه، حتماً دستورالعمل‌های نصب ارائه شده را دنبال کنید.

d8b1d8a7db8cdaafd8a7d986 new elden ring dlss 3 5 mod d8b9d985d984daa9d8b1d8af d8b1d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c daa9d8a7d8b1d8a8d8b1d8a7d986 nvidia rtx gpu 65c3a4a7c676b

Elden Ring اکنون در سراسر جهان برای کامپیوتر و کنسول. همانطور که انتظار می رفت، این ماد فقط برای رایانه شخصی در دسترس است. توسعه دهنده FromSoftware در حال حاضر در حال کار بر روی اولین الحاقیه بازی – Shadow of the Erdtree، که ممکن است به زودی منتشر شود (اگر تغییرات اخیر در انبار SteamDB قابل انجام باشد). به محض اینکه اطلاعات بیشتری در مورد Elden Ring و اولین بسط آن ارائه شد، شما را به‌روزرسانی خواهیم کرد. در حال حاضر، با ما همراه باشید و در مورد این مود رایگان DLSS 3.5 در زیر صحبت کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا