خودرو

سوزوکی GSX-R در مقابل Polaris RZR: چالش خارج از جاده

سوزوکی GSX-R در مقابل Polaris RZR: چالش خارج از جاده

سوزوکی GSX-R جلو

این GSX-R دارای برخی لاستیک‌های خارج از جاده، محافظ زیر بدنه و مجموعه‌ای از تغییرات دیگر است تا مطمئن شود می‌تواند یک روز در نبرد در گل و لای زنده بماند. قیمت همه کاره این فرانکن بایک حدود 5000 پوند است.

Polaris RZR front

سوار شدن بر دوچرخه یک کالسکه مخصوص خارج از جاده، Polaris RZR است. این خودرو دارای یک موتور 1.0 لیتری دو سیلندر با قدرت 112 اسب بخار است و وزن آن به 745 کیلوگرم می رسد. ممکن است به نظر برسد که از پشت حرکت می کند، اما فراموش نکنید که در مقایسه با سوزوکی یک چرخ محرک، چهار چرخ محرک است. همه چیز، این RZR 29000 پوند به شما بازمی گرداند.

ما این دو وسیله نقلیه را در یک سری چالش با هم مقایسه خواهیم کرد تا مواردی مانند چابکی، چسبندگی و سرعت کامل را آزمایش کنیم، اما کدام یک از آنها برتر است؟ برای فهمیدن این موضوع باید ویدیو را تماشا کنید.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از راحتی در خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا