خودرو

این مفهومی جدید کانورتیبل BMW از هر خودروی واقعی خود بهتر به نظر می رسد

این مفهومی جدید کانورتیبل BMW از هر خودروی واقعی خود بهتر به نظر می رسد

BMW Concept Skytop تداعی کننده رودسترهای کلاسیک این شرکت است، اولین بار در Villa d’Este رونمایی خواهد شد

  • ماشین مفهومی جدید دارای طراحی ورزشی و سقف باز است
  • خطوط تمیز و توری با اندازه معقول
  • Concept Skytop دارای موتور V8 است
  • طراحی از رودسترهای 503 و Z8 الهام گرفته شده است
  • در Concorso d’Eleganza در سواحل دریاچه کومو نمایش داده می شود

هر سال، بسیاری از کمیاب‌ترین، عجیب‌وغریب‌ترین و زیباترین اتومبیل‌های جهان برای برگزاری مراسم سالانه Concorso d’Eleganza در ویلا d’Este در سواحل دریاچه Como ایتالیا فرود می‌آیند. این بار، BMW یک وسیله نقلیه جدید صرفاً برای خودنمایی در کنکور ایجاد کرده است.

این کانسپت بی‌ام‌و Skytop نامیده می‌شود، یک کانورتیبل با موتور V8 با طراحی الهام‌گرفته از برخی از بهترین‌های این شرکت. و، در حالی که طراحی مفهومی خودرو اغلب می تواند کاملاً «آنجا» باشد، کانسپت اسکای تاپ این افتخار مشکوک را دارد که بسیار جذاب تر از هر یک از خودروهای جاده ای فعلی BMW است. نگاهی به تلاش‌های آینده سازنده در طراحی ظاهری؟

BMW Concept Skytop – طراحی و استایل

کانسپت اسکای تاپ طراحی بسیار تمیزی دارد، با تزئینات کمی و تنها چند خط قوی که بدنه را مشخص می کند. بسیار بلند، عریض و پایین است، با یک نقطه متمایز در قسمت جلویی که واقعاً احساس استایل «دماغ کوسه» را که اولین بار با Neue Klasse در دهه 1960 معرفی شد، تداعی می کند.

چراغ‌های جلو باریک و جزئیات ظاهری پیوسته که از کاپوت، داخل کابین و درب عقب کشیده می‌شود، پاسخی به رودستر BMW Z8 است، در حالی که استفاده از موتور V8 در زیر کاپوت، هم Z8 و هم کلاسیک 503 را آینه می‌کند. .

در تعقیب خطوط تمیز، BMW دستگیره‌های درها را به شکل بال‌های کوچک روی تزئینات درب پنهان کرد، در حالی که چرخ‌های آلیاژی به سبک توربین کاملاً تکمیل شده‌اند.

اما آنچه که بسیار قابل توجه است این است که BMW مفهوم Skytop را با جلوپنجره عظیم موجود در بسیاری از خودروهای تولیدی خود نصب نکرده است. جلوپنجره کلیه با اندازه متوسط ​​روشن است، اما اندازه آن بسیار معقول است و به جای منحرف کردن ظاهر زیبای خودرو، آن را بهبود می بخشد.

سقف یک کانورتیبل واقعی نیست به این معنا که دارای یک بخش تاشو است – در عوض، رول میله چرمی پشت دو صندلی از دو بخش سقف قابل جابجایی پشتیبانی می کند. اینها همچنین با چرم ساخته شده اند و می توان آنها را در فضای چمدان خودرو نگهداری کرد.

BMW Concept Skytop – داخلی

کانسپت اسکای تاپ دارای فضای داخلی نسبتاً معمولی است که بسیار شبیه به مدل کانورتیبل سری 8 است. این بدان معناست که با استانداردهای خودروی مفهومی بسیار محدود شده است، به‌جای نمایشگر یکپارچه سینماتیکی که در BMW‌های اخیر استفاده می‌شود، دارای سیستم اطلاعات سرگرمی و نمایشگر راننده جداگانه است.

حتی دارای یک تابلوی کامل برای کنترل‌های تهویه مطبوع، انتخابگر دنده مناسب و حتی یک کنترلر چرخشی iDrive برای سیستم اطلاعات سرگرمی – کاملاً یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل.

با این حال، با اتمام کار، بیشتر می شود. در حالی که لهجه‌های کریستالی روی اهرم دنده و کنسول مرکزی در بسیاری از مدل‌های تولیدی BMW مشترک است، دوخت به سبک بروگ و رنگ قرمز مایل به قهوه‌ای چرم داخلی منحصر به فرد اسکای تاپ مفهومی است و برای جفت شدن با نقره‌ای خاموش انتخاب شده است. رنگ آمیزی بیرونی.

BMW Concept Skytop – موتور و عملکرد

BMW می‌گوید که کانسپت Skytop دارای «قوی‌ترین موتور V8 در مجموعه قطارهای محرک BMW» است. این به خودی خود یک شگفتی خوشایند است، زمانی که خودروهای مفهومی بیشتر و بیشتر به نظر وسایل نقلیه الکتریکی هستند.

با این دانش، به‌علاوه این واقعیت که فضای داخلی کانسپت اسکای تاپ بسیار شبیه به سری 8 است، می‌توان تصور کرد که بسیاری از مکانیک‌های آن با BMW M8 Convertible. این از موتور V8 فوق الذکر نیز استفاده می کند و قدرت عظیم 625 اسب بخار را تولید می کند.

M8 Convertible قادر است سرعت 0-62 مایل در ساعت را تنها در 3.3 ثانیه طی کند. در حالی که اسکای تاپ مفهومی هیچ ارقام عملکرد رسمی ندارد – ما شک داریم که هرگز چنین شود – ممکن است بتواند اعدادی مشابه با این پست ارسال کند.

BMW Concept Skytop – چه زمانی می توانم یکی بخرم؟

اگر آنقدر ثروتمند هستید که روز شنبه ۲۵ مه در ویلا d’Este Concorso d’Eleganza بیابید و دسته چک خالی دارید، ممکن است بتوانید بازوی الیور زیپس، رئیس BMW را بچرخانید. برای ما مردم عادی، مفهوم Skytop یک رویا باقی خواهد ماند.

اما، این امکان وجود دارد که برای تبدیل‌ها دارای موتور احتراقی این برند، یک هورا نهایی – کمتر شدید – را پیش‌نمایش کند. این فضا را تماشا کنید…

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از راحتی در خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا