خودرو

رقابت جدید آئودی RS4 در مقابل مسابقه درگ عملکرد آئودی RS7: کدام سریع‌تر است؟ 

رقابت جدید آئودی RS4 در مقابل مسابقه درگ عملکرد آئودی RS7: کدام سریع‌تر است؟ 

آئودی RS4 و آئودی RS7 به زودی تعظیم می‌کنند و می‌سازند روشی برای مدل های جدید است، با این حال آنها بی سر و صدا نمی میرند. RS4 Competition و RS7 Performance آخرین هورها برای هر مدل هستند و به همین دلیل برای بهبود عملکرد بهینه‌سازی شده‌اند.

آئودی RS4 جدید Avant Competition front

امروز مت پشت فرمان آئودی RS4 Competition است، بنابراین او یک موتور 2.9 لیتری V6 توئین توربوشارژ در زیر کاپوت دارد. این همان 450 اسب بخار و گشتاور 600 نیوتن متر را در خودروی استاندارد تولید می کند، با این حال گیربکس هفت سرعته دوکلاچه برای کمک به خروج سریعتر از خط تنظیم شده است.

آئودی RS4 جدید Avant Competition عقب

بقیه ارتقاءها عمدتاً برای هندلینگ هستند، مانند سیستم تعلیق اصلاح شده و لاستیک های گیره تر، و تنها 75 دستگاه از این خودروها تا کنون به بریتانیا خواهند آمد. به این ترتیب، برچسب قیمت سنگین تقریباً 85000 پوندی دارد.

آئودی RS7 جدید Sportback Performance جلو

با این حال، به نظر می رسد در مقایسه با آئودی RS7 پرفورمنس، یک معامله نسبی باشد. آن ماشین تقریباً 133000 پوند به شما باز می گرداند. بنابراین برای پول نقد اضافه شده چه چیزی دریافت می کنید؟ زیر کاپوت یک موتور 4.0 لیتری توئین توربوشارژ V8 با قدرت 630 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتن متر وجود دارد.

آئودی RS7 جدید اسپرت بک پرفورمنس عقب

این 30 اسب بخار بیشتر از RS7 استاندارد به لطف برخی توربوهای تنظیم شده است، و حدود 8 کیلوگرم سبک تر است و همچنین وزن 2065 کیلوگرم را افزایش می دهد. هرچند که هنوز 280 کیلوگرم از RS4 سنگین‌تر است، و هر دوی این خودروها از سیستم چهار چرخ متحرک کواترو آئودی برای کشش بیشتر خارج از خط بهره می‌برند.

Audi RS4 Avant در مقابل آئودی RS7 Sportback

در آن صورت باید مسابقه بسیار نزدیکی باشد، اما کدام یک از این خودروها برتر خواهد بود؟ باید ویدیو را تماشا کنید تا متوجه شوید…

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از راحتی در خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا