خودرو

کانسپت جدید مرسدس-AMG PureSpeed: خودروی F1 جاده ای رونمایی شد

کانسپت جدید مرسدس-AMG PureSpeed: خودروی F1 جاده ای رونمایی شد

این کانسپت جدید مرسدس-AMG PureSpeed ​​است و نسخه محدودی از رودستر آینده را به نمایش می گذارد.

  • مفهوم جدید Mercedes-AMG PureSpeed ​​معرفی شد
  • ماشین مفهومی یک مدل جدید AMG نسخه محدود را پیش‌نمایش می‌کند
  • نشانه های طراحی از AMG ONE
  • احتمالاً از موتور V8 استفاده می شود
  • آخرین خودرو سال آینده معرفی می شود

مرسدس یک خودروی مفهومی جدید به نام AMG PureSpeed ​​را برای پیش نمایش یک مدل بسیار کمیاب که سال آینده در دسترس خواهد بود، معرفی کرده است.

این خودرو از هایپرکار مرسدس-AMG ONE الهام گرفته شده است، اگرچه هنوز مشخص نیست چه چیزی زیر کاپوت آن پنهان شده است.

طراحی مفهومی جدید Mercedes-AMG PureSpeed

از نظر طراحی در مرسدس-AMG PureSpeed ​​جدید اتفاقات زیادی در حال انجام است، زیرا به نظر می رسد که کسی یک ماشین فرمول یک را بالای یک SL پارک کرده است..

مرسدس-AMG PureSpeed ​​جدید سمت

به نظر می رسد که در زندگی به عنوان یک AMG GT یا SL، با این حال پانل ها به طور اساسی بازسازی شده اند. این بخش ظاهری به شدت از AMG ONE، با کاپوت نوک تیز و ورودی‌های هوای عریض آن را بسیار تهاجمی نشان می‌دهد.

مرسدس-AMG PureSpeed ​​جدید عقب

قابل توجه ترین نشانه طراحی، هاله است، سازه تصادف بالای سر راننده که به نظر می رسد مستقیماً از فرمول یک بلند شده است. نیاز به A Pillar را از بین می برد، که چیز خوبی است زیرا این خودرو شیشه جلو ندارد.

مرسدس-AMG PureSpeed ​​جدید halo

این هاله به گونه‌ای طراحی شده است که تا حد امکان آیرودینامیک باشد، بنابراین شما دو کلاه ایمنی سفارشی با PureSpeed ​​دریافت می‌کنید تا مطمئن شوید که سرتان جریان هوا را بر روی خودرو مختل نمی‌کند.

موتور مفهومی جدید Mercedes-AMG PureSpeed

هنوز هیچ سخنی در مورد اینکه چه چیزی کانسپت PureSpeed ​​را نیرو می‌دهد وجود ندارد، با این حال احتمالاً یک موتور V8 در زیر کاپوت ظاهر می‌شود.

مرسدس-AMG PureSpeed ​​جدید برگشت

به طور خاص تر، می تواند از موتور 4.0 لیتری توربوشارژ دوقلو V8 AMG 63 S استفاده کند. این خودرو دارای 585 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور است که در خودرویی که در آن کاملاً در معرض عناصر قرار می گیرید، صدای زیادی ایجاد می کند. . با این حال هنوز هیچ چیز تأیید نشده است، بنابراین می تواند حتی بیشتر از این قدرت داشته باشد.

قیمت و تاریخ عرضه مفهومی جدید Mercedes-AMG PureSpeed

این فقط یک خودروی مفهومی در حال حاضر است، با این حال AMG PureSpeed ​​یک مدل نسخه محدود را پیش‌نمایش می‌کند که سال آینده معرفی خواهد شد. فقط 250 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد و فقط به علاقه مندان به مرسدس بنز ارائه می شود.

در این صورت، دستیابی به یک مورد ممکن است دشوار باشد، و این انحصار تقریباً به قیمت شش رقمی می‌رسد.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان مورد اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا