خودرو

Skoda Octavia جدید در 14 فوریه عرضه می شود: همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

Skoda Octavia جدید در 14 فوریه عرضه می شود: همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

اشکودا اکتاویا کاربردی برای سال 2024 به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای دریافت می‌کند و خودروی خانوادگی به‌روز در 14 فوریه معرفی می‌شود. برای همه چیزهایی که باید بدانید ادامه مطلب را بخوانید.

  • اشکودا اکتاویا جدید به نمایش درآمد
  • لیفت صورت میانسال برای هاچ بک خانوادگی
  • ترفندهای ظریف طراحی
  • تکنولوژی داخلی به‌روزرسانی شده انتظار می‌رود
  • رونمایی کامل در فوریه ارائه می شود

فیس لیفت شده اشکودا اکتاویا در 14 فوریه عرضه می‌شود و جایگزین Volkswagen Golf بهینه‌سازی شده است. یک ظاهر طراحی کنید تا ظاهری تازه داشته باشد.

در حالی که هنوز مقدار زیادی در مورد مشخصات مشخص نیست، می توانید انتظار داشته باشید که طیف مشابهی از موتورها و فناوری داخلی به روز شده را مشاهده کنید.

طراحی جدید اشکودا اکتاویا

این فقط یک به‌روزرسانی در اواسط عمر برای Skoda Octavia است، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که تغییرات ظاهری بسیار ظریف باشد. این طرح های تیزر به شما نگاهی اجمالی به طراحی جدید می دهد.

تغییر اصلی در جلو، چراغ‌های جلو براق جدید است. چراغ‌های LED در روز در حال حاضر به سپر جلو بریده می‌شوند، کمی شبیه به پژو 508. سپر جلو نیز با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و چند چین ظاهری اسپرت بهینه‌سازی شده است.

به نظر می رسد تغییرات در قسمت عقب کمی کمتر چشمگیر هستند. چراغ‌های عقب به نظر می‌رسد که کمی نازک‌تر هستند و سپر جدید نیز همه چیز را تازه می‌کند.

داخلی و سرگرمی جدید اشکودا اکتاویا

هیچ تصویری از فضای داخلی اشکودا اکتاویا جدید منتشر نشده است، اما می‌توانید انتظار داشته باشید که فناوری جدیدی به داخل کابین راه پیدا کند. خودروی فعلی به صورت استاندارد دارای صفحه نمایش لمسی 10.0 اینچی است، اما این خودروی جدید می‌تواند صفحه نمایش 12.9 اینچی را از اشکودا سوپرب و Kodiaq که اخیراً معرفی شده‌اند، دریافت کند.

بررسی عمیق Mat از اشکودا اکتاویا فعلی را بررسی کنید…

فراتر از این، انتظار تغییرات زیاد دیگری را نداشته باشید. ممکن است نرم‌افزار اطلاعات سرگرمی جدید و همچنین تزئینات داخلی به‌روزرسانی شده وجود داشته باشد.

چه زمانی می توانم یک Skoda Octavia جدید بخرم؟

اشکودا اکتاویا جدید به طور کامل در فوریه امسال معرفی خواهد شد و احتمالاً فروش آن در بهار آغاز خواهد شد. این ماشین خانوادگی از 26000 پوند شروع می‌شود. اگرچه ممکن است خودروی به روز شده نسبت به مدل قبلی امتیاز کمی داشته باشد.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا