سلامت

چگونه شیرینی شورت رژیمی بدون کره تهیه کنیم؟

چگونه شیرینی شورت رژیمی بدون کره تهیه کنیم؟

چگونه شیرینی شورت رژیمی بدون کره تهیه کنیم؟

تأیید شده در 15/04/2022 توسط PasseportSanté

Comment préparer une pâte sablée diététique sans beurre ? منبع >

کراست های پای تجاری مطمئناً بسیار کاربردی هستند، اما نه همیشه برای سلامتی ما بهترین هستند و نه از نظر طعم.

خمیر شورت را به راحتی خودتان درست می‌کنید. اما تهیه این خمیر پای به مقدار زیادی کره نیاز دارد… اما بدون آن هم امکان پذیر است!

طرز تهیه خمیر شیرینی را بدون استفاده از کوچکترین چربی با رعایت موارد زیر بیاموزید. دستور غذا از متخصص تغذیه ما می‌توانید از آن برای همه دستور العمل‌های خود برای کیک‌های شیرین و نان کوتاه کوچک استفاده کنید.

دانلود Croq’ دستور العمل های سم زدایی کیلویی به صورت رایگان

Détox Croq'Kilos

نکاتی برای یک خمیر شیرینی سالم و سبک

برای تهیه خمیر پای “سبک” مراقب مقدار کره و شکر. در واقع، این ها می توانند در مقادیر بسیار زیاد در اکثر دستور العمل ها وجود داشته باشند، اگر نه در همه آنها.

از این کارگاه پخت و پز سالم لذت ببرید تا حاوی فیبر بیشتری باشد. ویتامین ها و مواد معدنی موجود در دستور غذای شما، به عنوان مثال از آرد سفید که هیچ ارزش غذایی ندارد اجتناب کنید.

کره

از کره صرف نظر کنید! سس سیب یک بافت نرم و کرکی به شیرینی شور اضافه می کند. این ترفند را یک بار امتحان کنید: این یک شرط مطمئن است که آن را بپذیرید. اینگونه است که به تدریج عادات خود را تغییر می دهید تا سلامت و شادابی طولانی مدت به دست آورید.

آرد

آخرین بسته آرد خود را سفید تمام کنید و عادت کنید فقط آرد سبوس دار و سبوس دار بخرید. که از نظر ویتامین، فیبر و مواد معدنی بسیار غنی تر است. برای کیک های میوه ای خانگی، نیازی به قهوه ای کردن میوه در کره نیست!

خود را به سمت دستور العمل های سالم سوق دهید، خواهید دید که این کار را نمی کنید. شما چیزی را از دست نخواهید داد، به خصوص لذت به اشتراک گذاشتن یک دستور غذای شگفت انگیز با عزیزانتان را از دست نخواهید داد.

شیرینی کوتاه خود را کور بپزید، کمی کمپوت از آن اضافه کنید. سیب (با یا بدون دانه های وانیل اضافه شده) برای لذت بیشتر و میوه های تازه خود را اضافه کنید. تضمینی خوشمزه!

شیرینی شنی بدون کره: دستور پخت از متخصص تغذیه ما

مواد لازم

  • 250 گرم آرد T110؛
  • 1 تخم مرغ؛
  • 85 گرم کمپوت سیب؛
  • 10 میلی لیتر عطر وانیل؛
  • 1 پیمانه نمک.

تهیه راحت و سالم شیرینی کوتاه

در یک کاسه سالاد، همه چیز را بریزید. مواد تشکیل دهنده آنقدر هم بزنید تا خمیر شورت نرم و یکدستی به دست آید. برای اینکه خمیرتان نچسب باشد، آرد بپاشید و بگذارید 45 دقیقه ور بیاید.

اشتراک شوید!

و بهترین توصیه ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید تا از سلامتی خود مراقبت کنید!

*آدرس ایمیل شما توسط خدمات دیجیتال M6 استفاده خواهد شد. تا خبرنامه شما حاوی پیشنهادات تجاری شخصی شده را برای شما ارسال کند. همچنین ممکن است به برخی از شرکای ما به شکل مستعار منتقل شود، اگر شما در بنر کوکی ما پذیرفته‌ایم که داده‌های شخصی شما از طریق ردیاب‌ها جمع‌آوری شده و برای اهداف تبلیغاتی شخصی‌سازی شده استفاده می‌شود. در هر زمان، می‌توانید با استفاده از پیوند لغو اشتراک موجود در خبرنامه لغو اشتراک کنید و/یا از استفاده از ردیاب‌ها از طریق پیوند «اولویت‌های کوکی» در سرویس ما خودداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از حقوق خود، منشور رازداری ما را بخوانید.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا