فناوری

ویژگی‌های Galaxy AI محدود به دستگاه‌های سامسونگ خواهد بود که در سال 2023 و پس از آن عرضه می‌شوند، اما این ممکن است در آینده تغییر کند.

ویژگی‌های Galaxy AI محدود به دستگاه‌های سامسونگ خواهد بود که در سال 2023 و پس از آن عرضه می‌شوند، اما این ممکن است در آینده تغییر کند.

یکی از بهترین چیزها در مورد Galaxy Unpacked در اوایل این ماه، معرفی Galaxy AI. این بود که سامسونگ به دنیا گفت که آنها نه تنها در ارائه یک تجربه سخت افزاری و نرم افزاری قوی خوب هستند، بلکه یک تجربه هوش مصنوعی عالی نیز دارند. در آن زمان، این شرکت با اعلام اینکه ویژگی های هوش مصنوعی به دستگاه های قدیمی تر.

اکثر دستگاه‌هایی که در سال 2023 عرضه می‌شوند ویژگی‌های Galaxy AI را دریافت خواهند کرد، در حالی که دستگاه‌های قدیمی‌تر باید مدت بیشتری منتظر بمانند

با این حال، اطلاعات جدید ظاهر شده تصویر روشنی از آینده Galaxy AI در دستگاه های قدیمی گلکسی ارائه می دهد. سری گلکسی اس 24 در حال حاضر مملو از ویژگی‌های هوش مصنوعی است و سامسونگ این فناوری را در دستگاه‌های قدیمی‌تر عرضه خواهد کرد. تاکنون، ما می دانیم که سری گلکسی S23 و همچنین سری S23 FE، Tab S9، Z Fold 5 و Z Flip 5 طعم ویژگی های هوش مصنوعی را خواهند گرفت. سامسونگ اکنون تأیید کرده است که ویژگی‌های هوش مصنوعی به هیچ دستگاهی که قبل از سال 2023 عرضه شده است ارائه نخواهد شد، به این معنی که سری Galaxy S22 شما این ویژگی‌ها را دریافت نخواهد کرد.

متأسفانه، این محدودیت هیچ ارتباطی با سخت افزار قدیمی ندارد زیرا سری Galaxy S22 و Galaxy S23 FE هر دو دارای چیپست یکسان هستند. این همان چیزی است که پاتریک چومت، رئیس بخش تجربه مشتری در سامسونگ، در مورد محدود بودن Galaxy AI به دستگاه های جدیدتر می گوید.

ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که در طول زمان، تجربیات هوش مصنوعی ما می‌تواند توسط عملکرد [موبایل] پشتیبانی شود، که منجر به قابلیت CPU و GPU می‌شود. بنابراین در حال حاضر، ما در حال یادگیری هستیم. ما قدم به قدم پیش می رویم ما می دانیم که Galaxy AI روی سری Galaxy S24 به خوبی کار می کند و می دانیم که روی [سری Galaxy S23] به خوبی کار خواهد کرد. اما ما نمی دانیم که شدت استفاده از هوش مصنوعی برای مشتری متوسط ​​چقدر خواهد بود، و [بنابراین چگونه این شدت] بر منابع روی دستگاه و منابع ابری تأثیر می گذارد.

چومت در توضیح بیشتر در مورد اینکه چگونه سامسونگ در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که تجربه Galaxy AI پر از کیفیت است، تمرکز کند، و این شرکت مشتاقانه منتظر است تا ببیند هوش مصنوعی چگونه در دستگاه‌های دیگر کار می‌کند.

شماره یک، ما می‌خواهیم از کیفیت و عملکرد چیزی که به کار می‌گیریم مطمئن باشیم. سپس یاد خواهیم گرفت که مردم چگونه از [این ویژگی‌ها] استفاده می‌کنند و عملکرد را تنظیم می‌کنند. شماره دو، ما [Galaxy AI] را در مجموعه دومی از دستگاه‌ها مستقر می‌کنیم – به طور خاص، S23، S23 FE، Z Fold 5، Z Flip 5 و Tab S9 – تا ببینیم چگونه کار می‌کند.

Chomet همچنین در مورد اینکه چگونه Galaxy AI در حال حاضر به دستگاه‌های نسل آخر محدود شده است صحبت کرد. او به طور کامل امکان ارائه خدمات هوش مصنوعی به دستگاه‌های قدیمی‌تر را رد نکرد، اما من احساس می‌کنم که سامسونگ شروع به ارائه عملکرد هوش مصنوعی در دستگاه‌های عرضه‌شده در سال 2022 خواهد کرد، زیرا با وجود قدیمی بودن، هنوز بسیار توانا هستند و تجربیات قوی ارائه می‌کنند.

منبع خبر: رادار فناوری

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا