فناوری

ویندوز 11 واتس اپ را در ویژگی Windows Share خود ادغام می کند

ویندوز 11 واتس اپ را در ویژگی Windows Share خود ادغام می کند

KB5033453 به کانال بتا اکنون فعال است.

توسط Flavius ​​Floare

Flavius Floare

فلاویوس یک نویسنده و یک تولید کننده محتوای رسانه ای است که علاقه خاصی به فناوری، بازی، رسانه، فیلم و داستان سرایی دارد. او همیشه کنجکاو است و آماده است… بیشتر بخوانید

WhatsApp Windows Share

مایکروسافت به تازگی منتشر شد KB5033453 به کانال بتا در برنامه Windows Insider، و بسته بسیار کوچک است، تنها با چند ویژگی، اینجا و آنجا.

با این حال، غول فناوری مستقر در ردموند پیشرفت مهمی را به ویژگی Windows Share خود اضافه کرد که می تواند در ویندوز 11 برای اشتراک گذاری آسان فایل ها استفاده شود. Windows Share اکنون از WhatsApp پشتیبانی می کند و پلتفرم به عنوان گزینه ای برای انتخاب از بین فایل های اشتراک گذاری از طریق این قابلیت ظاهر می شود.

پنجره اشتراک گذاری ویندوز اکنون از اشتراک گذاری با WhatsApp در بخش «اشتراک گذاری با استفاده از» پشتیبانی می کند. اگر WhatsApp را نصب نکرده‌اید، می‌توانید مستقیماً آن را از پنجره اشتراک‌گذاری ویندوز نصب کنید. با گذشت زمان، قصد داریم این تجربه را با سایر برنامه‌ها نیز امتحان کنیم.

مایکروسافت

Share to or install WhatsApp directly from Windows share window.

اما این قابلیت کاملاً جدید نیست. در اوایل سال جاری، مایکروسافت ویژگی مشابه را به ویندوز 11 اضافه کرد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی پیوندها را در برنامه‌های خود به اشتراک بگذارند. بیشترین استفاده را داشتیم، و زمانی که آن را امتحان کردیم، به ما اجازه داد پیوندها را در WhatsApp نیز به اشتراک بگذاریم.

برای کسانی از شما که قبلاً با آن ویژگی آشنا هستید، استفاده از این یکی تقریباً یکسان است. با این حال، در حال حاضر، این ویژگی در کانال بتا است، بنابراین مدتی طول می کشد تا در ویندوز 11 پایدار منتشر شود.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا