فناوری

نحوه باز کردن فایل های کلاه [پاسخ]

نحوه باز کردن فایل های کلاه [پاسخ]

Windows Notepad می تواند در این شرایط به کمک شما بیاید

توسط کلر مورا

Claire Moraa

کلر در حل مشکلات و بهبود کیفیت زندگی اطرافیانش مهارت دارد. او توسط عقلانیت، کنجکاوی و سادگی هدایت می‌شود و همیشه مشتاق است… بیشتر بخوانید

  • به دنبال باز کردن فایل کلاه هستید؟ متوجه شدیم که Notepad ساده ترین راه برای باز کردن این قالب است.
  • به خواندن ادامه دهید تا دریابید که چگونه این کار را انجام دهید.

فایل‌های کلاه در Windows و Mac OS رایج هستند، بنابراین برای باز کردن آنها به ابزارهای پیشرفته نیاز دارید. از آنجایی که از آنها برای ذخیره تنظیمات سفارشی و سایر اطلاعات پیکربندی برای برنامه های مختلف استفاده می شود، برای خواندن اطلاعات به گزینه مناسب نیاز دارید.

چگونه فایل های Hat را در رایانه شخصی ویندوز خود باز کنم؟

1. با استفاده از برنامه Notepad

  1. کلیدهای Windows + E را فشار دهید تا File Explorer باز شود.
  2. فایل کلاه را پیدا کنید یا مسیر آن را در نوار آدرس در بالا کلیک کنید.
  3. روی آن کلیک راست کرده و OpenNotepad را انتخاب کنید.

اگر برنامه‌هایی نصب کرده‌اید که از فایل‌های .hat پشتیبانی می‌کنند، همچنین می‌توانید روی فایل دوبار کلیک کنید و به‌طور خودکار باز می‌شود.

2. با استفاده از ویرایشگر متن

اگرچه Windows Notepad عملکرد خوبی دارد، اما محدودیت‌هایی دارد و ممکن است همه انواع فایل‌های کلاهی را باز نکند. به این دلایل، می توانید از ویرایشگر متن جایگزین برای Notepad استفاده کنید..

و حتی زمانی که با ویرایشگرهای متن سروکار دارید، باید مطمئن شوید که فایل کلاه را پشتیبانی می‌کند، زیرا این فرمت فایل استاندارد نیست.

3. تبدیل به فرمت دیگر

اگر دو روش اول قابل اجرا به نظر نمی رسند، همیشه می توانید فایل را به فرمت دیگری تبدیل کنید. می توانید با بازکننده فایل جهانی امتحان کنید، اما به احتمال زیاد از نتایج ناامید خواهید شد.

در قالب خام، قالب کلاه به متخصصان در این زمینه نیاز دارد تا اطلاعات را تجزیه کنند. و از آنجایی که حاوی بسیاری از حاشیه نویسی ها و سایر اطلاعات پیچیده است، تبدیل آن ممکن است کل قالب و اطلاعات را تغییر دهد و آن را بی فایده کند.

چگونه می توانم فایل های کلاه را در Android باز کنم؟

بیشتر تلفن‌های Android دارای یک مدیر فایل از پیش نصب شده هستند. این به شما امکان می‌دهد همه انواع فایل‌ها را مشاهده کنید، اما اگر اینطور نیست، می‌توانید یکی از فروشگاه برنامه را دانلود کنید.

نمایشگر فایل برای شروع خوب است، بنابراین وقتی آن را دانلود کردید، به محل فایل برگردید، روی فایل کلاه ضربه بزنید و آن را با برنامه دانلود شده باز کنید.

اگر با استفاده از هر یک از این روش‌ها برای باز کردن فایل کلاه مشکلی دارید، ممکن است فایل به دلیل دانلود ناقص یا عفونت ویروسی خراب شده باشد. ممکن است بخواهید برای ارسال مجدد با شخصی که آن را برای شما ارسال کرده است تماس بگیرید.

اگر می‌خواهید فرمت‌های فایل پیچیده دیگری مانند قالب STK را باز کنید ، مقاله مفصل ما را در مورد نحوه انجام آن بررسی کنید.

آیا قبلا با فرمت فایل کلاه برخورد کرده اید؟ چقدر آسان یا سخت بود؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا