سریال و انمیشن

معرفی سریال گل های گمشده آلیس هارت 2023 ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال گل های گمشده آلیس هارت 2023 ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال گل های گمشده آلیس هارت 2023 ؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال گل های گمشده آلیس هارت یکی از جدیدترین سریال‌های 2023 می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با سریال The Lost Flowers of Alice Hart با ما همراه باشید.

گل های گمشده آلیس هارت یک مینی سریال تلویزیونی هفت قسمتی است که توسط استودیو آمازون ساخته شد و سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) و آلیسیا دبنام کری (Alycia Debnam Carey) در آن بازی کرده‌اند. زمان پخش سریال گل های گمشده آلیس هارت از 4 آگوست 2023 برابر با 13 مرداد 1402 می‌باشد.

این سریال بر اساس رمان نویسنده استرالیایی هالی رینگلند ساخته شده است و سارا لمبرت (Sarah Lambert) خالق و یکی از نویسندگان این مینی سریال اقتباسی می‌باشد. ژانر سریال The Lost Flowers of Alice Hart درام است. هر هفت قسمت این سریال توسط گلندین آیوین (Glendyn Ivin) کارگردانی شد. در این مقاله از پلازا به معرفی سریال The Lost Flowers of Alice Hart 2023 می‌پردازیم.

همچنین بخوانید :

فهرست مطالب:

داستان سریال گل های گمشده آلیس هارت

معرفی سریال The Lost Flowers of Alice Hart 2023

خلاصه سریال گل های گمشده آلیس هارت به این صورت است که وقتی آلیس 9 ساله به طرز غم انگیزی والدینش را در یک آتش‌سوزی مرموز از دست می‌دهد، او را نزد مادربزرگش در مزرعه گل تورنفیلد می‌برند، جایی که می‌فهمد رازهایی در مورد گذشته او و خانواده‌اش وجود دارد. درمقابل مناظر طبیعی و نفس‌گیر استرالیا و با گل‌های وحشی و گیاهان بومی که راهی برای بیان غیرقابل بیان‌ترین چیزها پیدا می‌کنند، این درام خانوادگی جذاب اتفاقات دهه‌های مختلف را در بر می‌گیرد. سفر آلیس در حالی که از گذشته پیچیده‌اش رشد می‌کند، وقتی می‌بیند که برای زندگی‌اش با مردی که دوستش دارد می‌جنگد، به اوج عاطفی می‌رسد.

همچنین بخوانید :

تعداد قسمت های سریال گل های گمشده آلیس هارت

 

سریال گل های گمشده آلیس هارت هفت قسمت دارد و همچنان انتشار آن به اتمام نرسیده است و به صورت هفتگی منتشر خواهد شد. در جدول زیر جزئیاتی از قسمت‌های سریال The Lost Flowers of Alice Hart را مشاهده خواهید کرد.

همچنین بخوانید :
شماره قسمت نام قسمت کارگردان نویسنده تاریخ انتشار
1 قسمت 1: ارکیده آتش سیاه گلندین ایوین سارا لمبرت 4 آگوست 2023 (13 مرداد 1402)
2 قسمت 2: واتل گلندین ایوین سارا لمبرت 4 آگوست 2023
3 قسمت 3: فانوس بوش گلندین ایوین کرستی فیشر و سارا لمبرت 4 آگوست 2023
4 (مشخص نشده) گلندین ایوین (مشخص نشده) 11 آگوست 2023 (20 مرداد 1402)
5 (مشخص نشده) گلندین ایوین (مشخص نشده) 18 آگوست 2023 (27 مرداد 1402)
6 (مشخص نشده) گلندین ایوین (مشخص نشده) 25 آگوست 2023 (3 شهریور 1402)
7 (مشخص نشده) گلندین ایوین (مشخص نشده) 1 سپتامبر 2023 (10 شهریور 1402)

بازیگران سریال گل های گمشده آلیس هارت

سریال گل های گمشده آلیس هارت

در می 2021، اعلام شد که کمپانی Made Up Stories، استودیو Amazon و Endeavor Content اقتباسی از کتاب The Lost Flowers of Alice Hart را تولید خواهند کرد که فیلمبرداری آن در استرالیا انجام می‌شود. سارا لمبرت به عنوان خالق و تهیه کننده اجرایی و سیگورنی ویور به عنوان بازیگر و تهیه کننده در این سریال حضور پیدا کردند. در ادامه با هنرپیشه های سریال The Lost Flowers of Alice Hart آشنا خواهید شد.

همچنین بخوانید :

سیگورنی ویور در نقش جون هارت

سریال The Lost Flowers of Alice Hart

سوزان الکساندرا سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) متولد ۸ اکتبر ۱۹۴۹ برابر با 16 مهر 1328 یک بازیگر آمریکایی است. او که چهره‌ای برجسته در داستان‌های علمی تخیلی و فرهنگ عامه است، جوایز مختلفی از جمله یک جایزه فیلم آکادمی بریتانیا، دو جایزه گلدن گلوب و یک جایزه گرمی، علاوه بر نامزدی سه جایزه اسکار و چهار جایزه امی پرایم‌تایم دریافت کرده است.

ویور با بازی در نقش الن ریپلی در فیلم علمی تخیلی بیگانه (1979) ریدلی اسکات به شهرت رسید. او نقش خود را در فیلم بیگانگان جیمز کامرون (1986) تکرار کرد. او برای این نقش اولین نامزدی جایزه اسکار را دریافت کرد و دوباره در بیگانه 3 (1992) و رستاخیز بیگانه (1997) در این نقش ظاهر شد. این شخصیت به عنوان یک قهرمان زن مهم در تاریخ سینما در نظر گرفته می‌شود. او همچنین در آواتار (2009) و آواتار: راه آب (2022)، دو فیلم پردرآمد تمام دوران، با کامرون همکاری کرد.

همچنین بخوانید :

آلیسیا دبنام کری در نقش آلیس هارت

بازیگران سریال گل های گمشده آلیس هارت

آلیشیا جاسمین دبنام کری (Alycia Debnam-Carey) متولد ۲۰ ژوئیه ۱۹۹۳ برابر با 30 دی 1371 یک هنرپیشه استرالیایی است. او با ایفای نقش در سریال‌های The 100 و Fear the Walking Dead به شهرت رسید.

او اولین فیلم خود را در سال 2003 در درام کوتاه استرالیایی کت جدید مارتا (Martha’s New Coat) به کارگردانی راشل وارد و اولین فیلم بلند خود را در فیلم فاجعه‌آمیز آمریکایی به درون طوفان (2014) انجام داد. در سال 2022، او اولین کارگردانی خود را با اپیزود Ofelia در فصل هفتم سریال Fear the Walking Dead انجام داد.

همچنین بخوانید :

آشر کدی در نقش سالی

هنرپیشه های سریال The Lost Flowers of Alice Hart

آشر کدی (Asher Keddie) متولد 31 ژوئیه 1974 برابر با 11 بهمن 1352 یک هنرپیشه استرالیایی است. پس از شروع کار خود در مجموعه تلویزیونی پنج مایل کریک در اواسط دهه 1980، کدی به خاطر بازی در مجموعه تلویزیونی “فرزندان” به رسمیت شناخته شد. کارنامه مهم او در تلویزیون منجر به لقب “دختر طلایی تلویزیون استرالیا” شده است. کدی همچنین نقش کوچکی در فیلم X-Men Origins: Wolverine در نقش دکتر کارول فراست داشت. به غیر از کارهای تلویزیونی و سینمایی، او چندین اثر تئاتر دارد، از جمله در فیلم Les Liaisons Dangereuses در کمپانی تئاتر ملبورن در نقش مادام دو تورول.

او پنج بار متوالی بین سال‌های 2011 و 2015 جایزه Logie را برای محبوب‌ترین بازیگر زن دریافت کرد. کدی برای بازی در نقش دکتر نینا پرودمن در سریال درام «فرزندان» برنده جایزه Gold Logie در سال 2013 برای محبوب‌ترین شخصیت تلویزیون استرالیا شد. او پیش از این دو بار نامزد دریافت این جایزه شده بود. کدی در مجموع هفت جایزه Logie دارد.

لیا پورسل در نقش ترکه

نقد سریال The Lost Flowers of Alice Hart

لی ماری پورسل (Leah Purcell) متولد ۱۴ اوت ۱۹۷۰ برابر با 22 مهر 1349 یک هنرپیشه تئاتر و فیلم، نمایشنامه‌نویس، کارگردان فیلم و رمان‌نویس بومی استرالیایی است. پورسل اوین ایفای نقش خود را در فیلم جایی در تاریکی انجام داد و پس از آن در فیلم‌هایی مانند Jindabyne (2006) و The Proposition (2005) بازی کرد.

پورسل در سال 2014 در نمایشنامه همسر دروور بازی کرد که خودش آن را نوشته بود. او به نوشتن رمان The Drover’s Wife: The Legend of Molly Johnson ادامه داد و برای کار خود جوایز متعددی از جمله جایزه Helpmann، دو جایزه AACTA و جایزه بزرگ هیئت داوران جوایز نمایشگر آسیا پاسیفیک را دریافت کرده است.

نمرات سریال The Lost Flowers of Alice Hart

داستان سریال گل های گمشده آلیس هارت

سریال گل های گمشده آلیس هارت نمرات متوسط رو به بالایی از طرفداران و منتقدان دریافت کرد. بررسی سریال گل های گمشده آلیس هارت در سایت Imdb نمره 7.8 از 10، در سایت Rotten Tomatoes نمره 71 از 100 و در سایت Metacritic نمره 67 از 100 را دریافت کرد. در ادامه نقد سریال The Lost Flowers of Alice Hart توسط برخی منتقدان را مشاهده خواهید کرد.

Chicago Sun-Times / ریچارد روپر: 88

این سریال با توجه به صحنه‌های بی‌شمار و وحشیانه خشونت خانگی و پیامدهای ویرانگر چنین اعمال شیطانی، برای همه مناسب نخواهد بود. با این حال، زمانی که به فینال و یکی از تکان‌دهنده‌ترین سکانس‌های پایانی سریال امسال می‌رسیم، آلیس هارت جایگاه خود را به عنوان یک داستان مهم و الهام بخش از توانمندسازی زنان و طبیعت فوق العاده انعطاف پذیر زنانی که تحمل کرده‌اند به دست آورده است. اینقدر زیاد و با این حال حاضر نیستیم به کسی اجازه دهیم نور درخشان آنها را کم کند.

Radio Times / ابی رابینسون: 80

همراه با کارگردانی و فیلمبرداری فوق العاده از گلندین ایوین و سام چیپلین و موسیقی‌ای که زیبایی و درد زندگی زنان را روی پرده سینما به تصویر می‌کشد، سریال گل های گمشده آلیس هارت شما را در آغوش خود می‌گیرد.

Los Angeles Times / رابرت لوید: 80

حال و هوای غم انگیزی است که با نت‌های بلند و کشیده از تارها و آرپژهای پیانو با کلیدهای مینور دو برابر می‌شود. گذرگاه‌های شادی شکننده، زودگذر و غیرقابل اعتماد هستند. در پایان، این سریال که به ملودرام رحم نمی‌کند، آن را کاملاً تکان دهنده به تصویر می‌کشد.

Decider / جوئل کلر: 70

سریال The Lost Flowers of Alice Hart تصویری از آزار خانگی است که کمی مبهم شروع می‌شود، اما با توجه به موضوع، این مبهم بودن راهی موثر برای وارد کردن بیننده به داستان آلیس است.

Paste Magazine / روری دوهرتی: 69

مانند گل‌های ژوئن که پیام‌های صمیمانه را بدون کلام بیان می‌کنند، این سریال می‌تواند از زبانی مخفی اما عمیقاً رسا استفاده کند که اگر دقیقاً درست چیده شود، می‌تواند قلب شما را به درد بیاورد.

The Guardian / لوسی منگان: 60

سریال گل های گمشده آلیس هارت مانند یک چیدمان دقیق است که با روبان مناسب بسته شده و با بهترین نیت تحویل داده شده است.

Wall Street Journal / جان اندرسون: 40

ممکن است تقصیر بازی جدی و موسیقی بیش از حد شوم باشد، اما همه چیز، همانطور که این نوشته می‌شود، مانند یک اسپویل به نظر می‌رسد. نه فقط روابط بین شخصیت‌ها، بلکه معنای عنوان سریال به این شکل است.

کلام آخر

خلاصه سریال گل های گمشده آلیس هارت

سریال The Lost Flowers of Alice Hart یکی از جدیدترین سریال‌های درام 2023 است که نمرات خوبی از منتقدان و کاربران دریافت کرده است. اگر به دنبال یک سریال درام و غم انگیز می‌گردید، سریعا به تماشا و دانلود سریال The Lost Flowers of Alice Hart 2023 بپردازید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا