سریال و انمیشن

معرفی سریال چینی عشق پنهان (Hidden Love 2023)

معرفی سریال چینی عشق پنهان (Hidden Love 2023)

معرفی سریال چینی عشق پنهان (Hidden Love 2023)

سریال چینی عشق پنهان از جدیدترین سریال های چنی در سال 2023 است. در این مقاله داستان و بازیگران سریال عشق پنهان چینی را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال Hidden Love 2023 یک سریال درام وعاشقانه به کارگردانی لی چینگ جانگ محصول سال 2023 کشور چین است. در سریال عشق پنهان مشهور چینی از جمله ژائو لوسی و چن ژیوان به ایفای نقش پرداخته اند. سریال عشق پنهان چینی (偷偷藏不住) اقتباس شده از رمانی به همین نام است.  این سریال در 1 ژوئن 2023 در آمریکا برای اولین بار به نمایش درآمد. این سریال با امتیاز 8.7 در IMDb توانسته نظر بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کند.

داستان سریال چینی عشق پنهان

سریال عشق پنهان چینی / سریال چینی عشق پنهان

سانگ ژی دختری است که به دوان جیا ژو دوست برادر خودش که به خانه آنها می آمد علاقه مند می شود. اختلاف سنی آنها پنج سال است. در سال های گذشته سانگ ژی و جیا ژو به هم علاقه داشتند اما به علت مشکلاتی ارتباط آنها باهم قطع شد. سانگ ژی پس از اتمام دوره دبیرستان وارد دانشگاه می شود. دانشگاه او در شهری است که جیا ژو در آن زندگی می کند. آنها دوباره به هم نزدیک می شوند و باهم تعامل می کنند و در همین حین دوباره عاشق می شوند.

بازیگران سریال عشق پنهان چینی

همانطور که در ابتدا عنوان شد، هنرپیشه‌های سریال عشق پنهان از مشهورترین بازیگران کشور چین هستند. در ادامه با معرفی اسم بازیگران سریال چینی عشق پنهان به همراه بیوگرافی کوتاهی از آنها، با ما همراه باشید.

ژائو لوسی (Zhao Lusi) در نقش سانگ ژی

نام بازیگران سریال چینی عشق پنهان / سریال Hidden Love

ژائو لوسی یک بازیگر و خواننده برنده چند جایزه است که در چنگدو، استان سیچوان، چین متولد شده است. ژائو لو سی کار بازیگری خود را در سال 2017 با اولین بازی در سریال عاشقانه “عاشقان دست نخورده” آغاز کرد. در سال 2020، او در سریال عاشقانه تاریخی “عاشقانه ببر و رز” ظاهر شد. بازی او در این سریال باعث شد او “جایزه بهترین بازیگر زن” را در هفتمین جوایز فیلم و تلویزیون هنگدیان و همچنین جایزه “بازیگر تلویزیونی موفق سال” جوایز ویدئو استار تنسنت دریافت کند.

ژائو لوسی علاوه بر بازیگری، یک خواننده با استعداد نیز هست و چندین تک آهنگ منتشر کرده و برای بسیاری از سریال هایی که در آن حضور داشته است، آهنگ های تم اجرا کرده است. لوسی ژائو با فیلم های عاشقانه ببر و رز (2020)، عشق مانند کهکشان (2022) و قرار ملاقات در آشپزخانه (2020) شناخته شده است.

چن ژیوان (Chen Zheyuan)‌ در نقش جیا ژو

بیوگرافی بازیگران سریال چینی عشق پنهان / سریال هیدن لاو

ژیوان چن از بازیگران سریال عشق پنهان در 29 اکتبر 1996 در گوانگدونگ چین به دنیا آمد و یک بازیگر و خواننده چینی است. او از گروه عملکرد دانشگاه شنژن فارغ التحصیل شد. در سال 2015، چن در برنامه تنوع “پادشاه پاپ” شرکت کرد و متعاقباً به عنوان بخشی از گروه پسر آقای بیو اولین حضور خود را آغاز کرد.

در سال 2017، چن اولین بازیگری خود را در سریال جوانان “همه چیز درباره اسرار” انجام داد. در سال 2018، او اولین بازی خود را در فیلم کمدی “خانم پاف” در پرده بزرگ انجام داد. او بازیگری است که برای خواهران و برادران خوش تیپ (2020)، آقای بد (2022) و محله کارآگاه چینی ها (2020) شناخته شده است.

زنگ لی (Zeng Li) در نقش لی پینگ مادر سانگ ژی

بازیگران سریال عشق پنهانی من / هنرپیشه‌های سریال عشق پنهان

لی زنگ یکی از بازیگران سریال چینی عشق پنهان است که در 17 سپتامبر 1978  در Jingzhou، Hubei، چین متولد شده است. او در آکادمی ملی هنرهای تئاتر چین و در آکادمی مرکزی درام تحصیل کرد. استعداد او اجرای جینگجو است. او یک بازیگر است که برای عشق مانند کهکشان (2022)، در جاده (2019) و عشق گمشده در زمان (2017) و سریال Hidden Love (2023) شناخته شده است.

ویکتور ما (Victor Ma) در نقش سانگ یان برادر سانگ ژی

داستان سریال چینی عشق پنهان / بازیگران سریال کره ای عشق پنهان

ویکتور ما از هنرپیشه‌های سریال عشق پنهان و یک نوازنده چینی آمریکایی زیر نظر WAJIJIWA Entertainment است. او در نیویورک، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد و در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی تحصیل کرد. او در 15 دسامبر 2017 با تک آهنگ “I Am Awake” شروع به کار کرد. ویکتور ما با فیلم ها و سریال های Detective Chinatown (2020)، Fights Break Sphere و Detective Chinatown 3 (2021) و همچنین سریال Hidden Love شناخته شده است.

ژانگ جیونگ مین (Zhang Jiong Min) در نقش ژنگ چو

جي سونگ بیوگرافی بازیگران سریال عشق مخفی من / اسم بازیگران سریال چینی عشق پنهان

ژانگ جیونگ مین از بازیگران سریال عشق پنهان است که در 14 اکتبر در دونگوان، گوانگدونگ، چین به دنیا آمد. او زمانی که اولین کار بازیگری خود را به عنوان نقش مکمل در فیلم Master Devil Don Not Kiss 1 و 2 (2017) داشت، بیشتر شناخته شد. او سپس در فیلم I Hear You (2019) نقش مکمل را بازی کرد. ژانگ جیونگ مین اولین نقش اصلی خود را در رام کام، My Fantastic Mrs Right در سال 2020 بازی کرد. ژانگ جیونگ مین برای سریال هیدن لاو (2023)، استاد شیطان مرا ببوس (2017) و میائو ژون نی د وی لای (2022) شناخته شده است.

سخن پایانی؛ سریال Hidden Love

با بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال عشق پنهان همراه شما بودیم. نظر شما درباره سریال چینی عشق پنهان چیست؟ بازی هنرپیشه‌های سریال چینی عشق پنهان چگونه است؟ لطفا در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

منبع:ویکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا