سریال و انمیشن

معرفی سریال پشت لمس تو (Behind Your Touch) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال پشت لمس تو (Behind Your Touch) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال پشت لمس تو (Behind Your Touch) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

پشت لمس تو یک مجموعه تلویزیونی در حال انتشار کره جنوبی است. برای آشنایی بیشتر با سریال Behind Your Touch 2023 تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

هان جی مین (Han Ji-min)، لی مین کی (Lee Min-ki) و سوهو (Suho) در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. زمان پخش سریال پشت لمس تو 12 اوت 2023 برابر با 21 مرداد 1402 در شبکه JTBC می‌باشد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 22:30 پخش می‌شود. همچنین برای پخش در شبکه TVING در کره جنوبی و در سرویس استریم Netflix در مناطق منتخب در دسترس است.

ژانر سریال پشت لمس تو کمدی، درام و جنایی می‌باشد. این سریال در مورد یک دامپزشک با قدرت‌های روان سنجی و یک کارآگاه خون گرم است که در حین حل پرونده‌های جنایی جزئی در شهر کوچکی در موجین، عاشق یکدیگر می‌شوند. در این مقاله از پلازا به معرفی سریال پشت لمس تو می‌پردازیم.

همچنین بخوانید :

فهرست مطالب:

داستان سریال پشت لمس تو

زمان پخش سریال پشت لمس تو

خلاصه سریال پشت لمس تو به این صورت می‌باشد که یی بون (Ye-boon)، کسی که همیشه رویای تبدیل شدن به یک دامپزشک در شهر کوچک موجین در چونگجونگ-دو را داشته است، به جای آن در حال انجام کارهای پیچیده‌تر برای تأمین هزینه‌ها می‌باشد؛ مانند تحویل گوساله‌ها و واکسیناسیون هالیبوتها. سپس یک روز، در یکی از بازدیدهایش به یک مزرعه گاو، قدرت‌های روان‌سنجی به او داده می‌شود. او با کارآگاه پرشور جانگ یل (Jang-yeol) روبرو می‌شود، که اشتباهاً او را به عنوان یک مبتلا به اختلالات عصبی در نظر می‌گیرد و سعی می‌کند او را درمان کند…

همچنین بخوانید :

تعداد قسمت های سریال پشت لمس تو

بازیگران سریال پشت لمس تو

سریال کره ای پشت لمس تو در مجموع 16 قسمت دارد، اما همچنان به صورت کامل منتشر نشده‌اند. این سریال به صورت هفتگی منتشر می‌شود و آخرین قسمت آن در تاریخ 8 اکتبر 2023 برابر با 16 مهر 1402 به انتشار می‌رسد.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال پشت لمس تو

بررسی سریال Behind Your Touch 2023

سریال Behind Your Touch 2023 ژانر کمدی، درام و جنایی دارد که کارگردانی آن توسط کیم سوک یون (Kim Seok-yoon) و چوی بویون (Choi Bo-yoon) انجام شد. نویسندگی این اثر به عهده لی نام گیو (Lee Nam-gyu)، اوه بو هیون (Oh Bo-hyeon) و کیم داهی (Kim Da-hee) بوده است. در ادامه با هنرپیشه های سریال پشت لمس تو آشنا خواهید شد.

همچنین بخوانید :

هان جی مین در نقش بونگ یه بون

هنرپیشه های سریال پشت لمس تو

هان جی-مین متولد ۵ نوامبر ۱۹۸۲ برابر با ۱۴ آبان ۱۳۶۱ یک بازیگر سرشناس کره‌ای است. پس از نقش‌های کوچک در سریال‌های “آل این” و “دای جانگ گئوم”، هان نقش برجسته‌ای را در سریال “رستاخیز” سال ۲۰۰۵ ایفای نمود. به دنبال آن توسط نقش‌های اصلی در درام‌های تاریخی “رسوایی سرمایه” و “یی سان”، درام‌های معاصر “قابیل و هابیل” و “پادام پادام”، درام‌های عاشقانه “شاهزاده پشت بام”، “همسر آشنا” و “نور در چشمان تو”، و همچنین فیلم درام “خانم بایک” شناخته شد که برای آن در مراسم جوایز هنری بکسانگ به عنوان بهترین بازیگر زن انتخاب گردید.

هان جی-مین فعالیت در صنعت سرگرمی را در حالی که هنوز دانش‌آموز دبیرستان بود، آغاز کرد. او قبل از اینکه در سال ۲۰۰۳ در سریال‌های محبوب تلویزیونی کره‌ای “آل این” و “دای جانگ گئوم” ظاهر شود، در فیلم‌های تبلیغاتی و موزیک ویدیوهای مختلف حضور داشت. هان گفت که قبلاً رویای تبدیل شدن به یک بازیگر جدی نداشته است، اما پس از بازی در سریال “آل این” که در آن نقش نوجوانی از شخصیت اصلی درام را بازی کرد، که توسط بازیگر محبوب سونگ های کیو ایفا می‌شد، نظر خود را تغییر داد.

همچنین بخوانید :

لی مین کی در نقش مون جانگ یول

نقد سریال Behind Your Touch 2023

لی مین-کی متولد ۱۶ ژانویه ۱۹۸۵ برابر با ۲۶ دی ۱۳۶۳ یک بازیگر، خواننده و مدل کره‌ای است. لی نخستین نقش اصلی تلویزیونی خود را در درام ورزشی “دهکده ملی تورانگ” در سال ۲۰۰۵ ایفا کرد و پس از آن در سریال‌های تلویزیونی دیگری حضور داشت. او همچنین در فیلم‌های سینمایی به ایفای نقش پرداخته است.

او به ویژه در فیلم‌های پرفروش مانند “موج های بسیار بزرگ” و “سریع” ایفای نقش کرد. بعد از بهبود بازیگری خود در درام‌های یک‌پارچه، لی مین-کی ابتدا در کمدی‌های عاشقانه “عشق واقعی” و “بهار دال جا” محبوبیت زیادی به دست آورد. سپس در سریال ضعیف “آژانس استعلام فراری” ایفای نقش نمود.

همچنین بخوانید :

سوهو در نقش کیم سون وو

داستان سریال پشت لمس تو

کیم جون میون متولد ۲۲ مه ۱۹۹۱ برابر با ۱ خرداد ۱۳۷۰، معروف به سوهو، یک خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر کره‌ای است. او رهبر گروه پسرانه کره‌ای چینی اکسو و زیرگروه اکسو کی است. او در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۲۰ معادل ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ با انتشار آلبوم کوتاه خود به نام “Self-Portrait” به عنوان یک خواننده منفرد وارد صحنه شد.

در کنار فعالیت‌های موسیقی، سوهو نیز در مجموعه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مختلفی حضور داشته است. سوهو در سئول به دنیا آمد و با خانواده‌اش در منطقه آپگوجئونگ سئول زندگی می‌کند. در دوران جوانی، سوهو رئیس کلاس در مدرسه ابتدایی بود. وی از دبیرستان معروف ویمون فارغ‌التحصیل شده است و در تحصیلات عملکرد برجسته‌ای داشت.

همچنین بخوانید :

جو مین کیونگ در نقش بائه اوک هی

سریال پشت لمس تو

جو مین کیونگ بازیگر کره‌ای سریال کره ای پشت لمس تو است. او به خاطر نقش‌هایش در درام‌هایی مانند “جیریسان”، “چیزی در باران”، “اسکچ”، “مکانیک روح”، “یک شب بهاری”، “شنیده‌ام از بین رسیده است” و “باشگاه مادران سبز” شناخته می‌شود. او بازیگر معروفی نیست، اما در آثار خوبی حضور داشته است.

دیگر بازیگران سریال پشت لمس تو عبارتند از:

  • یانگ جائه سونگ (Yang Jae-seong) در نقش جونگ اوی هوان
  • پارک سونگ یون (Park Seong-yeon) در نقش جونگ هیون اوک
  • کیم هی وون (Kim Hee-won) در نقش وون جونگ موک
  • جونگ یی رنگ (Jung Yi-rang) در نقش نا میران
  • جومین گوک (Jo Min-guk) در نقش بائه دیوک هی
  • لی سونگ جون (Lee Seung-joon) در نقش چا جومن
  • پارک نو سیک (Park No-sik) در نقش جئون گوانگ سیک

نمرات سریال Behind Your Touch 2023

سریال Behind Your Touch 2023

سریال کره ای پشت لمس تو نمرات متوسط رو به بالایی از طرفداران دریافت کرد. بررسی سریال Behind Your Touch 2023
در سایت Imdb نمره 7.1 از 10 را به همراه داشت. این سریال در سایت Rotten Tomatoes و Metacritic نمره‌ای دریافت نکرد، اما نقد سریال Behind Your Touch 2023 توسط طرفداران به طور کلی مثبت بوده است و همچنین 94 درصد رضایت کاربران گوگل را دریافت کرد.

کلام آخر

معرفی سریال پشت لمس تو

سریال پشت لمس تو یکی از جدیدترین سریال‌های کره‌ای سال 2023 است که امتیازهای خوبی توسط طرفداران به دست آورد و داستان بسیار جذابی را روایت می‌کند. اگر به دنبال یک اثر کمدی و جنایی می‌گردید، دانلود سریال Behind Your Touch 2023 و تماشای آن به شما پیشنهاد می‌شود.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا