سریال و انمیشن

معرفی انیمه خاطرات داروساز | داروسازی نابغه در قصر

معرفی انیمه خاطرات داروساز | داروسازی نابغه در قصر

انیمه خاطرات داروساز یکی از زیباترین انیمه های سال 2023 است که از سوی برخی سایت‌ها یکی از بهترین انیمه‌های پاییزی به شمار می‌آید. انیمه The Apothecary Diaries داستان بسیار جالب زندگی پرفراز و نشیب یک دختر داروساز را روایت می‌کند.

انیمه خاطرات داروساز براساس یک لایت ناول ژاپنی  نوشته ناتسو هیوگا (Natsu Hyūga) و تصویرگری توکو شینو (Touko Shino) ساخته شده است. ژانر انیمه The Apothecary Diaries درام، رازآلود و عاشقانه است. این انیمه زیبا از تاریخ 22 اکتبر 2023 (30 مهر 1402) تاکنون در حال پخش بوده و نظرات مثبتی را از سوی کاربران دریافت کرده است. در این مقاله قصد داریم به طور کامل انیمه The Apothecary Diaries را مورد بررسی قرار دهیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

داستان انیمه خاطرات داروساز

داستان انیمه خاطرات داروساز

داستان این انیمه در سرزمینی خیالی شبیه چین باستان اتفاق می‌افتد. دختر نابغه‌ای به نام مائو مائو (Maomao) که به عنوان داروساز در شهر رد لایت کار می‌کند، ربوده شده و به عنوان خدمتکار به کاخ امپراتوری فروخته می‌شود. با این حال، او هنوز روحیه کنجکاو خود را حفظ کرده و تلاش می‌کند بدون این که توجه کسی را جلب کند تعلیمات خود را ادامه دهد.

یک روز متوجه می‌شود که فرزندان امپراتور بیمار هستند و هیچ طبیبی نتوانسته آنان را درمان کند. قلب مهربان او اجازه نمی‌دهد از این موضوع چشم‌پوشی کند. پس تلاش می‌کند تا آن‌ها را درمان کند. هر چند مائومائو می‌داند که در این صورت توجه‌های زیادی را به خود جلب می‌کند، ولی با استفاده از تجربیات خود به عنوان یک داروساز شروع به بررسی علت بیماری کرده و با موفقیت آن‌ها را درمان می‌کند.

رفته رفته او خود را در حال درمان‌ کردن بیماری‌های مختلف و حل کردن معماهایی که به علم داروسازی مربوطند، می‌بیند. در این راه او با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شود. اگر می‌خواهید در این راه با مائومائو همراه شوید، دانلود انیمه The Apothecary Diaries 2023 را به تعویق نیاندازید.

همچنین بخوانید :

شخصیت های انیمه خاطرات داروساز

کاراکترهای انیمه The Apothecary Diaries به طور کلی از دو شخصیت اصلی تشکیل شده است. سایر شخصیت‌ها حضور کوتاهی دارند و بعد از ایفای نقش خود دیگر دیده نمی‌شوند. شخصیت‌های انیمه خاطرات داروساز به شرح زیر هستند:

مائومائو (Maomao)

شخصیت های انیمه خاطرات داروساز

مائومائو دختر یک داروساز است که در حومه شهر زندگی می‌کند. او ظاهری ساده دارد و خود را وقف گیاهان دارویی کرده است. مائو در یک فاحشه‌خانه به عنوان طبیب کار می‌کرد تا این که توسط راهزنان ربوده شده و به کاخ امپراتوری به عنوان ندیمه فروخته می‌شود.

مائو بدون این که بخواهد به دنیای پر از دسیسه و حیله قصر کشیده می‌شود و از دانش خود استفاده می‌کند تا برخی از معماها و حیله‌ها را حل کند. علم و استعداد بی‌اندازه او سبب می‌شود که بعدها به یک پزشک قانونی غیررسمی تبدیل شود.

او از درگیر شدن در دسیسه های کاخ متنفر است و ترجیح می‌دهد وقت خود را صرف آزمایش گیاهان و داروهای مختلف کند. با این حال، اغلب تلاش می‌کند معمایی که پیش رویش قرار دارد را حل کند.

آئوی یابوساکی (Aoi Yabusaki) با نام هنری آئوی یوکی، صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد. آئوی در انیمه‌هایی همچون انیمه مرد تک مشتی به جای شخصیت تاتسوماکی (Tatsumaki) و انیمه بلیچ به جای شخصیت لیلتوتو لامپرد (Liltotto Lamperd) صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

جینشی (Jinshi)

بررسی انیمه The Apothecary Diaries

جینشی مردی در دربار پادشاهی بوده که به طرز شگفت‌انگیزی زیبا است. او اکثر امور اداری کاخ پشتی را اداره می‌کند، جایی که کنیزها و کارکنان قصر آن‌جا اقامت دارند. او به قدری زیبا است که توجه مردان و زنان را جلب می‌کند. اما تنها کسی که به او توجهی نمی‌کند، مائو مائو است.

در پشت چهره فریبنده و زیبای او، ذهنی پر از حیله و دسیسه دارد. جینشی تلاش می‌کند تا به امپراطور کمک کند و موقعیت خود را بهبود ببخشد.

تاکئو اوتسوکا (Takeo Ōtsuka) دوبلور این شخصیت جالب و دوست داشتنی است. او در انیمه NOBLESSE به جای شخصیت تاکئو (Takeo) و در انیمه اوشی نو کو به جای شخصیت آکوامارین هوشینو (Aquamarine Hoshino) صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

امتیازات انیمه خاطرات داروساز

درباره تعداد قسمت های انیمه خاطرات داروساز می‌توانیم بگوییم که پیش‌بینی می‌شود 24 اپیزود داشته باشد. این انیمه هنوز در حال پخش بوده و هنوز نمی‌توان درباره اپیزودها و نمرات آن نظر قطعی داد. با این حال، تا این‌ جا این انیمه نشان داده که دارای آرتی زیبا و داستانی جالب است. همین سبب شده تا نمرات خوبی را از سوی دوست داران انیمه به دست آورد. از زمان پخش انیمه خاطرات داروساز تاکنون این انیمه توانسته در سایت IMDB نمره 8.3 و در سایت MyAnimeList نمره 8.6 را به دست آورد.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

انیمه خاطرات داروساز را با هم بررسی کردیم. این انیمه زیبا و جذاب را می‌توانید به تمام کسانی که از یک داستان درام در کنار معماهای پیچیده و عجیب لذت می‌برند، معرفی کنید. از این که تا اینجای مقاله با ما همراه بودید، سپاسگزاریم. نظرات خود را درباره انیمه خاطرات داروساز با ما درمیان بگذارید.

منبع :پلازا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا