اقتصاد

مبادله‌های سیم‌کارت پیش از تعطیلات به بنیان‌گذاران Manifold Trading، Rug Radio رسیدند

مبادله‌های سیم‌کارت پیش از تعطیلات به بنیان‌گذاران Manifold Trading، Rug Radio رسیدند

حملات تعویض سیم‌کارت در هفته منتهی به کریسمس، با بنیانگذاران Manifold Trading افزایش یافته است. ، رادیو Rug و سایر اینفلوئنسرهای کریپتو در 48 ساعت گذشته مورد حمله قرار گرفته اند – برخی از آنها کنترل حساب های خود را در X (توئیتر سابق) از دست دادند.

در 22 دسامبر، یک هکر تعویض سیم کارت مدیریت کرد. برای کنترل حساب رسمی X در منیفولد تریدینگ، همراه با شریک موسس آن Jae Chung، با ارسال یک سری پیوندهای مخرب به تخلیه کننده های رمزنگاری.

چانگ به کوین تلگراف تایید کرد که علیرغم اینکه حساب با آدرس ایمیل و رمز عبور محافظت می شود، این هک به دلیل یک حمله تعویض سیم کارت بوده است. چانگ گفت که فقط توییتر او و منیفولد به خطر افتاده است و اطمینان داد که هر چیزی «حساس به بودجه» ایمن است. وی افزود که اقداماتی برای نجات حساب ها و بازگرداندن عملکرد عادی در حال انجام است.

در 21 دسامبر، فرخ، بنیانگذار مستعار رادیو روگ، نیز قربانی یک حمله تعویض سیم کارت شد، اما به دنبال کنندگانش اطمینان داد که شماره تلفن به او مرتبط نیست. حساب توییتر. Rug Radio اخیراً اعلام ادغام با انتشارات رمزنگاری Decrypt در 10 دسامبر را اعلام کرد.

هک تعویض سیم کارت نوع خاصی از کلاهبرداری است که در آن مهاجمان شماره تلفن قربانی را تصاحب می‌کند، که به آنها امکان دسترسی به حساب‌های بانکی، کارت‌های اعتباری و حساب‌های مرتبط با رمزنگاری را می‌دهد که تنها به تأیید پیامک متکی هستند.

بهترین راه برای جلوگیری از احتمال حمله SIM-swap برای اطمینان از اینکه هر گونه احراز هویت دو مرحله ای به شماره تلفن همراه مرتبط نیست.

مرتبط: به گفته یک متخصص امنیتی، حسابرسی امنیتی “کافی نیست” زیرا در سال 2023 ضرر به 1.5 میلیارد دلار می رسد

در پست 23 آگوست در X، کارمند بلاک چین ZachXBT از کاربران برنامه های رمزنگاری درخواست کرد از یک برنامه احراز هویت مانند Google Authenticator استفاده کنند که آسیب پذیری داشتن یک شخص را از بین می برد. اطلاعات مخابراتی به سرقت رفته است.

او افزود که در چهار ماه قبل از آگوست، هکرها موفق به سرقت بیش از 13.3 میلیون دلار از 54 چهره برجسته شده بودند.

کشت اخیر اخیر. سوء استفاده ها نشان دهنده روند رو به رشد مهاجمان است که پروژه ها و کاربران مرتبط با رمزنگاری را هدف قرار می دهند.

در 4 اکتبر، چندین کاربر پلتفرم مالی اجتماعی Friend.tech در توییتر به اشتراک گذاشتند که قربانی آن شده اند. یک اکسپلویت تعویض سیم کارت

کاربر مستعار “froggie.eth” اخطار داده حساب Friend.tech آنها از طریق تعویض سیم کارت قابل دسترسی بود. سپس مهاجمان به حساب Friend.tech او دسترسی پیدا کردند و بیش از 20 اتر (ETH) را تخلیه کردند که در آن زمان تقریباً 44000 دلار ارزش داشت.

مجله: راز میلیارد دلاری DeFi: خودی ها مسئول هک ها هستند

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا