درهم برهم

قبل از خرید بالون هوای گرم چه چیزهایی باید بدانم؟

قبل از خرید بالون هوای گرم چه چیزهایی باید بدانم؟

قبل از خرید بالون هوای گرم چه چیزهایی باید بدانم؟

قبل از خرید بالون هوای گرم، به مجوز، تجهیزات زیادی و خدمه زمینی نیاز دارید. خرید بالن هوای گرم مانند خرید یک خودروی دیگر است، با این تفاوت که نیاز به مجوز خاصی دارد و تنها تحت شرایط خاصی قابل استفاده است. شما به تجهیزات گران قیمتی نیاز دارید که معمولاً جدا از بادکنک فروخته می شود و مکانی برای نگهداری آن. علاوه بر این، یک خدمه زمینی لازم است تا بالن را با خیال راحت از زمین خارج کرده و آن را فرود بیاورند. اگر معاشرت برای شما مهم است، بدانید که بالون سواری یک سرگرمی گران قیمت و بالقوه وقت گیر است که معمولاً دنبال کنندگان زیادی ندارد.

برای استفاده قانونی از بالون هوای گرم به مجوز نیاز دارید. مجوز بالون هوای گرم به طور کلی به دو صورت خصوصی و تجاری ارائه می شود. مجوزهای خصوصی برای افرادی در نظر گرفته شده است که می خواهند به تنهایی از بالون استفاده کنند. مجوزهای تجاری به خلبانان این امکان را می دهد که با افراد دیگر پرواز کنند، خواه آن افراد به مشتریان پول بدهند یا فقط چند دوست. مجوزهای خصوصی معمولاً برای خرید ارزان‌تر هستند و به آموزش عملی کمتری نیاز دارند.

Fuel and insurance are two things to consider before buying a hot air balloon.

سوخت و بیمه دو موردی هستند که قبل از خرید بالن هوای گرم باید در نظر بگیرید.

برای خرید یک بالون هوای گرم به مقدار زیادی پول از قبل، به علاوه پول سوخت و بیمه نیاز دارید. بالون های هوای گرم اسباب بازی های ارزان قیمتی نیستند. آنها وسایل نقلیه ای هستند که نیاز به نگهداری، نگهداری و بیمه نامه های جامع دارند. مانند خودروها، رنگ وسیله نقلیه اغلب آخرین چیزی است که خریدار هنگام انتخاب یکی از آنها در بودجه به ذهن می‌آورد. که آسایش شخصی، ایمنی و الزامات عملکردی را برآورده می کند. علاوه بر این، برخی از قطعات برای باد کردن یک بالن هوای گرم ضروری هستند اما معمولاً جداگانه خریداری می شوند.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

بالون‌های هوای گرم را نمی‌توان باد کرد و به هوای خود پرواز داد. قبل از خرید یک بالون هوای گرم، مشخص کنید که خدمه تعقیب چقدر ممکن است برای شما دردسر داشته باشند. خدمه تعقیب کننده موظفند بالون را به هوا برسانند و به سلامت فرود آورند. از آنجایی که جهت پرواز یک بالن هوای گرم تا حد زیادی به باد بستگی دارد، مکان فرود هرگز چیز مطمئنی نیست. خدمه تعقیب کننده باید بالون را روی زمین در وسیله نقلیه تعقیب کنند و در عین حال از طریق رادیو با اپراتور بالون هوای گرم در تماس هستند.

قبل از خرید بالون هوای گرم، اگر معاشرت با افرادی که از همان سرگرمی لذت می برند مهم است، به گروه های اجتماعی بالون هوای گرم محلی نگاه کنید. برخی از کشورها فقط چند صد تا چند هزار نفر دارند که می توانند به طور قانونی از بالون هوای گرم استفاده کنند. این می تواند یافتن افرادی با سرگرمی های مشابه و تمایل به معاشرت را دشوار کند. علاوه بر این، ممکن است هرگز نتوانید با سایر بالن های هوای گرم پرواز کنید.

حتما بخوانید : سلبریتی a-list چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا