آشپزی

طرز تهیه اسنک ژامبون

طرز تهیه اسنک ژامبون طرز تهیه اسنک رستورانی طرز تهیه اسنک ساده طرز تهیه اسنک کالباس در توستر طرز تهیه اسنک خوشمزه و مجلسی طرز تهیه اسنک کافی شاپی فیلم طرز تهیه اسنک کالباس طرز تهیه تست ژامبون طرز تهیه اسنک کالباس و سوسیس

اسنک ژامبون یکی از خوشمزه‌ترین اسنک‌هایی است که خیلی راحت و سریع می‌توانید آن را درست کنید و به عنوان یک میان وعده ساده و خوش طعم یا یک پیش غذای شیک برای پذیرایی آماده کنید، این فست فود خوش طعم و دلچسب طرفداران زیادی دارد. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسنک ژامبون در ادامه با سایت آموزشی پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
نان تست ۱ بسته
ژامبون گوشت یا مرغ ۴۰۰ گرم
فلفل دلمه سبز کوچک ۱ عدد
قارچ ۱۰۰ گرم
پنیر پیتزا ۱ بسته کوچک معادل ۱۸۰ گرم
سس خردل به مقدار لازم
سس کچاب به مقدار لازم
پودر سیر به مقدار لازم
پودر آویشن به مقدار لازم
فلفل قرمز (اختیاری) به مقدار لازم

دستور پخت اسنک ژامبون

مرحله اول

ابتدا ژامبون‌ها را نگینی خرد کنید، به سلیقه و با توجه به ذائقه خودتان می‌توانید از ژامبون مرغ یا گوشت استفاده کنید و بعد قارچ‌ها را تمیز بشورید و خشک که شد به شکل حلقه‌ای و نازک برش بزنید، و کنار بگذارید، از قارچ تازه استفاده کنید که سیاه نشود.

مرحله دوم

سپس یک فلفل دلمه‌ای را تمیز بشورید و خشک کنید و نگینی و ریز خرد کنید و بعد در یک ظرف ژامبون و فلفل دلمه و قارچ‌ها را بریزید و سپس پنیر پیتزا را به آن‌ها اضافه کنید و همه مواد را با هم مخلوط کنید، بعد کمی پودر سیر روی مواد بریزید.

مرحله سوم

می‌توانید به دلخواه و با توجه به ذائقه خودتان کمی پودر فلفل قرمز هم به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا با هم مخلوط شوند بعد مقداری از مواد را بردارید و بین دو نان تست قرار دهید و کمی نان را فشار دهید و داخل تستر قرار دهید تا اسنک‌ها آماده شوند.

مرحله چهارم

بعد از این که اسنک ژامبون آماده شد، آن‌‌ها را از تستر بیرون بیاورید و در ظرف مناسب قرار دهید و بعد روی آن‌ها مقداری سس خردل بریزید و سپس مقداری هم سس کچاب روی اسنک‌ها بریزید و بعد کمی پودر آویشن روی آن‌ها بپاشید و تزئین کنید.

مرحله پنجم

سپس اسنک‌ ژامبون را در ظرف مناسب بچینید و همراه با سس کچاب و سس خردل و سس مایونز به عنوان یک پیش غذای شیک و مجلسی یا یک میان وعده خوش طعم و ساده و سریع برای پذیرایی و مهمانی‌ها همراه با انواع مخلفات و دورچین سرو کنید.

 

منبع:پانا مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا