آشپزی

سوپ فلفل قرمز و گوجه فرنگی

سوپ فلفل قرمز و گوجه فرنگی

سوپ برشته فلفل قرمز و گوجه‌فرنگی بسیار آسان برای تهیه، بسیار خوشمزه، سالم و پر از طعم‌های مدیترانه‌ای است. این سوپ کتو کم کربوهیدرات با فلفل قرمز تفت داده شده، گوجه فرنگی آبدار آخر تابستان و پیاز درست می شود. طعم طبیعی گوجه فرنگی تازه چیزی است که طعم سوپ را تعیین می کند، بنابراین استفاده از گوجه فرنگی کاملا رسیده کلید موفقیت است!

roasted red peppers and tomato soup in a bowl garnished with parmesan
پرش به:

سوپ به طور کلی یک غذای زمستانی در نظر گرفته می شود، اما این سوپ فلفل قرمز و گوجه فرنگی بدون گلوتن برخی از استثناها است. زمانی که در پایان تابستان زمانی که گوجه فرنگی و فلفل رسیده و شیرین در فصل است، بهتر است. با این حال، می‌توانید در هر زمانی از سال از این سوپ خامه‌ای خوشمزه با استفاده از گوجه‌فرنگی کنسرو شده و فلفل‌های سوخاری در شیشه‌ها لذت ببرید!

چرا این دستور غذا جواب می دهد؟

  • این سوپ خانگی مخملی غنی، پر جنب و جوش، پر از طعم و مزه و بسیار آسان است!
  • این گیاه با سبزیجات قرمز روشن مانند گوجه فرنگی و فلفل قرمز تهیه می شود و حاوی آنتی اکسیدان های سالم و سایر مواد مغذی است.
  • می‌توانید آن را به صورت دسته‌ای بپزید، قسمتی کنید و تا 5 ماه در فریزر نگهداری کنید.
  • این سوپ کتو همچنین گیاهی، بدون گلوتن و لبنیات است و در عین حال کاملاً خوشمزه و آرامبخش است!

مواد تشکیل دهنده و جایگزین ها

labeled picture of ingredients for red pepper and tomato soup recipe

بهترین گوجه فرنگی برای سوپ

این سوپ عالی برای تهیه در اواخر تابستان/اوایل پاییز است، زمانی که گوجه فرنگی فراوان است و در بهترین حالت خود قرار دارد. از رسیده‌ترین و قرمزترین‌هایی که می‌توانید پیدا کنید استفاده کنید، زیرا طعم بهتر و شیرین‌تری خواهند داشت.

می توانید از کنسرو گوجه فرنگی یا گوجه فرنگی زمستانی نیز استفاده کنید. با این حال، طعم مشابه گوجه‌فرنگی‌های تابستانی تازه بو داده را نخواهند داشت، اما هنوز هم بسیار عالی هستند.

فلفل قرمز

من معمولا از فلفل رومانو استفاده می کنم اما هر نوع فلفل قرمز شیرینی با این دستور العمل عالی عمل می کند. آنها طعم مدیترانه ای با طراوت و مقداری شیرینی را برای متعادل کردن اسیدیته گوجه فرنگی اضافه می کنند.

  • سیر– اگر سیر را دوست ندارید یا دارید می توانید آن را حذف کنید. پوست گرفته و به همراه گوجه فرنگی و فلفل به سینی تفت اضافه کنید.
  • پیاز – می توانید از پیاز قهوه ای، زرد یا سفید با اندازه متوسط ​​استفاده کنید. پوست گرفته و به قطعات برش دهید.

دستورالعمل های گام به گام

ساخت سوپ گوجه فرنگی و فلفل بوداده خانگی خود از ابتدا با مواد اولیه انبارداری بسیار آسان است. با این حال، برای دستیابی به بهترین نتایج، باید چند مرحله ساده را دنبال کنید:

سبزیجات را تفت دهید

فر را با دمای 220 درجه سانتیگراد (430 درجه فارنهایت) از قبل گرم کنید. گوجه فرنگی، فلفل قرمز، پیاز، سیر و آویشن را در سینی فر قرار دهید و 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را روی آن بپاشید. مطمئن شوید که همه سبزیجات به خوبی با روغن زیتون پوشانده شده اند.

red peppers, tomatoes, onions and garlic are on a baking tray

سبزیجات را در فر از قبل گرم شده به مدت 20 تا 25 دقیقه یا تا زمانی که پوست فلفل ها ذغالی شود، تفت دهید. سینی را از فر خارج کنید و به مدت 10 دقیقه کنار بگذارید تا سبزیجات به اندازه کافی خنک شوند.

roasted red peppers, tomatoes, onion and garlic on a tray

سوپ را آماده کنید

وقتی سبزیجات به اندازه‌ای خنک شدند که بتوانید آنها را بچینید، گوجه‌فرنگی و سیر را پوست بگیرید و فلفل‌ها را پوست بگیرید. آنها را همراه با پیاز، برگ بو، نمک، فلفل سیاه تازه آسیاب شده، پاپریکا و آب سبزیجات یا آب در یک تابه با پایه سنگین قرار دهید.

red peppers, tomatoes, onions and garlic are placed in a pan for tomato soup

آنها را خوب هم بزنید و به آرامی به مدت 20 تا 25 دقیقه روی حرارت کم تا متوسط ​​با درب بجوشانید.

Blitz، تزئین و سرو کنید

برگ‌های بو را بردارید، سوپ را به یک کاسه غذاساز منتقل کنید و آن‌قدر هم بزنید تا یکدست شود. شما همچنین می توانید از مخلوط کن دستی استفاده کنید، اما به اندازه بلیت زدن در غذاساز نخواهد بود.

tomato and red pepper soup is in a bowl of a mixer شکل>

اگر خیلی غلیظ است آب اضافی اضافه کنید یا اگر خیلی نازک است سوپ را بیشتر بجوشانید. با پارمزان رنده شده، خامه ترش یا کمی روغن زیتون تزیین کنید.

red pepper and tomato soup served in a bowl and garnished with olive oil and basil

نکات برتر از سرآشپز

  • این سوپ را می توانید با گوجه فرنگی کنسرو شده درست کنید. حتما یک پیمانه شکر اضافه کنید تا اسیدیته متعادل شود!
  • برشتن سبزیجات به این سوپ طعمی غنی و عمیق می دهد و به شدت توصیه می شود! با این حال، اگر زمان کمی دارید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید. شما همچنان یک سوپ خوشمزه خواهید داشت اما طعم آن سبک تر است!
  • سبزیجات خود را در یک تابه یا ورقه پخت بزرگ تفت دهید تا از شلوغی آنها جلوگیری شود. به این ترتیب، سبزیجات تک لایه خواهید داشت، بنابراین آنها به خوبی برشته می شوند.

چگونه سوپ فلفل قرمز و گوجه فرنگی سرو کنیم؟

سوپ گوجه‌فرنگی برشته اغلب با ساندویچ پنیر کبابی همراه می‌شود. ما عاشق این سوپ خوشمزه با مقداری رولت پنیر ترکی (سیگارا بورک)، چند تکه هستیم. از نان ساندویچی خانگی کره شده، یا بورک اسفناج (Ispanakli Borek).

یا چرا آن را با مقداری مرسیمک کوفته (کوفته عدس وگان) و یک کاسه سالاد گوجه‌فرنگی و گردو (Gavurdagi Salatasi) آن را به یک جشن وگان تبدیل کنید؟

سؤالات متداول دستور غذا

چگونه باقیمانده غذاها را نگهداری کنیم؟

این سوپ خوشمزه تا 5 روز در یخچال تا حداکثر تا 5 روز تازه می ماند. 5 ماه در فریزر. اجازه دهید سوپ کاملا خنک شود و قبل از یخ زدن آن را در ظرف دربسته قرار دهید.

آیا این سوپ گوجه فرنگی تازه برشته شده فاقد گلوتن است؟

بله، کالری کمی دارد، بدون گلوتن است؟ ، بدون لبنیات، وگان و گیاهخوار و همچنین کتو!

چرا سبزیجات را کباب کنید؟

برشتن سبزیجات طعم را تشدید می کند و کلید یک سوپ با اندام و طعم غنی است. این مرحله ممکن است زمان بیشتری را به جلسه آشپزی شما اضافه کند، اما قطعا ارزشش را دارد!

برای دستور العمل های سوپ خوشمزه تر، چرا امتحان نکنید:

این دستور غذا را شما درست کردید؟ لطفاً به من اطلاع دهید که چگونه شد! نظر خود را در زیر بگذارید و @cookingorgeous در اینستاگرام و هشتگ کنید #cookingorgeous.

امیدوارم از روند تهیه این سوپ فلفل قرمز و گوجه فرنگی غلیظ، خامه ای و خوشمزه به همان اندازه که از خوردن آن لذت می برید لذت ببرید! ?

خوشحالی! / افیه اولسون!

tomato soup served in a bowl with basil leaves

سوپ فلفل قرمز و گوجه فرنگی

آیلا کلولی

سوپ تفت داده شده فلفل قرمز و گوجه فرنگی بسیار آسان برای تهیه، بسیار خوشمزه، سالم و پر از طعم های مدیترانه ای است. این سوپ کتو کم کربوهیدرات با فلفل قرمز تفت داده شده، گوجه فرنگی آبدار آخر تابستان و پیاز درست می شود.

stop offset=”0%” stop-opacity=”1″/>

زمان آماده سازی 25 دقیقه

زمان آشپزی 25 دقیقه

زمان کل 50 دقیقه

کورس پیش غذا، غذای اصلی، سوپ

آشپزی مدیترانه

سرویس ها 4 افراد

کالری 117 kcal

مواد تشکیل دهنده 

 

دستورالعمل ها 

  • فر را با دمای 220 درجه سانتیگراد (430 درجه فارنهایت) از قبل گرم کنید.

  • گوجه فرنگی، فلفل قرمز، پیاز، سیر و آویشن را در سینی فر قرار دهید و روی آن 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون بپاشید.

  • سبزیجات را در فر از قبل گرم شده به مدت 20 تا 25 دقیقه یا تا زمانی که پوست فلفل ها ذغالی شود، تفت دهید.

  • سینی را از فر خارج کرده و به مدت 10 دقیقه کنار بگذارید تا سبزیجات به اندازه کافی خنک شوند.

  • وقتی سبزیجات به اندازه کافی سرد شدند شما می توانید آنها را به دست بگیرید، گوجه فرنگی ها و سیرها را پوست بگیرید و فلفل ها را پوست بگیرید.

  • آنها را همراه با پیاز، نمک، فلفل سیاه تازه آسیاب شده، پاپریکا، برگ بو و آب سبزیجات یا آب در یک تابه با پایه سنگین قرار دهید.

  • آنها را خوب هم بزنید و به آرامی به مدت 20 تا 25 دقیقه روی حرارت ملایم تا متوسط ​​با درب بجوشانید.

  • برگ های بو را بردارید، سوپ را به غذاساز یا با مخلوط کن دستی منتقل کنید و آنقدر هم بزنید تا یکدست شود. اگر خیلی غلیظ بود آب اضافی اضافه کنید یا اگر خیلی رقیق بود سوپ را بیشتر بجوشانید.

  • با پارمزان رنده شده، خامه ترش یا مقداری روغن زیتون تزیین کنید.

یادداشت

  • سوپ فلفل قرمز و گوجه فرنگی زمانی که در پایان تابستان و زمانی که گوجه فرنگی و فلفل رسیده و شیرین در فصل است درست شود طعم بهتری دارد.
  • این سوپ را می توانید با گوجه فرنگی کنسرو شده درست کنید. حتما یک پیمانه شکر اضافه کنید تا اسیدیته متعادل شود!
  • تفت دادن سبزیجات به این سوپ طعمی غنی و عمیق می دهد و به شدت توصیه می شود! با این حال، اگر زمان کمی دارید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید. شما همچنان یک سوپ خوشمزه خواهید داشت اما طعم آن سبک تر است!
  • سبزیجات خود را در یک تابه یا ورقه پخت بزرگ تفت دهید تا از شلوغی آنها جلوگیری شود. به این ترتیب، سبزیجات تک لایه خواهید داشت، بنابراین آنها به خوبی برشته می شوند.
  • اگر سوپ شما خیلی غلیظ است آب اضافی اضافه کنید یا اگر خیلی نازک است سوپ را بیشتر بجوشانید.
  • این سوپ خوشمزه تا 5 روز در یخچال تا 5 ماه در فریزر تازه می ماند.

تغذیه

کالری: 117کیلو کالری کربوهیدرات: 12gپروتئین: 2gچربی: 7g چربی اشباع شده: 1gچربی غیراشباع چندگانه: 1gچربی تک غیراشباع: 5gسدیم: 593میلی گرمپتاسیم: 480میلی گرمفیبر: 3g قند: 7 gویتامین A: 2960IU ویتامین C: 98میلی گرمکلسیم: 34میلی گرم آهن: 1 میلی گرم

این پست از پیوندهای وابسته استفاده می کند. این بدان معناست که اگر روی آنها کلیک کنید و سپس چیزی بخرید، مقدار کمی کارمزد برای فعال نگه داشتن سایت دریافت می کنیم، اما هزینه بیشتری برای شما ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا