سریال و انمیشن

سریال HBO 2023 | بهترین سریال تلویزیونی Legends HBO

سریال HBO 2023 | بهترین سریال تلویزیونی Legends HBO

بهترین سریال HBO که باید دید

یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی زمان در کانال HBO پربیننده ترین و پسندیده ترین سریال های HBO را گرد هم آوردیم. در اینجا بهترین سریال های HBO وجود دارد که از دیدن آنها سیر نمی شوید…

بهترین سریال تلویزیونی HBO

1. House of the Dragon

HBO Dizileri
عاقبتی بر سریال Game of Thrones در اینجا آمده است. داستان خانه تارگرین با خانه اژدها همراه شماست. وقایعی که 300 سال پیش در گذشته خالصی که همه او را می شناسند، عواقب این حوادث و همه ظلمی که بر مردم وارد شده است.

ژانر ماجراجویی اکشن درام
IMDb 8.6
بازدیدها
تاریخ
2022
کارگردان رایان
جی. کوندال 
جرج
R.R. مارتین
بازیگران مت
اسمیت
ریس
ایفنز
فابین
فرانکل

2. زمان برد ظهور سلسله لیکرز

HBO Dizileri
Earvin به عنوان انتخاب شماره 1 کلی از پیش نویس 1979 همانطور که در حال توسعه است، شما تمام جزئیات را تماشا می کنید زیرا لیکرز به دلیل سرعت خود شهرتی در لیگ ندارد. در حالی که سرگرمی های آمریکایی جذاب ترین شکل خود را به خود می گیرد، لحظات سرگرم کننده و هیجان انگیز همه اعضای تیم لیکرز با شماست.

< th scope= "row">IMDb

< /

ژانر بیوگرافی درام ورزشی
8.3
تاریخ انتشار
تاریخ
2022< /
کارگردان مکس
بورنشتاین
جیم
هشت
بازیگران جان
سی. ریلی
کوئینسی
ایزایا
جیسون
کلارک

3. عصر طلایی

HBO Dizileri
به نیویورک دهه 1880 خوش آمدید. ذهن‌های قدیمی و جدید برای ایجاد جامعه نیویورک پس از جنگ داخلی کاملاً با هم درگیر می‌شوند. در حالی که مشخص نیست جامعه طرف یا طرف چه کسی خواهد بود، افراد کهنه‌اندیش فریفته ثروتمندان جدید هستند. هر کاراکتر به طور خاص برای یکدیگر حرکت می کند.

< th scope="row">ژانر

درام
IMDb 8.0
تاریخ انتشار
تاریخ انتشار
2022
کارگردان جولیان
همکاران < /td>
بازیگر بن
اهلر
سلیا
کینان-بولگر
دبرا
راهب

4. Somebody Somewhere

HBO Dizileri
سام ظاهراً یک کانسان واقعی است، اما باید سخت تلاش کند تا در قالب شهر خود جای بگیرد. در حالی که او نمی تواند توسط مردم پذیرفته شود، او شروع به از دست دادن افراد اطراف خود می کند. او برای فرار از این وضعیت، خود را درگیر مبارزه برای تبدیل شدن به فردی سازگار می کند. در نتیجه این مبارزه، او شروع به کشف جوامع خارجی می کند.

< tbody readability=" 0.95620437956204">

< th scope="row">بازیگران

ژانر کمدی درام
IMDb 7.9
تاریخ انتشار
تاریخ
2022
کارگردان هانا
بوس
پل
تیورین
بریجت
اورت
جف
هیلر
دنی< br/>مک کارتی< /td>

5. The Rehearsal

HBO Dizileri
هیچ چیز آنطور که انتظار می رفت پیش نمی رود. با وجود اینکه همیشه می خواهیم با عقب نشینی زندگی کنیم، این امکان پذیر نیست. با این حال، در سریال ما، ناتان فیلدر اجازه دارد زندگی مردم را تمرین کند. در حالی که زندگی شخصیت‌ها در آنجا خوب پیش نمی‌رود، به لطف تمرین‌هایی که انجام می‌دهند، اتفاقات جالبی رخ می‌دهد.

< th scope="row">IMDb

ژانر کمدی مستند
8.7
تاریخ انتشار
تاریخ
2022< /td>
کارگردان ناتان
فیلدر
بازیگران ناتان
فیلدر
سفر
بیکر
آن< br/>لامادرید

6. بانوی نظافتچی

HBO Dizileri
تونی یک زن کامبوجی است. زمانی که به عنوان پزشک در بیمارستانی معتبر در پایتخت فیلیپین مشغول به کار بود، به آمریکا آمد تا پسر بیمار خود را تحت ژن درمانی قرار دهد. هنگامی که او نمی تواند ویزای خود را تمدید کند، ویزای خود را که در زمان انتظار برای درمان بیماری منقضی می شود، قصد دارد به طور غیرقانونی در ایالات متحده بماند و راهی برای درمان پسرش بیابد. او برای امرار معاش به راه های شیطانی متوسل می شود

< th scope="row">IMDb

< th scope="row">بازیگران

نوع جرم کارآگاه هیجان انگیز
7.0
تاریخ انتشار
تاریخ
2022 < /td>
کارگردان میراندا
کووک
الودی
یونگ
آدان
کانتو
الیور< br/>هادسون

7. قوی> توطئه علیه آمریکا 

HBO Dizileri

در سریالی درباره زندگی خانواده یهو که در فضایی زندگی می کنند که فاشیسم در حال افزایش است، چارلز لیندبرگ، یک سیاستمدار بیگانه هراس، رئیس جمهور ایالات متحده می شود. این ریاست جمهوری کشور را به یک موج بزرگ فاشیسم می کشاند. آنچه در این فرآیند اتفاق می افتد از چشمان خانواده یهودی منعکس می شود.

< /tr><

<

ژانر درام علمی تخیلی
IMDb 7.2
تاریخ انتشار
تاریخ
2020 کارگردان دیوید
سایمون
اد
برنز
بازیگران وینونا
رایدر
آنتونی
بویل
زوئی
وین

8. واگرد

HBO Dizileri

زندگی یک درمانگر موفق گریس ساکس گریس زمانی که همسرش پس از تصادف ناپدید می شود به یک کابوس تبدیل می شود. زنی که خود را در میان بلایا می بیند سعی می کند با پسرش زندگی جدیدی داشته باشد

< /tr>

ژانر جنایی درام معمایی
IMDb 7.5
تاریخ انتشار
تاریخ
2020
کارگردان دیوید ای.
کلی
بازیگران نیکول
کیدمن
هیو
گرانت< /td>
نوح
ژوپ

9. The Outsider

HBO Dizileri

جسد وحشیانه یک کودک به قتل رسیده است در پارک پیدا شد مقصر مرگ کودک 11 ساله با اثر انگشت گرفته شده از جسد و شاهدان عینی شناسایی شد. مظنون اصلی قتل یکی از محترم ترین مردان شهر فلینت است. تری میتلند، یک شوهر خوب، پدر دو دختر، معلم انگلیسی و مربی لیگ کوچک، اساسا بی گناه است. حتی اگر او تلاش می کند ثابت کند که بی گناه است، اما همه شواهد به تری اشاره می کنند. در حالی که به تحقیق ادامه می دهید، آیا حقایقی که ظاهر می شود، تری را تبرئه می کند؟ برای جزئیات بیشتر در مورد تولید یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی سال 2020، روی “HBO Produced The Outsider TV Series Review” می توانید کلیک کنید در پیوند.

تایپ ترسناک< /td> هیجان انگیز
IMDb 8.6
تاریخ انتشار
تاریخ
2020
کارگردان ریچارد
قیمت
بازیکنان بن
مندلسون
بیل
کمپ
جرمی
باب

داستان های 17 ساله رو در سریال Euphoria گفته شد. این سریال که به جنسیت، خشونت و مواد مخدر می پردازد، سریالی جوانانه است. Rue شخصیت اصلی سریال درباره گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی است.

​​​​​

< th scope=" row">IMDb

جدول>

11. سالها و سالها 

HBO Dizileri

در این مجموعه، از سال 2019 تا سال 2035 ما زندگی خانواده ای را دنبال خواهیم کرد که در دوران گذشته زندگی می کنند. در سریال سال ها و سال ها، تحولات تکنولوژیکی و رویدادهای سیاسی تجربه شده در این دوره از نگاه خانواده به ما منتقل می شود.

ژانر درام
8.4
تاریخ انتشار
تاریخ
2019< /td >
کارگردان سم
لوینسون
بازیگران زندایا شکارچی
شفر
جاکوب
الوردی

<8.4

< th scope="row">کارگردان

ژانر درام
IMDb
صفحه نمایش
تاریخ
2019
راسل
تی. دیویس
بازیگران اما
تامپسون
مادر
رید
روری
کینیار

12. پاپ جدید 

HBO Dizileri

تمرکز سریال پاپ واتیکان پاپ سیزدهم. او به ناچار عشق به پیوس را احساس کرد. با توجه به واکنشی که در نتیجه به تعویق انداختن دائم انتصاب پاپ جدید پس از پیوس و خلاء سیاسی ناشی از آن داشتند، در نهایت تصمیم به آوردن پاپ جدید گرفتند. سریال پاپ جدید عنوان شد قرار گرفتن در میان تحسین‌شده‌ترین محصولات.

< th scope="row"> ژانر

درام
IMDb 8.2
تاریخ انتشار
تاریخ
2019
کارگردان پائولو
سورنتینو
بازیگران جود
لاو
جان
مالکوویچ
سیلویو
اورلاندو

13. Watchmen

HBO Dizileri

گروهی از افسران پلیس با اختیارات ویژه در شهر و مجرمان را یکی یکی شکار کنید او به تنهایی شکار می کند. در سریال، قهرمانان نقابدار به عنوان جنایتکار توصیف می شوند. در سریال Watchmen که در یک تاریخ جایگزین می گذرد، افسران پلیس قهرمان در یک پرونده قتل مرموز قرار می گیرند. برای خوانندگان ما که توصیه هایی برای سریال های تلویزیونی خارجی در ژانر علمی تخیلی می خواهند، این Watchmen قطعا محصولی است که باید به آن فرصت داده شود.

ژانر درام علمی تخیلی عمل
IMDb 8.1
اولین نمایش
تاریخ
2019
کارگردان دیمون
لیندلوف
بازیگران رجینا
شاه
ژان
هوشمند
دون
جانسون

14 . مواد تاریک او

HBO Dizileri

دو شخصیتی که می توانند به عنوان حرکت کنند آنها آرزوی یک جهان موازی را دارند.سریال Dark Materials او که داستان پسر را روایت می کند یک سریال فانتزی است. این سریال که درست بعد از سریال GOT منتشر شد، یک «آیا GOT متولد شده است؟» جدید خلق کرد. سوالاتی هم به همراه داشت. حتما به شما توصیه می کنیم این سریال را که کمی شبیه هری پاتر و کمی شبیه GOT است تماشا کنید.

<دافنه
کین

ژانر درام فانتزی
IMDb 8.0
تاریخ انتشار 2019
کارگردان جک
ثورن
بازیگر امیر
ویلسون
روث
ویلسون

15. خانم فلچر 

HBO Dizileri

سریال با زندگی جدیدی با او آغاز می شود. پسری که به دانشگاه می رود داستان مادری را روایت می کند که تلاش می کند شروع کند. ایو فلچر زن مجرد که به دلیل تنها ماندن افسرده شده است، روزی اس ام اس عجیبی دریافت می کند. پیام می گوید او فوق العاده است. از آن روز به بعد، دنیایی پر از تجربیات غیرمنتظره جنسی او را دوباره به زندگی متصل می کند. در سریالی که تنها به تجربیات جنسی مادرش نمی‌پردازد، اتفاقات پسرش برندان را در زندگی جدید دانشگاهی‌اش نیز تماشا می‌کنیم.

ژانر درام
IMDb 7.0
تاریخ انتشار
تاریخ
2019
کارگردان تام
پروتا
بازیگران کاترین
هان
جکسون
وایت
اوون
تیگ

16. بری

En İyi HBO Dizileri, HBO Dizi Önerileri

یک قاتل که در غرب میانه زندگی می کند به لس آنجلس نقل مکان می کند. قاتل که سعی می کند با لس آنجلس همگام شود، در صحنه های تئاتر شهر گرفتار می شود.

<2006

<استفان
روت

ژانر جنایی اکشن کمدی
IMDb 8.3
تاریخ انتشار
کارگردان بیل
هادر
الک
برگ < /td>
هیرو
مورای
بازیگران بیل
هادر
سارا
گلدبرگ

17. Six Feet Under

En İyi HBO Dizileri, HBO Dizi Önerileri

خانواده فیشر خانواده‌ای هستند که یک خانه تشییع جنازه را اداره می‌کنند. همزمان خانواده فیشر در این خانه زندگی می کنند. این سریال در مورد تجربیات خانواده می گوید.

< th scope= "row">ژانر

<8،5

< th scope= "row">کارگردان

کمدی Talk Show
IMDb
تاریخ انتشار
تاریخ
2001
آلن
بال
دانیل
آتیاس
بازیگران پیتر
کراز
مایکل
سی. هال
فرانسیس
کانروی

یک رویداد غیرقابل توضیح در جهان رخ می دهد و دو سوم جمعیت ناپدید می شوند. داستان گروهی از مردمی است که سه سال پس از حادثه در نیویورک زندگی می کنند.

ژانر درام فانتزی معمایی
IMDb 8.3
تاریخ انتشار 2014
کارگردان میمی
لدر
کارل
فرانکلین
بازیگران جاستین
ترو
ایمی
برنمن
کریستوفر
اکلستون

19 . جانشینی

HBO Dizileri

او در نیویورک زندگی می کند و یکی از بزرگترین شرکت های رسانه ای جهان داستان لوگان روی را روایت می کند که یک و چهار فرزند را مدیریت می کند. جزئیات و نظرات مخاطبان درباره تولید، یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های HBO، را می‌توانید در «اطلاعاتی درباره سریال های تلویزیونی موفقیت بخوانید”.

< th scope="row">بازیگران

ژانر درام
IMDb 8.6
انتشار
تاریخ
2018
کارگردان جسی
آرمسترانگ
برایان
کاکس
جرمی
استرانگ
کیران
کالکین

20. چرنوبیل

HBO Dizileri

چرنوبیل که در سال 2019 روی پرده ها آمد و تأثیر زیادی در سراسر جهان گذاشت، می گوید داستان عواقب انفجار نیروگاه اتمی در سال 1986. موضوع این است. در سریالی که به تصمیمات مقامات پس از این انفجار در مرز اوکراین بلاروس می پردازد، به گونه ای واکنش نشان خواهید داد که گویی این امکان پذیر نیست. بهترین سریال کوتاه حتما باید این محصول را تماشا کنید.

< th scope="row">بازیگران

21. ناامن

Hbo en iyi dizileri

موفق ترین و موفق ترین های جهان سریال کمدی محبوب HBO “Insecure…” ستاره یوتیوب، عیسی رائه، که به عنوان 23 بامزه ترین افراد در ایالات متحده انتخاب شد، ایفای نقش می کند. موضوع؛ این داستان دوستی، زندگی و مبارزه دو شهروند آمریکایی آفریقایی الاصل علیه نژادپرستی را روایت می کند.

ژانر درام تاریخی
IMDb 9.5
تاریخ انتشار
تاریخ
2019
کارگردان کریگ
مازین
جارد
هریس
استلان
اسکارسگارد
پل
ریتر

< /tbody>

ژانر کمدی
IMDb 7.8
تاریخ انتشار
تاریخ
2016
کارگردان لری
ویلمور
ایسا
رای
بازیگران ایسا
را
جی
الیس
لیزا
جویس

22. Game Of Thrones

En İyi hbo dizileri

پربیننده ترین و بهترین سریال خارجی Game of Thrones محصولی است که تا مدتها از صدر لیست خارج نخواهد شد پربیننده ترین سریال توانسته است با هر فصل دل ها را به دست آورد. خیانت، شهوت، حقه پا، قدرت های ماوراء الطبیعه و مبارزه برای تاج و تخت آهنین… اگر هنوز حتی یک قسمت را هم نگاه نکرده اید، خیلی خوش شانس هستید… زیرا در این مواقع که تلویزیون پیدا نمی کنید سریالی که باید تماشا کنید، می‌توانید Game of Thrones را تماشا کنید که گفته می‌شود بهترین سریال تمام دوران است.

23. خون واقعی 

Hbo dizileri

بر جای گذاشتن علامت یک دوره < a class="external-link" href="https://www.neoldu.com/en-iyi-vampir-dizileri-38989h.htm" id="vampir%20dizileri" name="vampir%20dizileri" title=" اگر بهترین سریال‌های تلویزیونی خون‌آشام">سریال‌های تلویزیونی خون‌آشام در صنعت بسیار حضور دارند، دلیل اصلی این امر سریال تلویزیونی True Blood است. البته اگر خون آشام هایی در سریال وجود داشته باشد، بودن در آن سریال الزامی است… True Blood که اثر خود را در دوره پخش خود گذاشت و با صحنه های جسورانه حاوی تمایلات جنسی بسیار صحبت می شود، سریالی است که شما نمی توانید از تماشا کردن دست بردارید…

نوع اکشن ماجراجویی فانتزی
IMDb 9.4
تاریخ انتشار 2011
کارگردان D.B.
Weiss
دیوید< br/>بنیوف
بازیگران امیلیا
کلارک
پیتر
دینکلیج
کیت
هرینگتون
< th scope="row">تاریخ انتشار
تاریخ

< th scope="row">بازیکن

ژانر درام فانتزی معمایی
IMDb 7.9
2008
کارگردان آلن< br/>بال مارک
هدیس
آنا
پاکوین
استفن
مویر
رایان
کوانتن

24. اقیانوس آرام 

Hbo dizileri

The Pacific II. یکی دیگر از سریال های HBO در مورد جنگ جهانی دوم … ما به طور خاص این محصول را به لیست خود اضافه کردیم زیرا ارتباط بسیار قوی با سریال Band Of Brothers دارد. ما به شما توصیه می کنیم پس از اتمام سریال Band Of Brothers، محصول اقیانوس آرام را تماشا کنید. تفاوت این دو سریال این است که Band Of Brothers درباره نیروهای زمینی است، در حالی که Pacific درباره نیروهای دریایی است. ما به شما توصیه می کنیم که این محصول را تماشا کنید که در آن صحنه های جنگی به اندازه کافی داشته باشید.

<

ژانر درام اکشن ماجراجویی
IMDb 8.3
تاریخ انتشار
تاریخ
2010
کارگردان جرمی
پودسوا
تیموتی
ون پتن< /td>
بازیگران جیمز
نشان دیل
جوزف
مازلو
جان
سدا

25. Silicon Valley 

Hbo dizileri

در این مجموعه، در اواخر دهه 1980، دره سیلیکون در مورد تجربیات گروهی از برنامه نویسان کامپیوتری است که در آن کار می کنند. ریچارد که نقش اصلی را بازی می کند، شخصیتی غیر اجتماعی است و 5 دوست او را همراهی می کنند. این محصولی است که بیشتر حاوی ژانر طنز سیاه است.

< /

26. Big Little Lies

Hbo en iyi dizileri

Avustralyalı ünlü yazar Liane Moriary’in aynı isimli kitabından uyarlanan Big Little Lies, konusu ve çekimleri ile büyük etki yaratan son yılların en iyi HBO dizleri arasında… Dizinin başrolünde Reese Witherspoon, Nicole Kidman, Shailene Woodley, Zoe Kravitz ve Laura Dern yer almaktadır. Dizide, dışarıdan bakıldığında harika hayatları sahip olduğu gözüken üç kadının bir cinayet sonrasında yollarının kesişmesini anlatmaktadır. Kadınların hepsi çocuklarının veli toplantısına giderken bir cinayet işlenmiştir ve bu cinayeti ortaya çıkartmaya çalışacaklardır.

ژانر کمدی
IMDb 8.5< /
تاریخ انتشار
تاریخ
2014
کارگردان مایک
قاضی
جان
Altschuler
بازیگران توماس
میدلدیچ
جاش
برنر
T.J.
میلر
Tür Suç Dram Gizem
IMDb 8,6
Gösterim
Tarihi
2017
Yönetmen Liane
Moriarty
David E.
Kelley
Oyuncular Reese
Witherspoon
Nicole
Kidman
Shailene
Woodley

27. Rome 

Hbo en iyi dizileri

ABD, İtalya ve İtalya ortaklığı ile oluşturulan enfes bir tarihi HBO dizisi Rome…  Dizi, M.Ö 49 yılı dönemlerindeki Cumhuriyetin yıkılışı ve sonrasında İmparatorluğun yükselişini anlatan bir yapım. Dizini başrolünde Sezar’ın iki askeri Lucius Corenus ve Titus Pullo yer almaktadır. Dizini ilk sezonu Sezar’ın ordularının Galya Savaşını ele alırken ikinci sezonunda ise Sezar’ın veliahtı Octavian ile Mark Antony’nin mücadelesine odaklanmaktadır. 2006 ve 2007 yılında 7 dalda Emmy ödüllerine layık görülen Rome dizisini mutlaka izlemenizi öneriyoruz.

Tür Dram Aksiyon Tarih
IMDb 8,7
Gösterim
Tarihi
2005
Yönetmen John
Milius
William J.
MacDonald
Oyuncular Kevin
McKidd
Ray
Stevenson
Ciarán
Hinds

28. The OZ 

En İyi hbo dizileri

Hapishane dizileri türünde bu yapım gibisi onca yıla rağmen henüz gelmedi desek abartmış olmayız. Bir hapishane düşünün. Şimdi düşündüğünüz hapishaneyi aklınızdan silin. Çünkü “OZ” hapishanesi daha önce duyduğunuz ve gördüğünüz hapishanelerden çok farklı… Hapishane içerisinde hayat mücadelesi verenler arasında Eşcinseller, Latinler, Müslümanlar ve Çete üyeleri yer alıyor. Kimi gruplar uyuşturucu ticaretinde savaş verirken, kimi gruplarsa birbirine üstünlük kurma mücadelesi veriyor. HBO’nun en iyi dizileri listesinde yer vermediğimizde aklımızın kalacağı bu yapımı kesinlikle izlemenizi öneririz.

Tür Dram Suç Gerilim
IMDb 8,7
Gösterim
Tarihi
1997
Yönetmen Tom
Fontana
Oyuncular Ernie
Hudson
Kirk
Acevedo
Terry
Kinney

29. Band Of Brothers

En İyi hbo dizileri

2. Dünya savaşını anlatan enfes bir yapım… En iyi HBO dizileri listesinde her daim kendisine yer bulan Band Of Brothers sadece 10 bölümde oluşuyor. İkinci Dünya Savaşı sırasında yaşananları iliklerinize kadar hissetmek istiyorsanız Kardeşler Takımı, tam da size göre bir yapım.

Tür Aksiyon Dram Tarih
IMDb 9,0
Gösterim
Tarihi
2001
Yönetmen Steven
Spielberg
Tom
Hanks
Oyuncular Nicholas
Aaron
Damian
Lewis
Donnie
Wahlberg

30. The Wire

HBO en iyi dizileri

Tüm zamanların en iyi dizileri arasında gösterilen, HBO’nun yapımcılığını üstlendiği başarılı yapımlardan bir tanesi olan The Wire, ABD’nin Baltimore şehrinde geçmektedir. Dizide, her sezon başla bir soruna odaklanılır ve yaşanan olaylarla bir nevi suçluların hayatına izleyici ortak ediyor. Dizini yapımcılığında eski bir polis muhabiri olan David Simon’un olması diziye adeta bir belgesel niteliği katmaktadır.

Tür Dram Suç Tarih
IMDb 9,3
Gösterim
Tarihi
2002
Yönetmen David
Simon
Oyuncular Dominic
West
John
Doman
Reg E.
Cathey
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا