اقتصاد

سازمان بین المللی اوراق بهادار IOSCO توصیه های DeFi را منتشر می کند

سازمان بین المللی اوراق بهادار IOSCO توصیه های DeFi را منتشر می کند

سازمان بین‌المللی کمیسیون‌های اوراق بهادار (IOSCO) نه توصیه سیاستی را در 19 دسامبر منتشر کرد. این سازمان به دنبال تشویق بیشتر نظارت نظارتی در داخل و در سراسر حوزه های قضایی.

توصیه ها نتیجه نهایی فرآیندی است که با گزارشی که در اوایل سال گذشته منتشر شد آغاز شد. آنها به دور از پیشرفت هستند – به عنوان مثال، قانون 7 “اجرای قوانین قابل اجرا” است – اما ارزش آنها در برخورد دقیق با هر یک است.

توصیه‌های خط‌مشی IOSCO DeFi. منبع: IOSCO

بنابراین، راهنمایی همراه قانون 7 راه‌های مختلفی را فهرست می‌کند که یک شرکت‌کننده در بازار DeFi (یا دیگر) می‌تواند به دنبال اجتناب از مقررات باشد. این توصیه می‌کند: «قانون‌گذاران باید ارزیابی کنند که آیا قدرت‌ها، ابزارها و منابع مناسبی دارند یا خیر،» و ابزارهای بالقوه را فهرست می‌کند.

این گزارش اضافه کرد، “IOSCO همچنین به دنبال تشویق یکپارچگی در نحوه تنظیم بازار دارایی‌های رمزنگاری و بازارهای اوراق بهادار با اصل “فعالیت یکسان، ریسک یکسان، مقررات/نتیجه نظارتی یکسان” است. /p>

مرتبط: IOSCO خواهان بررسی دقیق تر در مورد ‘ finfluencers

توصیه‌های DeFi همدم مجموعه ای از توصیه های دارایی های دیجیتال و رمزنگاری هستند که در ماه نوامبر منتشر شد. سازمان همچنین یادداشتی در مورد چگونگی دو مجموعه از توصیه ها باید به صورت پشت سر هم اعمال شوند، بر اساس سطح عدم تمرکز نهاد تنظیم شده. در توصیه 2 («شناسایی افراد مسئول»)، این گزارش ادعا می‌کند:

«برخی از شرکت‌کنندگان در صنعت ادعا کرده‌اند که اگر چیزی غیرمتمرکز است، تنظیم نشده یا نمی‌توان آن را تنظیم کرد. با این حال، صرف نظر از ساختار حاکمیتی یا «غیرمتمرکز» بودن تصمیم‌گیری، معمولاً یک فرد مسئول وجود دارد که بر عرضه محصولات، ارائه خدمات یا مشارکت در فعالیت‌ها کنترل یا به اندازه کافی تأثیر می‌گذارد. ”

با تکمیل توصیه‌های خود، IOSCO تمرکز خود را به نظارت، افزایش ظرفیت نظارتی و کمک‌های فنی به اعضا معطوف خواهد کرد. اعضای IOSCO متشکل از بیش از 130 مرجع هستند که 95٪ از بازارهای مالی جهان را تنظیم می کنند.

مجله: ترس و تردید قانونگذاران رمزارزهای پیشنهادی را تحریک می کند مقررات در ایالات متحده

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا