آشپزی

دستور پخت پنکیک مرغ

پنکیک مرغ و تره فرنگی خامه‌ای ما یک خوراکی خوشمزه برای شام است، زمانی که شما کمی عجله دارید اما همچنان چیزی فوق‌العاده رضایت‌بخش می‌خواهید!

سس موجود در این دستور پنکیک مرغ بسیار خامه ای است که همراهی عالی برای کرپ های نازک است. در واقع، این یکی از بهترین گزینه های خوش طعم ما است. می‌توانید پنکیک‌های خریداری شده در مغازه یا مخلوط خمیری با استفاده آسان بخرید. با این حال، برای بهترین نتیجه، موارد تازه تهیه شده همیشه درخشان هستند، بنابراین ما دستور پخت پنکیک کلاسیک خود را توصیه می کنیم . پختن سس فقط 20 دقیقه طول می کشد و این یک گزینه عالی برای ناهار یا شام سبک است. همچنین این یک راه مبتکرانه برای استفاده از کمی مرغ باقی مانده است – شما اصلاً به مقدار زیادی احتیاج ندارید. در انتها مقداری سبزی تازه اضافه کنید – پیازچه خرد شده، جعفری یا برگ آویشن.

مواد لازم

  • تره فرنگی 1 عدد
  • شیر 300 میلی لیتر
  • 25 گرم کره
  • 3 قاشق غذاخوری آرد ساده
  • 2 قاشق غذاخوری خردل سبوس دار
  • مرغ پخته 225 گرم
  • 4-5 پنکیک گرم

دستور پخت

  1. 1 تره فرنگی را در کمی روغن به مدت 2 دقیقه تفت دهید، روی آن را بپوشانید و 3 تا 4 دقیقه دیگر یا تا زمانی که نرم شود بپزید. به بشقاب منتقل کنید.
  2. 300 میلی لیتر شیر، 25 گرم کره و 3 قاشق غذاخوری آرد ساده را به ماهیتابه اضافه کنید، بگذارید بجوشد و همیشه هم بزنید تا سس یکدستی به دست آید. به مدت 1 دقیقه بجوشانید.
  3. آن را از روی حرارت بردارید و 2 قاشق غذاخوری خردل سبوس دار، تره فرنگی و 225 گرم مرغ پخته شده را با هم مخلوط کنید.
  4. مزه دار کنید و به آرامی گرم کنید تا مرغ داغ شود. مخلوط را بین 4-5 پنکیک گرم تقسیم کنید. با سالاد سرو کنید.

نکات مهم برای تهیه پنکیک مرغ با تره فرنگی

این دستور غذا بسیار مفید است زیرا تقریباً می توان آن را زودتر از موعد تهیه کرد. می توانید سس را از یک یا دو روز قبل درست کنید و آن را در ظرف در بسته نگهداری کنید تا قبل از نیاز گرم شود. پنکیک ها را تازه درست کنید، یا با پنکیک های آماده سرو کنید تا فوق العاده سریع باشد.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا