روانشناسی

در دنیایی که به نظر می رسد دیوانه می شود، در اینجا نحوه عاقل ماندن آمده است

در دنیایی که به نظر می رسد دیوانه می شود، در اینجا نحوه عاقل ماندن آمده است

همیشه چیزی در دنیا اتفاق می‌افتد که احساس استرس و استرس می‌کند.

چه در آستانه خانه شما اتفاق بیفتد یا در حال خواندن آن در اخبار باشید، مطمئناً در جایی اتفاق بسیار شدیدی در حال وقوع است.

در حالی که نمی‌توانیم آنچه را که در جهان گسترده‌تر می‌گذرد کنترل کنیم، می‌توانیم اقداماتی را برای مدیریت نحوه واکنش خود به آن انجام دهیم.

راهبردها و راه‌های مقابله‌ای عالی برای تعدیل احساسات‌تان وجود دارد تا به این راحتی غرق نشوید.

ما چند گام درخشان را فهرست کرده‌ایم که می‌توانید برای مراقبت از خود و سالم ماندن در زمانی که دنیا دیوانه می‌شود، بردارید.

1. زمان تنهایی را در آغوش بگیرید.

گاهی اوقات، به همان اندازه که ممکن است آنها را دوست داشته باشیم، افراد اطراف ما می توانند احساسات منفی ما را تشدید کنند.

ممکن است در درون ما درباره چیزی مضطرب باشیم، اما اگر اطرافیان ما به صورت کلامی استرس دارند، آن را بررسی می‌کنیم و احتمالاً به آن می‌پیوندیم.

ممکن است شروع به اشتراک‌گذاری داستان‌های جدید وحشتناک یا آمارهای ترسناکی کنند که آنلاین خوانده‌اند، و شما درگیر آن‌ها شوید و دچار وحشت شوید!

با این امر مبارزه کنید و هر چند وقت یکبار کمی وقت بگذارید. گذراندن زمان به تنهایی راهی عالی برای برقراری ارتباط مجدد با خودتان و آرام کردن واقعی خودتان است.

شما کنترل مطالبی را که می‌خوانید دارید و دیگران را ندارید که شما را بترسانند یا نظرات خود را مطرح کنند.

درعوض، می‌توانید سکوتی که در تنهایی به وجود می‌آید را در آغوش بگیرید – و آرامشی که می‌توانید واقعاً آرام باشید و هر کاری که می‌خواهید انجام دهید. بدون ورودی، بدون انتظار، بدون فشار…

2. دریافت اخبار خود را محدود کنید و از پیمایش بی‌خبر خودداری کنید.

وقتی اتفاق بزرگی در حال وقوع است، باید یاد بگیرید که خودتان را محدود کنید.

از بررسی اخبار برای به‌روزرسانی چیزهایی که شما را می‌ترسانند، دست بردارید – هرگز آن را بهتر نمی‌کند!

رسانه‌ها به معنای واقعی کلمه از وادار کردن مردم به تماشای اخبار، بررسی آنلاین برای به‌روزرسانی، دنبال کردن اخبار در رسانه‌های اجتماعی، درآمد کسب می‌کنند، به همین دلیل است که آنها اغلب چیزها را حتی شدیدتر از آنچه که هستند نشان می‌دهند.

بالاخره، بیشتر احتمال دارد روی چه چیزی کلیک کنید – «چیزها واقعاً خوب هستند، نگران نباشید» یا «دنیا در آتش است، این مقاله را بخوانید وگرنه ممکن است بمیرید».

دقیقاً.

ممکن است به نظر برسد که دنیا دارد دیوانه می‌شود… مثل اینکه مردم دیوانه می‌شوند… اما این تصور تنها با پوشش به اصطلاح «اخبار» و نظرات مردم بدتر می‌شود.

با محدود کردن مصرف این چیزها، دیگر در معرض عامل ترس و بار احساسی آنها قرار نخواهید گرفت.

علاوه بر این، اطلاعات نادرست زیادی در آنجا وجود دارد. ویکی‌پدیا، اینستاگرام، فیس‌بوک – همه این کانال‌ها را می‌توان توسط هر کسی که ممکن است آنچه را که پست می‌کند بررسی نکند، به‌روزرسانی شود، به این معنی که تعداد زیادی «اخبار» کاملاً ساختگی و غیرقانونی در اطراف پخش می‌شوند که بسیاری از مردم اشتباه می‌کنند.

اعلان‌های اخبار فوری خود را خاموش کنید، افرادی را در اینستاگرام که مدام مزخرفات را منتشر می‌کنند بی‌صدا کنید، و به جای آن به خود اجازه دهید فقط یک یا دو بار در روز اخبار را به طور فعال بررسی کنید.

3. وقت خود را با عزیزان بگذرانید و یک سیستم پشتیبانی ایجاد کنید.

وقتی همه چیز خیلی زیاد شد، به کسانی که دوستشان دارید مراجعه کنید.

بودن در کنار افرادی که از ما حمایت می‌کنند و از ما قدردانی می‌کنند همیشه مهم است، اما حتی بیشتر از آن زمانی که احساس می‌کنیم دنیا دیوانه‌شده است و شما باید سالم بمانید.

این برای سلامت روان و عزت نفس شما خوب است، این دو چیز هستند که اغلب زمانی که احساس می‌کنیم تحت تأثیر رویدادهای جهان بسیار غرق می‌شویم، می‌توانند بسیار کاهش پیدا کنند.

span class=”ezoic-autoinsert-video ezoic-longest_content”/>

همچنین وقتی در کنار افرادی هستید که دوستشان دارید، به احتمال زیاد احساس شادی و آرامش بیشتری خواهید داشت. این می تواند به طور کلی تفاوت بزرگی ایجاد کند، زیرا شما واقعاً به آن زمان نیاز دارید تا راحت شوید و دنیای گسترده تر را فراموش کنید.

با وقت گذاشتن و اجازه دادن به مراقبت و مراقبت از خود، به خود یادآوری می کنید (حتی اگر ناخودآگاه باشد) که هنوز چیزهای عالی و شادی در دنیا وجود دارد و همه چیز به اندازه عذاب و تاریکی نیست. ممکن است رسانه ها این را به نظر برسانند.

دانستن اینکه اگر در طول یک پچ بسیار دشوار به آن نیاز داشته باشید، همیشه مایه آرامش است. بسیاری از ما می‌توانیم به‌طور تصادفی عزیزان خود را بدیهی بدانیم، یا فراموش کنیم که چقدر خوش شانس هستیم که چنین گروه بزرگی از مردم در اطراف خود داریم.

وقتی دنیا دیوانه می‌شود، این اطمینان‌بخش است که بدانید سیستم پشتیبانی شما مستقر است و آماده است تا شما را با عشق، آغوش‌های بزرگ و فنجان‌های بی‌پایان چای غرق کند.

4. بیرون بروید و از طبیعت لذت ببرید.

وقتی در خارج از منزل گذراندن راه فوق العاده ای برای مراقبت از خود است زمانی که دنیا کمی زیاد می شود!

بیرون بودن در هوای تازه برای سیستم عصبی ما عالی است و می‌تواند به آرام کردن پاسخ «جنگ یا گریز» که اغلب در هنگام استرس یا غرق شدن تجربه می‌کنیم کمک کند.

رفتن به طبیعت می‌تواند ما را آرام کند زیرا احساس راحتی و هیبت می‌کنیم – نگاه کردن به گل‌ها و گیاهان، تنفس در هوای پاک، دیدن حیات‌وحش محلی.

فضای باز فقط احساس خوبی دارد، سالم و آرامش بخش است، که دقیقاً همان چیزی است که همه ما در زمان های سخت به آن نیاز داریم.

حضور در خارج از منزل نیز می‌تواند مانند یک فرار فیزیکی به نظر برسد – وقتی در خانه هستیم، به راحتی می‌توان در تلفن‌هایمان پیمایش کرد یا بدون فکر تلویزیون تماشا کرد و ناخودآگاه درام و احساسات منفی را جذب کرد.

بودن در خارج از طبیعت تقریباً ما را مجبور می‌کند ارتباط را قطع کنیم و فقط باشیم – بدون بررسی اخبار یا شرکت در بحث چت گروهی در مورد چگونگی پایان جهان! ما فقط می توانیم وجود داشته باشیم، نفس بکشیم و بر غوطه ور شدن در یک فرار کوچک تمرکز کنیم.

5. فعال بمانید (یا فعال شوید).

برای برخی از ما، فکر رفتن به باشگاه زمانی که استرس داریم مضحک به نظر می رسد – ما نگران و مضطرب هستیم و به غذای خوب، یک لیوان شراب و چند ساعت تلویزیون زباله نیاز داریم.

>

می‌خواهیم خاموش شویم و وانمود کنیم که همه چیز خوب است. این می تواند از جهاتی یک مکانیسم مقابله موثر باشد، اما همچنین می تواند به یک عادت ناسالم تبدیل شود.

در عوض، زمانی که احساس استرس می‌کنید، ورزش کنید – نیازی به یک جلسه 2 ساعته یا هاردکور نیست، نگران نباشید!

اگر از قبل فعال نبوده‌اید، خود را تحت فشار نگذارید یا فشار زیادی به خود وارد نکنید تا از قبل عالی و فوق‌العاده باشید. با چند وزنه یا کاردیو سبک، خود را راحت کنید، با دوستی بروید که می تواند طناب ها را به شما نشان دهد، یا با یک کلاس آنلاین در خلوت خانه خود شروع کنید.

در واقع، حتی پیاده‌روی کردن، انجام حرکات کششی قبل از خواب، یا رقصیدن در اطراف اتاق برای چند آهنگ تفاوت ایجاد می‌کند!

این به چند دلیل عالی است. از نظر جسمی، ورزش باعث ترشح اندورفین می شود که مواد شیمیایی حس خوبی هستند که خلق و خوی ما را تقویت می کنند.

ورزش کردن همچنین به ما یادآوری می‌کند که ما از خود مراقبت می‌کنیم – احساس خوبی داریم زیرا فعالانه در حال انجام یک کار خوب برای ذهن و بدن خود هستیم که بسیار خوب است. این نوعی عشق به خود است و نشان می‌دهد که ما به خود احترام می‌گذاریم و می‌خواهیم از سلامت و رفاه خود مراقبت کنیم.

اگر در حال حاضر زیاد ورزش می‌کنید، احتمالاً ورزش کردن به نظر یک آزادی آشنا است. آرامش‌بخش است و زمانی که چیزهای اطرافمان گیج‌کننده و ترسناک می‌شوند، می‌توانیم برای ثبات و عادی به آن روی بیاوریم.

6. مراقبت از خود کلیدی است – همانطور که از بدن خود مراقبت کنید.

مراقبت از خود فقط به این معنی نیست که خود را در یک حمام حباب دار گرم کنید – بلکه بسیار فراتر از آن است. این در مورد این است که مطمئن شوید آنچه را که برای احساس خوب و برآورده کردن نیازهایتان نیاز دارید، هم از نظر احساسی و هم از لحاظ فیزیکی، انجام می دهید.

مطمئناً، گاهی اوقات ممکن است یک حمام گرم طولانی مدت باشد، اما همچنین به این معنی است که مطمئن شوید غذای مغذی می‌خورید، هیدراته می‌مانید و در صورت نیاز استراحت می‌کنید.

حتی اگر بیشتر وعده‌های غذایی شما معجون‌هایی به رنگ بژ است که در میانه سلامت روان درست کرده‌اید، سعی کنید چند بار در هفته یک میوه بخورید یا یک سالاد جانبی بخورید.

اگر یک روز در رختخواب گریه می‌کنید و احساس می‌کنید بیش از حد خسته هستید، اشکالی ندارد! اما سعی کنید در حین استراحت هیدراته بمانید و مراقب خود باشید.

همه چیز در مورد تعادل و تطبیق شیوه های خودمراقبتی بر اساس آنچه می گذرانید است.

هیچ‌کس هر روز ساعت 5 صبح از خواب بیدار نمی‌شود، 10 کیلومتر می‌دود، و سپس برای آموزش کلاس زومبا می‌رود، در حالی که پر از انرژی مثبت است و هرگز ناراحت نمی‌شود!

به خود استراحت دهید و تصدیق کنید که هر تلاشی که برای مراقبت از خود انجام می دهید شگفت انگیز است.

با گذشت زمان، می‌توانید این اقدامات خودمراقبتی را بیشتر و بیشتر افزایش دهید تا تبدیل به یک عادت شوند، اما در حال حاضر، تا زمانی که به ذهن و بدن خود آنچه را که نیاز دارید تا جایی که احساس می‌کنید می‌دهید. ، شما کار عالی انجام می دهید.

جهان گاهی دیوانه است، پس مراقب خودت باش و تمام تلاشت را بکن تا علیرغم زمان‌های دشوار، عاقل بمانی.

7. قوی بمانید و به یاد داشته باشید که تنها نیستید.

ممکن است دنیا وحشتناک باشد و اخبار ممکن است همیشه وحشتناک به نظر برسند، اما افرادی هستند که احساسی مشابه شما دارند.

پشتیبانی ارائه دهید، حمایت دریافت کنید، در مورد نگرانی های خود با عزیزان خود صادق باشید و آنچه را که برای عبور از آن نیاز دارید انجام دهید.

روش‌های خودمراقبتی خوبی را در مواقعی که احساس می‌کنید زیاد خسته نمی‌شوید، ایجاد کنید، زیرا این آسان‌ترین زمان برای انجام آن است.

زمانی که به کمک نیاز دارید، با یک دوست یا یک متخصص آموزش دیده تماس بگیرید.

به بدنتان غذا و آب کافی بدهید، کمی نور خورشید و هوای تازه به آن بدهید و به یاد داشته باشید که شما اساساً گیاهی هستید با احساسات پیچیده تر!

شما می توانید از این طریق عبور کنید – ما همه با هم هستیم…

شما ممکن است این موارد را نیز دوست داشته باشید:

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا