درهم برهم

خون آشام های انرژی در زندگی ما و راه های مقابله با آنها

خون آشام های انرژی در زندگی ما و راه های مقابله با آنها

آنها همه جا هستند، در خانه، محل کار، در خیابان، در جمع دوستان. من در مورد چه کسی صحبت می کنم؟ البته آنها یکی از خون آشام های انرژی هستند که ما با دیدن آنها در زندگی آشنا هستیم

.

enerji vampirleriهر فردی در اطراف ما با دانش، احساسات و انرژی خود چیزی به ما اضافه می کند. با برخی افراد حس زمان را از دست می دهید، با انرژی مثبتی که به شما می دهند احساس تندرستی و انگیزه بیشتری می کنید. حتی اگر 10 دقیقه را با برخی افراد بگذرانید، احساس می کنید یک قرن گذشته است و زندگی را زیر سوال می برید و فکر می کنید که خسته شده اید.

این خون آشام های انرژی که شما را از زندگی بیگانه می کنند و شما را می بلعند، ناگهان مانند سیاهچاله ای بی انتها در اطراف شما ظاهر می شوند و شما را به گرداب منفی می کشانند. این افراد که پتانسیل دیدن یک ابر تاریک کوچک را حتی در هوای آفتابی دارند، هرگز از گفتن “اما”، “کاش” و “نه” دست نمی کشند. بسیاری از شما به کسی که می شناسید فکر کرده اید، اما برای کسانی که ممکن است از دست داده باشید، این ویژگی ها به شما کمک می کند خون آشام های انرژی را بشناسید:

1- مشخص ترین ویژگی خون آشام های انرژی این است که دائماً شکایت می کنند.

برای این افراد، حتی اگر باران ببارد، جرم است، حتی اگر خورشید بتابد، جرم است. از محل کارشان گرفته تا همسر، فرزندان، دوستان یا حتی هرکسی که به طور اتفاقی با آنها روبرو می شوند، دلیلی برای شکایت آنها است. و برای این شاکیان، دنیا جای زیبایی برای زندگی نیست.

2- افرادی که همیشه می دانند در مصرف انرژی متخصص هستند.

آنهایی که فکر می کنند دانش کاملاً صحیحی دارند، همیشه حق با آنهاست. از آنجایی که طرف مقابل همیشه اشتباه فکر می کند، می خواهند با تمام نیت خوب (!) افکار صحیح خود را به او تحمیل کنند. آنها خودشان در برابر تغییر مقاوم هستند، اما تمام تلاش خود را می کنند تا اطرافیانشان را در جهتی که می خواهند تغییر دهند. بالاخره او همه چیز را می داند و همه باید مثل او فکر کنند و مثل او رفتار کنند.

3- با افراد غیرممکن نمی توانید کاری کنید که اتفاق بیفتد.

غیر ممکن: “چطور ممکن است این اتفاق نیفتد؟” با سوال عمل می کنند. کلمه “ممکن” جایی در واژگان آنها ندارد. آنها شما را متقاعد می کنند که با ساختن داستان های تخیلی و نظرات در مورد اینکه چگونه هر کاری که انجام می دهید و هر موضوعی که با آنها مشورت می کنید موفق نخواهید شد.

4- عاشقان شایعه پراکنی که از تفاوت ها خوششان نمی آید از هر راهی برای مصرف شما تلاش می کنند.

این نوع خون آشام های انرژی به هیچ وجه از تفاوت ها خوششان نمی آید. با وجود اینکه سعی می کنند تصویری را با فضیلت، دوست داشتن و اشتراک گذاری به تصویر بکشند، تسلیم حس حسادت درون خود می شوند. کالای جدیدی که خریداری می کنید یا تغییری در تصویر شما هم قابل تحسین است و هم بهترین منبع شایعات برای او. این افراد که در هر شرایطی خود را قربانی می بینند، نمی خواهند مسئولیت حرف و عمل خود را بر عهده بگیرند. حتی اگر آنها به شما صدمه بزنند، شما هرگز نمی توانید بفهمید که چگونه آنها آسیب دیده اند.

5- اگر می‌خواهید اشتیاق و شادی خود را در محصول خود حفظ کنید، با “کسانی که اماکن زیادی دارند” چت کنید.

آنهایی که اما زیاد دارند، همیشه جملات خود را مثبت شروع می کنند. در حالی که با لبخند چت می کنند، فکر می کنند که همه چیز خوب پیش می رود، ناگهان “اما” شروع به نشان دادن خود می کند. و در آن لحظه متوجه می شوید که در واقع هیچ چیز مثبتی وجود ندارد. اگر با این افراد برای شام بیرون بروید، می گویند: “غذا خوب بود، اما گارسون سرویس را دیر آورد.” اگر ترفیع بگیرید، می گویند: “به شما تبریک می گویم، اما کار واقعی الان شروع می شود. ، افراد زیادی هستند که می خواهند پای خود را از دست بدهند، صندلی خود را حفظ کنید.’ به طور خلاصه، مهم نیست که چه چیزی را با این افراد به اشتراک می گذارید، اشتیاق شما کسل کننده می ماند و لبخند شما بر روی صورت شما منجمد می ماند.

رفتار ما بازتابی از کدهای فکری و زبانی ما است. بنابراین الگوهای تفکر و زبان منفی باعث بروز رفتارهای منفی می شود. البته وقتی زبان، افکار و رفتار منفی است، نمی توان شاد بود و شادی را به اطراف گسترش داد. تحقیقات نشان می‌دهد که منفی‌گرایی مسری است و فعالیت‌های منفی مغز سیستم ایمنی را ضعیف می‌کند و آن را در برابر بیماری‌ها آسیب‌پذیر می‌کند. بسیاری از بیماری‌ها، از جمله حمله قلبی و سکته مغزی، می‌توانند توسط افکار منفی تحریک شوند.

همچنین در یافته‌های تحقیق گنجانده شده است که احتمال افسردگی و اضطراب در افرادی که برای مدت طولانی در معرض افراد و رویدادهای منفی هستند بیشتر است.

enerji vampiri

خوب، اما چه باید کرد؟ چگونه باید از خود در برابر خون آشام های انرژی محافظت کنیم؟

؟

اول از همه باید با آگاهی عمل کنید و بدانید که این افراد همیشه در زندگی شما وجود خواهند داشت و افکار منفی ناشی از آنها را نپذیرید. آرامش و مثبت اندیشی خود را حفظ کنید اگر گارد خود را در برابر آنها پایین بیاورید و به سمت منفی نگری روی بیاورید، آنها فشار و تأثیر خود را بر شما افزایش می دهند. آنها را همانطور که هستند بپذیرید و روی افکار و احساسات خود تمرکز کنید.

انرژی خود را با بحث کردن با آنها هدر ندهید. افکار منفی را به جای بحث و جدل یا تلاش برای اثبات افکار و احساسات خود به آنها نادیده بگیرید. مطمئن باشید که بحث فعلی به درد شما و آنها نمی خورد. برعکس، انرژی مثبت شما را به منفی تبدیل می کند.

اجازه ندهید با به خطر انداختن بیش از حد خودتان، تأثیر خود را بر شما افزایش دهند. قرار گرفتن مداوم در معرض افراد منفی پس از مدتی انرژی شما را به منفی تبدیل می کند. بنابراین، به جای تایید هر چیزی که آنها می گویند و تغییر نگرش خود در پاسخ به هر فکر منفی که دریافت می کنند، مرزهای خود را ترسیم کنید و نقاطی را که باید متوقف شوند را مشخص کنید.

شما نمی توانید همه را خوشحال کنید. برخی افراد از ناراحتی و منفی بافی تغذیه می کنند. اگر در پایان روز، طرف مقابل علی‌رغم تمام تلاش‌های شما همچنان به منفی‌اندیشی ادامه می‌دهد، به جای اینکه بیشتر تلاش کنید و خود را خسته کنید، از محیط دور شوید و او را به حال خود رها کنید.

همانطور که دیوید جی پولی گفت: “بسیاری از مردم مانند کامیون های زباله هستند. پرسه می زنند، پر از زباله، پر از ناامیدی، پر از خشم. همانطور که زباله های آنها جمع می شود، آنها به جایی نیاز دارند تا آنها را تخلیه کنند. و اگر به آنها اجازه دهید، شما را تمام می کنند. وقتی کسی می‌خواهد زباله‌هایش را به سمت شما پرتاب کند، آن را به عهده نگیرید. فقط لبخند بزن، دست تکان بده، برایشان آرزوی سلامتی کن و ادامه بده. شما خوشحال خواهید شد که این کار را انجام دادید.”

روشهای محافظت و پاکسازی از منفی انرژی

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا