درهم برهم

تلاش برای دوست داشتن بیش از حد

تلاش برای دوست داشتن بیش از حد

معلوم شد که من در دنیایی رویایی زندگی می کردم که فکر می کردم قد 1.63 سانتی متری من از هر نظر ایده آل است. می گویم دنیای رویا؛ چون متوجه شدم که مردها هم به اندازه خانم ها به قد اهمیت می دهند… تلاش برای دوست داشتن فردی بزرگتر از قدشان…

Boyundan büyük sevgiye kalkışmak
تلاش برای دوست داشتن بیش از حد

تلاش برای دوست داشتن بیش از حد

از زمانی که در صنعت خواستگاری شروع به کار کردم، با موقعیت ها و افکار شگفت انگیز زیادی در مورد روابط دوجانبه مواجه شده ام. یکی از بخش های دشوار کار من این است که سعی کنم مردم را در زمینه ای خوشحال کنم که در آن بیشتر با واکنش های احساسی خود عمل می کنند تا منطق خود. اگرچه بیشتر در این کار نتایج خوبی گرفتم، اما اخیراً متوجه شدم که نمی توان گربه سیاهی را که بین مشتریان من و عاشقان احتمالی آنها قرار گرفت را از دست داد. اجازه بدهید نام این گربه سیاه بامزه را به شما معرفی کنم: قد.

“هر چه قد مرد کوتاهتر می شود، احترام من به او کاهش می یابد”، “یک زن پاهای بلند خواهد داشت، من باید در حداقل 1.70 سانتی متر قد»، «اگر کوتاه قد است، به او احترام نمی گذارم»، بیشتر و بیشتر جملاتی مانند «احساس مردی ندارم…» را می شنوم که به شما می سپارم. توصیف کنید.

فقط چیزی که شنیدم شاید دلیل کافی برای نوشتن این مقاله نبود، اما بعد از اینکه یکی از مشتریان من مشتری دیگری را قطع کرد، که با او بسیار سازگار بود و ملاقات بسیار خوبی داشت، اوضاع تغییر کرد، زیرا قد او 1 سانتی متر کمتر از حداقل انتظار بود.

قبل از انجام این کار به صورت حرفه ای، فکر می کردم فقط خانم ها به قد وسواس دارند. من این فرض را داشتم که زنان مردان قد بلند را ترجیح می دهند و مردان نیز زنان ریزه اندام را دوست دارند. معلوم شد که من در یک دنیای رویایی زندگی می کردم که فکر می کردم قد 1.63 سانتی متری من از هر نظر ایده آل است. می گویم دنیای رویا؛ چون متوجه شدم که مردان به اندازه زنان به قد اهمیت می دهند. در واقع، آنها گاهی اوقات می توانند سختگیرتر از زنان در این موضوع باشند. و نه، هموطنان عزیزم، متاسفانه کفش های پاشنه بلند دیگر ما را از نظر قد نجات نمی دهند.

معیار قد برای مردان و زنان

در این مرحله، وضعیت زنان کمی محدودتر است، زیرا در حالی که در مورد مردان محدودیت بالایی برای قد وجود ندارد، این محدودیت در زنان بسیار مؤثر است. می توانید حدس بزنید که بسیاری از مردان ما نمی خواهند با زنانی باشند که قدشان از خودشان بلندتر است، به این معنی که ما زنان فقط می توانیم جنس مخالف را در محدوده حداقل و حداکثر اندازه دنبال کنیم. بنابراین، دختران، شب ها قبل از خواب شیر خود را بنوشید، اما زیاد ننوشید.

قد تنها یکی از معیارهایی است که افراد برای دادن فرصت به جنس مخالف نیاز دارند. ما با بررسی معیارهای متعدد دیگری مانند تحصیلات، دانش زبان خارجی، حرفه والدین، وزن و امور مالی، به فرصت هایی که برایمان پیش می آید بله یا نه می گوییم. علاوه بر این، ما اغلب این کارها را بدون در نظر گرفتن خودمان و آنچه می توانیم به یک رابطه کمک کنیم، انجام می دهیم. تصویری که ظاهر می‌شود برای هیچ‌یک از ما خوب به نظر نمی‌رسد: ما که می‌توانیم در یک نگاه ده‌ها دلیل را برای حذف افراد پیدا کنیم، می‌توانیم به طرز شگفت‌آوری در مورد برنده شدن افراد سکوت کنیم.

معیارها و ضروریات

مشاهده من این است که آنچه مردم اساساً به آن نیاز دارند ارتباط است، اما بسیاری از مردم از قضا از ارتباط می ترسند. یکی از راه‌هایی که این ترس در خارج منعکس می‌شود، ترجیحات ما مانند قد است، که از آن برای دور نگه داشتن جنس مخالف زیر نقاب معیارها و «بایدها» استفاده می‌کنیم.

مشکل من که قد 1.50 سانتی متری دارد و هفته گذشته به مطب ما آمد، حداقل قد 1.80 سانتی متر را در جنس مخالف جستجو می کند. این نمونه ای از وضعیتی است که ذکر کردم. آیا این فرد نمی تواند با فردی که 1.70 سانتی متر قد دارد رابطه داشته باشد؟ آیا کسی با قد 1.60 نمی تواند او را خوشحال کند؟ پاسخ‌های من به این سوال ناگزیر باعث می‌شود که این سوال را در من ایجاد کند که آیا مشتری من واقعاً می‌خواهد رابطه داشته باشد یا خیر.

من را اشتباه نگیرید، البته، ممکن است ترجیحاتی در مورد افرادی که می‌خواهیم با آنها رابطه داشته باشیم، داشته باشیم. ; این خیلی عادی است چه کسی ترکیبی از کیوانچلار، کنانلار، یا سرنایز و فاهریه، انواعی که زندگی برای ما به ارمغان می‌آورد، نمی‌خواهد؟ اگر اینطور بود باور کنید من برای شما خوشبخت ترین بودم. اما وقتی حقایق و احتمالات به میان می آیند، مسئله این است که در را به روی آیشلر و آلیلر که خارج از گروه برنده این قرعه کشی ژنتیکی هستند، باز بگذاریم. توانایی گفتن “شاید این اتفاق بیفتد” و به آن فرصت دهید.

در این مرحله، سؤالی که باید از خود بپرسیم این است:

آیا می‌خواهید با زن یا مرد ایده‌آل رویاهایتان رابطه برقرار کنید یا می‌خواهید؟ تفاوت بسیار زیادی بین این دو وجود دارد. در حالی که تلاش برای ایجاد یک رابطه در مورد اول وجود دارد، انتظار برای افتادن یک بسته عالی در دامان ما در خط مقدم دوم است. در حالی که در مورد اول، دامنه عمل شما بسیار گسترده است و کنترل در دستان شماست، در مورد دوم، وضعیت دقیقا برعکس است.

اگر می‌خواهید رابطه داشته باشید، می‌توانید با گفتن «چرا که نه» به یک مرد کوتاه قد که شما را با ویژگی‌های دیگرش تحت تأثیر قرار می‌دهد، حتی اگر مردان قد بلند را دوست دارید، به خودتان و طرف مقابل فرصت بدهید. در غیر این صورت، سرمایه‌گذاری روی یک پیراهن بسکتبال می‌تواند شانس شما را در حالی که منتظر مرد قد بلند سرو ایده‌آل خود هستید، افزایش دهد.

Boyundan büyük sevgiye kalkışmakتلاش برای دوست داشتن بیش از حد

در دنیایی که همه ما می خواهیم دوست داشته باشیم و دوست داشته باشیم، چقدر دوست داریم و فرصت دوست داشته شدن را می دهیم؟ وقتی وسواس های فیزیکی ما مانع شادی بالقوه ما می شود، آیا ما تنها مانده ایم و احساس ناقص می کنیم؟

اگر با وجود اینکه می خواهید رابطه ای ندارید و در تعجب هستید که چرا، می توانید از اینجا شروع کنید. ممکن است وسواس شما قد نباشد، اما سوالی که باید بپرسید همان است.

اگر هنوز قانع نشده اید و می گویید “نه داداش، به هر حال من چیز زیادی نمی خواهم، حداقل می خواهم کمی بلندتر و خوش اندام باشم”، بیایید در مورد داده ها صحبت کنیم. بر اساس داده های موسسه آمار ترکیه، میانگین قد مردان ترکیه 1.73 سانتی متر است در حالی که میانگین قد زنان ما 1.61 سانتی متر است. ما یک نژاد بلند قامت نیستیم، هرگز نبوده ایم. در حالی که میانگین ما اینگونه است و شما رابطه می خواهید و سهمیه را برای مردان حداقل 1.80 و برای زنان 1.70 باز می کنید، آیا با شانس روبرو هستید یا عقب تر؟

برای همه شما هفته ای پر از پیشرفت و پرسش آرزو دارم.

با خودت خوب باش.

مقالات مشابه:

اولین قرار ملاقات در Kelle paçacı

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا