درهم برهم

تفاوت بین یک سفر دریایی شرقی، غربی یا جنوبی کارائیب چیست؟

تفاوت بین یک سفر دریایی شرقی، غربی یا جنوبی کارائیب چیست؟

تفاوت بین یک سفر دریایی شرقی، غربی یا جنوبی کارائیب چیست؟

وقتی مسافران تصمیم می‌گیرند یک سفر دریایی هفت روزه در دریای کارائیب را آغاز کنند، معمولاً سه گزینه برای انتخاب برنامه سفر دریایی عالی دارند. یک برنامه سفر غربی، شرقی یا جنوبی کارائیب توسط اکثر خطوط کروز اصلی فعال در دریای کارائیب ارائه می شود. اگرچه همه برنامه‌های سفر از میان آب‌های آبی کریستالی کارائیب سفر می‌کنند، اما از نظر نقاط عزیمت، تعداد توقف‌هایی که در سفر خود انجام می‌دهند و بندرهایی که بازدید می‌کنند، متفاوت هستند. هنگامی که این تفاوت‌ها درک شدند، تصمیم گرفتن برای افراد مجرد، زوج‌ها یا خانواده‌ها برای سفرهای دریایی آسان می‌شود.

هنگامی که مسافران در یک برنامه سفر غربی سفر می کنند، می توانند از شهرهای مختلف سوار کشتی خود شوند. سفرهای دریایی کارائیب غربی از شهرهای بندری فلوریدا مانند میامی، تامپا، فورت لادردیل یا پورت کاناورال حرکت می‌کنند. تعداد کمی از سفرهای کارائیب غربی وجود دارد که در گالوستون، تگزاس، نیواورلئان، لوئیزیانا و موبایل، آلاباما آغاز می شوند. معمولاً سفرهای دریایی کارائیب غربی 3 تا 4 توقف دارند و بین 8 تا 24 ساعت را در بندرگاه می گذرانند. برنامه سفر کارائیب غربی بیشتر برای کشتی‌رانی که برای اولین‌بار سفر می‌کنند یا مسافرانی که به دنبال استراحت و آرامش هستند توصیه می‌شود، زیرا معمولاً حداقل دو روز کامل در دریا در یک سفر دریایی هفت روزه وجود دارد. رزمناوهایی که علاقه مند به بازدید از کوزومل، ساحل مایا در مکزیک، جزایر خلیج رواتان بلیز، گراند کیمن، جامائیکا و گاهی اوقات توقفی در باهاما هستند، باید برنامه سفر دریایی کارائیب غربی را انتخاب کنند.

Cruise ship passengers usually select between three different types of cruise itinerary.

مسافران کشتی کروز معمولا بین سه نوع مختلف برنامه سفر کروز انتخاب می کنند.

به طور معمول از بنادر فلوریدا یا سن خوان، پورتوریکو حرکت می‌کند، برنامه سفر دریایی کارائیب شرقی کمی تنوع بیشتر و توقف‌های بیشتری نسبت به سفرهای دریایی غربی دارد. اگر از فلوریدا حرکت کند، برنامه سفر کروز شرقی ممکن است شروع شود و با یک روز در دریا به پایان برسد، یا اگر از سان خوان حرکت کند، ممکن است فقط یک روز در دریا باشد. اکثر برنامه های سفر کارائیب شرقی شامل توقف در سان خوان، سنت توماس، سنت مارتن و توقف های بیشتری در جزایر ویرجین بریتانیا، هائیتی یا باهاما است. به غیر از باهاما، جزایر دیگر نسبتا نزدیک به هم هستند و به مسافران اجازه می دهند سه یا چهار روز متوالی به جزیره جدیدی برسند. این برنامه های سفر دریایی برای مسافران فعال یا رزمناوهای با تجربه که می خواهند زمان بیشتری را به دیدن مناظر بگذرانند تا استراحت، عالی هستند.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

Puerto Rico is a common destination of Eastern Caribbean cruises.

پورتوریکو مقصد مشترک سفرهای دریایی کارائیب شرقی است.

در نهایت، برنامه سفر دریایی کارائیب جنوبی که دارای بیشترین تنوع در بین سه برنامه سفر است، حداقل برای یک رزمناو بار سوم رزرو می شود. برنامه های سفر هفت روزه کروز جنوب زیادی وجود دارد، با این حال، به دلیل پرش کوتاه جزیره و سرعت سریع، توصیه می شود هنگام رزرو سفر دریایی کارائیب جنوبی، حداقل به دنبال یک برنامه سفر ده روزه باشید. یک برنامه سفر دریایی جنوبی اغلب از سن خوان، پاناما، باربادوس یا فلوریدا حرکت می کند. این توقف ها ممکن است شامل آروبا، بونیر، کوراسائو، آنتیگوا، مارتینیک، گوادالوپ، سنت لوسیا، جزیره مارگاریتا، گرانادا، سنت کیتس و نویس باشد، اما محدود به آنها نیست. خطوط کروز مختلف در بنادر مختلف توقف می کنند و برخی از خطوط کروز دارای برنامه های سفر 14 روزه جنوبی هستند که در اکثر بنادر توقف دارند. رزمناوها در سفرهای هفت روزه سفرهای دریایی کارائیب جنوبی معمولاً زمان زیادی در دریا ندارند و به دلیل پرش شدید جزیره به تعطیلات نیاز دارند تا از تعطیلات خود خلاص شوند. با این حال، برای افرادی که به دنبال هیجان هستند، یک برنامه سفر دریایی جنوب ممکن است عالی باشد.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا