درهم برهم

تست شخصیت ناخودآگاه که 100 درصد دقیق است

تست شخصیت ناخودآگاه که 100 درصد دقیق است

آزمایش ناخودآگاه: تست‌های فرافکنی به درک وضعیت روان انسان، ویژگی‌های شخصیتی، ارزش‌ها، اهداف، مکانیسم‌های دفاعی، ترس‌ها، عقده‌ها، آسیب‌ها و موارد دیگر کمک می‌کنند.

bilinçaltı testi

تست شخصیت ناخودآگاه که گفته می شود 100 درصد دقیق است… اولین بار چه چیزی را در تصویر دیدید؟ کدام عنصر بیشتر توجه شما را جلب می کند؟ آنچه توجه شما را جلب می کند در مورد شما چه می گوید؟ بیایید ببینیم تحلیل های زیر چقدر برای شما دقیق خواهند بود؟

کسانی که اولین دختر کوچک خود را در تصویر دیدند

اگر دختری که روی چمن نشسته توجه شما را جلب کرد، به احتمال زیاد از دوران کودکی دچار سرکوب احساسات یا ضربه ناخودآگاه شده اید.

این ضربه ممکن است رویدادی باشد که در اوایل کودکی رخ داده است. رویدادهای خطرناک یا آسیب زا وجود دارد که به ذهن ما فشار می آورد، اما نکته این است که به آن رویدادها برگردیم، باید آنها را در حافظه خود زنده کنیم تا پیامدهای منفی را از بین ببریم.

با این حال، اگر پروانه در تاریکی ناپدید شود، می تواند به این معنی باشد که اتفاق بدی در حال رخ دادن است یا اینکه شما یک فرصت تغییر دهنده زندگی را از دست می دهید. در واقع، در برخی فرهنگ ها، پروانه ها را حامل روح مرده و پروانه های سفید را روح نوزادان مرده می دانند. ممکن است ارتباط عجیبی با دنیای دیگر احساس کنید و در افسردگی شدید قرار بگیرید. ممکن است اخیراً یکی از عزیزان یا اعضای خانواده خود را از دست داده باشید.

اگر اولین توت فرنگی در تصویر توجه شما را جلب کرد

توت فرنگی در مرکز این تصویر قرار دارد. این نمادی است که نشان دهنده قلب است. توت فرنگی در زمان های قدیم میوه عشق محسوب می شد. طبق افسانه ها، زمانی که آدونیس درگذشت، اندوه الهه زهره آنقدر شدید بود که او از سوگواری آدونیس دست برنداشت. اشک های قلبی شکل روی زمین ریختند و تبدیل به توت فرنگی شدند.

اگر توت فرنگی توجه شما را به خود جلب کرد، در این صورت بیشتر از روابط ناموفق یا عشق نافرجام می ترسید. در عین حال به دنبال روابط با افراد دیگر هستید که دوگانگی عاطفی ایجاد می کند. از یک طرف، شما می خواهید یک رابطه داشته باشید، اما از طرف دیگر، یک ترس غیرقابل توضیح دارید.

منشأ این احساسات در رابطه شما با والدینتان یا رابطه والدینتان است. عشق آنها نمونه و پایه ای برای رابطه شماست.

اگر کمبود محبت بین والدین خود را تجربه کرده اید، ممکن است این تصاویر، احساسات و ترس ها را به عنوان متعلق به خودتان تجربه کرده باشید و آنها را به روابط خود منتقل کرده باشید. با افراد دیگر.

آیا جمجمه دیدید؟

جمجمه به وضوح در این تصویر وجود ندارد، اما همه عناصر دیگر یک توهم نوری ایجاد می کنند. اگر تمام عناصر واقعی را نادیده گرفتید و ابتدا جمجمه را دیدید، به این معنی است که شما یک ترس ذاتی از مرگ دارید که می تواند خود را در موقعیت های معمولی زندگی به شکل حملات ترس و هراس نشان دهد.

ترس از مرگ برای اکثر مردم عادی است، اما گاهی اوقات به حد غیرقابل تحملی می رسد. این ترس می تواند در شرایط خاصی ایجاد شود.

ممکن است شاهد مرگ فردی بوده باشید، در فورس ماژور دست داشته باشید، یا نگران مرگ بستگان خود بوده باشید.

شاید یکی از اعضای خانواده مرده و فراموش شده برای شما شبیه این باشد.

کسانی که روی اولین درختان در تصویر تمرکز می کنند

درخت های موجود در این تصویر به این معنی است که شما 2 شخصیت دارید. در موارد شدید، این دوگانگی در اختلال دوقطبی یا اسکیزوفرنی بیان می شود.

اگر تغییرات خلقی بسیار چشمگیر یا علائم شدید و مداومی را تجربه می‌کنید که در زندگی روزمره اختلال ایجاد می‌کند، بهتر است به یک متخصص مراجعه کنید.

توهم نوری شگفت انگیز: چقدر آیا مراقب و شهودی هستید؟ || ما را دنبال کنید: فیس بوک ، تویتر، <اینستاگرام < /h3>

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا