درهم برهم

بیشتر سفرهای دریایی چقدر طول می کشد؟

بیشتر سفرهای دریایی چقدر طول می کشد؟

بیشتر سفرهای دریایی چقدر طول می کشد؟

زمان بیشتر سفرهای دریایی بسیار متغیر است. معمولاً محبوب‌ترین طول سفر دریایی، یک سفر دریایی هفت روزه است، اما بسیاری از گونه‌های دیگر نیز وجود دارند که ارزش آن‌ها را در نظر گرفتن زمانی که می‌خواهید سفری دریایی داشته باشید، و طول‌های بسیار متفاوتی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا سفر دریایی را برنامه‌ریزی کنید که به بهترین وجه با برنامه‌تان مطابقت دارد.

بسیاری از مردم نقل می کنند که کوتاه ترین سفرهای دریایی سه روزه است. این در واقع نادرست است. سفرهای دریایی متعددی وجود دارد که طول روز یا سفرهای دریایی شام هستند. شاید بتوان گفت که بیشتر سفرهای دریایی یک روز یا کمتر طول می‌کشند، زیرا محبوبیت سفرهای دریایی یک روزه یا شام یا برانچ بیشتر است. خیلی بالا باشه این کوتاه‌ترین سفرهای دریایی معمولاً هنگام در نظر گرفتن مدت زمان بیشتر سفرهای دریایی در نظر گرفته نمی‌شوند.

Seven-day cruises are the industry standard.

سفرهای دریایی هفت روزه استاندارد صنعت است.

کوتاه‌ترین سفر دریایی بعدی معمولاً سه روز طول می‌کشد، و افراد ممکن است آن‌ها را به عنوان بخشی از تعطیلات یا به تنهایی انتخاب کنند. برخی افراد استدلال می‌کنند که بیشتر سفرهای دریایی دوام دارند، یا حداقل باید بیشتر طول بکشند، به‌ویژه برای فردی که برای حضور در یک کشتی کروز. اگر تمایل به دریازدگی دارید، یا تمایل دارید که در ابتدای سفر دریایی از حالت عادی خارج شوید، ممکن است بخواهید سفر دریایی طولانی تری را در نظر بگیرید تا زمانی که خود را با سفرهای دریایی وفق دهید زمان بیشتری برای لذت بردن از فعالیت ها داشته باشید. کشتی.

The duration of a cruise might depend on how many visits to the shore the boat makes.

مدت زمان سفر دریایی ممکن است به تعداد بازدیدهای قایق از ساحل بستگی داشته باشد.

همانطور که گفته شد، میانگین طول سفر دریایی حدود هفت روز است، اما سفرهای دریایی پنج و چهار روزه نیز وجود دارد. برخی از سفرهای دریایی ممکن است مدت زمان مشخصی داشته باشند، اما به شما این امکان را می دهند که زودتر از بندرهای مختلف از کروز خارج شوید تا به خانه بازگردید یا از دیدنی های یک بندر خاص لذت ببرید. اگرچه سفرهای دریایی هفت روزه محبوب هستند، اما مدت زمان بیشتر سفرهای دریایی برای محبوب ترین نوع نیز می تواند متفاوت باشد. تعدادی سفر دریایی وجود دارد که ده تا چهارده روز طول می کشد، و اگر مردم بخواهند مسافت قابل توجهی را بپیمایند یا بیشتر در یک کشتی دریایی ببینند، ممکن است سفر دریایی طولانی تری نسبت به یک هفته را ترجیح دهند.

< /div>

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

Cruises might be part of a larger vacation or a separate excursion.

سفرهای دریایی ممکن است بخشی از یک تعطیلات بزرگتر یا یک سفر جداگانه باشد.

برای کسانی که واقعاً می‌خواهند زندگی دریایی داشته باشند، می‌توانند تا یک سوم سال را در سفر دریایی بگذرانند و به سراسر جهان سفر کنند. برخی دیگر ترجیح می دهند یک کشتی دریایی طولانی در اقیانوس اطلس داشته باشند، شاید از نیویورک به انگلستان یا فرانسه، زیرا آنها دوست ندارند پرواز کنند. با این حال، به طور معمول، خواهید دید که اکثر مردم سفر دریایی را ترجیح می دهند که زمان زیادی را صرف نمی کند، به خصوص اگر فرد مستقلی ثروتمند نیستید که نمی توانید یک سوم سال از کار خود را برای دیدن آن بگذرانید. جهان.”

Buffet-style meals are typically served on cruise ships.

وعده های غذایی به سبک بوفه معمولا در کشتی های کروز سرو می شود.

اگر مطمئن نیستید که چگونه به یک سفر دریایی هفت روزه واکنش نشان می‌دهید، ایده خوبی است که ابتدا در یک کشتی تفریحی تجربه کسب کنید. هفت روز در یک کشتی دریایی ممکن است پایان ناپذیر به نظر برسد، اگر آن را به طرز وحشتناکی در شکم خود سپری کنید. ممکن است با یک سفر دریایی یک روزه یا سفر دریایی شام یا حتی یک تعطیلات سه روزه با کشتی شروع کنید تا قبل از پرداخت هزینه های یک سفر طولانی تر، نحوه عملکرد خود را ببینید.

حتما بخوانید : Rack Rate چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا