حاشیه

بازیگر نقش دنیا در گذر از رنجها کیست؟

بازیگر نقش دنیا در گذر از رنجها کیست؟

بازیگر نقش دنیا در گذر از رنجها کیست؟

شیوا طاهری بازیگر نقش دنیا در گذر از رنجها است. سریال گذر از رنجها برای اولین بار از شبکه یک سیما پخش شد و بسیار مورد توجه بینندگان قرار گرفت. این روزها این سریال از شبکه تماشا در حال پخش می‌باشد. سریال گذر از رنجها حدود ساعت 18:00 پخش می‌شود. بیوگرافی شیوا طاهری بازیگر نقش دنیا در گذر از رنجها را در ادامه برای شما آماده کرده ایم. با ما تا انتها همراه باشید.

شیوا طاهری بازیگر نقش دنیا در گذر از رنجها

خلاصه داستان سریال گذر از رنج‌ها

داستان گذر از رنج‌ها که فریدون حسن‌پور کارگردانی آن را برعهده داشت، در حال و هوای دهه ۲۰ می‌گذرد و درباره زنی است که با از دنیا رفتن مادرش متولد می‌شود، پدر بار دیگر ازدواج می‌کند، البته این زن جدید با دختر کوچک مهربان است اما همه خانواده در زندگی سخت روستایی با وضع مالی بد زندگی می‌کنند. دختر در سن ۱۵ سالگی گله را به کوه می‌برد و…

تغییر چهره عجیب شیوا طاهری با تزریق ژل /عکس

بیوگرافی شیوا طاهری

شیوا طاهری بازیگر نقش دنیا در گذر از رنجها متولد سال ۱۳۶۹ می‌باشد و ۲۴ سال سن دارد. او فارغ التحصیل رشته کامپیوتر می باشد و از کودکی به بازیگری علاقه داشته است و در یک خانواده هنر دوست بزرگ شده است.

شیوا طاهری در خانواده‌ای اهل هنر متولد شده و هیچ وقت مانع رفتنش به سمت بازیگری نبوده و همیشه مشوقش بودند و الان هم از بازخورد کارش راضی هستند و با علاقه هر شب سریال را دنبال می‌کنند. پدرش بازنشسته ارتش و نویسنده، شاعر، خطاط و نقاش است. کتاب او با نام «مروارید» سال 76 به چاپ رسید و مجموعه شعر هم دارد.

سلفی ماشینی شیوا طاهری /عکس

ازدواج شیوا طاهری

شیوا طاهری اواخر اردیبهشت 1398 با محسن محمدی ازدواج کرد که برگزاری مراسم نامزدی این دو در زیر آب به شدت مورد توجه قرار گرفت.

محسن محمدی می گوید ایده نامزدی زیر آب برای من بود و شیوا خبر نداشت ، خیلی وقت بود برای آن برنامه ریزی می کردم.

من عاشق طبیعت و دریا هستم و چون خودم هم مربی غواصی ام دوست داشتم جایی که عاشق آن هستم اینکار را انجام بدهم.

بازیگر نقش دنیا در گذر از رنجها کیست؟

منبع:افکار نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا